Hvad mener i om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

twinny

Det med virus, jah, det kan sgu egentlig godt være det bare er mig der ikke har et godt virus program, så den må jeg trække tilbage, for det havde jeg ikke tænkt på.. Men det andet står jeg nu ved..

Vil råde dig til at købe norton virusprogram... Det udrydder alt....  lige en side bemærkning.

god weekend til dig også....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

håber snart det er os

Nicolinesmor170510 skriver:

Det med virus, jah, det kan sgu egentlig godt være det bare er mig der ikke har et godt virus program, så den må jeg trække tilbage, for det havde jeg ikke tænkt på.. Men det andet står jeg nu ved..

Det er fint du gør det Det er jo også godt vi er forskellig Men du kan da ikke blive så sur over andre ikke har det samme mening som dig

Anmeld

26. marts 2011

Bare mig..

Baby-støv skriver:

Vil råde dig til at købe norton virusprogram... Det udrydder alt....  lige en side bemærkning.

god weekend til dig også....

Hehe, den er comp. er i forvejen SÅ dårlig og gammel, at den kun kører på sit sidste vers, så jeg har ingenting herpå, men gider ikke skifte den før den er helt færdig.. Så lad bare den få virusser

Men det husker jeg til den næste jeg får

Anmeld

26. marts 2011

twinny

Hehe, den er comp. er i forvejen SÅ dårlig og gammel, at den kun kører på sit sidste vers, så jeg har ingenting herpå, men gider ikke skifte den før den er helt færdig.. Så lad bare den få virusser

Men det husker jeg til den næste jeg får

heh... det skal self også være det nyeste norton... det er fantastisk....

Anmeld

26. marts 2011

Bare mig..

Det er fint du gør det Det er jo også godt vi er forskellig Men du kan da ikke blive så sur over andre ikke har det samme mening som dig

Jeg er bestemt heller ikke sur.. Men jeg har da lov til at komme med min mening? Eller?

Der er en her, som kommer med et eksempel, efter vi er nogen der har givet vores mening til kende (og nej, føler mig ikke højere hævet), og så må man vel godt kommenterer det.... Jeg så lidt det her indlæg som en lille debat, og jeg siger så min holdning, og kommenterer på eksemplet der kom

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

Det synes jeg bestemt ikke om! Jeg mener, at facebook er for voksne, og teenagere.. Måske en aldersgrænse der hedder 13 år.. Jeg ved ikke hvorfor lige den alder, men det synes jeg..

Der figurerer rigtig mange ting derinde, som jeg ikke mener så små børn skal se.. - Bla. citater osv osv som børn ikke behøver se.. Og jeg synes der er rigtig mange af sådan nogen..

Og i det hele taget, kan jeg ikke se hvorfor et barn på den alder, skal have profiler derinde, og være en SÅ offentlig person, som jeg mener man er, når man er på facebook.. - Lukket profil eller ej, så kan deres navn findes via google..

Nej jeg synes ikke det er iorden!

Lige mine ord...

Anmeld

26. marts 2011

slettet_7530

Jeg er bestemt heller ikke sur.. Men jeg har da lov til at komme med min mening? Eller?

Der er en her, som kommer med et eksempel, efter vi er nogen der har givet vores mening til kende (og nej, føler mig ikke højere hævet), og så må man vel godt kommenterer det.... Jeg så lidt den her debat som en lille debat, og jeg siger så min holdning, og kommenterer på eksemplet der kom

Det avr også hensigten, jeg synes selv at børn får alt får mange input fra tv, pc ja den virtuelle verden i det hele taget, jeg vil da hellere have at mine unger leger med håndgribeligt legetøj så længe som muligt, render rundt og spilelr fodbold osv osv.
Kærester og pcnørdetid kan tids nok komme ind i deres liv

Anmeld

26. marts 2011

Bare mig..

Baby-støv skriver:

heh... det skal self også være det nyeste norton... det er fantastisk....

Tark Det vil jeg huske..

Anmeld

26. marts 2011

oo

Det synes jeg bestemt ikke om! Jeg mener, at facebook er for voksne, og teenagere.. Måske en aldersgrænse der hedder 13 år.. Jeg ved ikke hvorfor lige den alder, men det synes jeg..

Der figurerer rigtig mange ting derinde, som jeg ikke mener så små børn skal se.. - Bla. citater osv osv som børn ikke behøver se.. Og jeg synes der er rigtig mange af sådan nogen..

Og i det hele taget, kan jeg ikke se hvorfor et barn på den alder, skal have profiler derinde, og være en SÅ offentlig person, som jeg mener man er, når man er på facebook.. - Lukket profil eller ej, så kan deres navn findes via google..

Nej jeg synes ikke det er iorden!

aj hva? det er altså ikke rigtigt. man kan fx ikke google mig overhovedet og jeg er på FB med total lukket profil

Anmeld

26. marts 2011

Bare mig..

Albertesmor skriver:

Det avr også hensigten, jeg synes selv at børn får alt får mange input fra tv, pc ja den virtuelle verden i det hele taget, jeg vil da hellere have at mine unger leger med håndgribeligt legetøj så længe som muligt, render rundt og spilelr fodbold osv osv.
Kærester og pcnørdetid kan tids nok komme ind i deres liv

Tak for opbakningen

Vi er igen heeelt enige.. Børn skal da være børn så længe som muligt.. (næsten)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.