Hvad mener i om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
40 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

slettet_7530

at børn på 9-10 har en profil på facebook??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

metski83

Det syntes jeg simpelthen er for tidligt. Der er også en aldersgrænse (på 13 tror jeg), men det er jo nemt at snyde med.

Men aaaalt for tidligt.

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Det synes jeg er utopi. Der er så mange ting florende på FB der ikke skal komme for øjnene af en 9-10 årig. Jeg håber jeg kan beskytte mine børn for det indtil de er gamle nok - i dette tilfælde til de bliver min 13 år.

Der er mange lign. sider som Arthur for de mindre børn.

Anmeld

26. marts 2011

håber snart det er os

Det synes jeg er i orden hvisnman som forældre følger med i hvad de laver Det er jo ikke i den alder man skal passe på med hvad og hvem de skriver med man kan jo som forældre holde øje med dem og fortælle dem hvad det handler om og at de kun må tilføje de venner de er sikker på de kender jeg har ihvertfald ingen problemer med det

Anmeld

26. marts 2011

Bare mig..

Albertesmor skriver:

at børn på 9-10 har en profil på facebook??

Det synes jeg bestemt ikke om! Jeg mener, at facebook er for voksne, og teenagere.. Måske en aldersgrænse der hedder 13 år.. Jeg ved ikke hvorfor lige den alder, men det synes jeg..

Der figurerer rigtig mange ting derinde, som jeg ikke mener så små børn skal se.. - Bla. citater osv osv som børn ikke behøver se.. Og jeg synes der er rigtig mange af sådan nogen..

Og i det hele taget, kan jeg ikke se hvorfor et barn på den alder, skal have profiler derinde, og være en SÅ offentlig person, som jeg mener man er, når man er på facebook.. - Lukket profil eller ej, så kan deres navn findes via google..

Nej jeg synes ikke det er iorden!

Anmeld

26. marts 2011

slettet_7530

Tak for jeres svar, blev bare lidt harm da jeg stødte på en fra min venneliste hvis datter har en profil hun er kun 9 år, og da jeg så gik ind på hendes væg som forøvrigt var helt åben stod at hun på et tidspunkt havde ændret status fra i et forhold til single da blev jeg pludselig glad for min søn på 10 som er lykkeligt uvidende om facebook men leger med Lego i stor stil synes simpelthen at de bliver gjort alt for hurtigt voksne

Anmeld

26. marts 2011

Bare mig..

henh01 skriver:

Det synes jeg er utopi. Der er så mange ting florende på FB der ikke skal komme for øjnene af en 9-10 årig. Jeg håber jeg kan beskytte mine børn for det indtil de er gamle nok - i dette tilfælde til de bliver min 13 år.

Der er mange lign. sider som Arthur for de mindre børn.

Du fik sendt den før mig

Men er SÅ enig med dig!

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Albertesmor skriver:

Tak for jeres svar, blev bare lidt harm da jeg stødte på en fra min venneliste hvis datter har en profil hun er kun 9 år, og da jeg så gik ind på hendes væg som forøvrigt var helt åben stod at hun på et tidspunkt havde ændret status fra i et forhold til single da blev jeg pludselig glad for min søn på 10 som er lykkeligt uvidende om facebook men leger med Lego i stor stil synes simpelthen at de bliver gjort alt for hurtigt voksne

Kan kun give dig ret. Har også nogle fætre der er på FB - jeg har bevist afvist deres anmodning om venskab da jeg ikke altid kan stå inde for om det er helt børnevenligt det jeg skriver og lægger ind af billeder.

Anmeld

26. marts 2011

twinny

altså min kusine på 8 er derinde, men forældres overvågning...

hun spiller kun spil derinde og har kun den profil, fordi hendes ældre søskende har det.....

Det synes jeg er helt fint.

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Nicolinesmor170510 skriver:

Du fik sendt den før mig

Men er SÅ enig med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.