Kirle skriver:
Åhhh navnevalget!!
vi taler stadig om det helvede vi var igennem for små 3,5år siden! Og da jeg lå på operationsbordet til ks og sygeplejeskerne og lægerne spurgte hvad barnet skulle hedde - vi kendte ikke kønnet - så sagde vi at hvis det blev en dreng var det enten en Tjalfe eller Malthe og hvis det blev en pige så skulle vi hjem og skændes videre... Hold da op et cirkus!
Vi endte med at tage nordicnames.de og sidde hver for sig og skrive en liste over navne vi kunne lide, dem der var overlap over kom i spil!
Puha vil slet ikke tænke på hvad vi havde gjort hvis Tjalfe havde været en pige!

Have fun med det i hvertfald! 
Det lyder stort set som sådan jeg forestiller mig fødslen. At vi ikke ANER hvad barnet skal hedde. Jeg har det her top-hemmelige pigenavn som jeg kæmper for. For mig kan det på ingen måde være anderledes. Og det kan godt virke mega egoistisk, men det er et navn jeg har tænkt på læææænge, og en dag i graviditeten slog det bare ned i mig som et lyn: Dét er navnet til en pige. Han er desværre overhovedet ikke enig.
Han ar så haft det på samme måde med et drengenavn. Han har snakket om det siden vi blev kærester.. Altså, sådan henkastet sagt, at fik han nogensinde en søn, så skulle han hedde det. Og det navn brød jeg mig ikke om, men har så gået og tygget på det.. Og nu synes jeg det er et rigtig fint navn, og har sagt ja..
Og nu er han bare Rasmus-modsat, at vi IKKE har bestemt noget, og at han slet ikke gider snakke om navne mere, for han får aldrig lov at bestemme
og der er alligevel 3 mdr, og så må v bare se, når jeg har født, hvad vi vælger.. Men sådan har jeg det ikke. Vi ved ikke, hvilket køn det bliver. Men af den grund kan vi da godt spise os lidt ind til nogle navne... men der findes kun 1 pigenavn, hvis du spørger mig! Og jeg giver mig IKKE! Det er mit gravid-kort der skal spilles her!!
Nå, det blev en lang ævl, men for pokker. Det er jo lige til skilsmisse!!