En kommende fars forhandlinger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

oo

kitty skriver:

Mig og præ-ammehjernen fattede slet ikke gevinsten lige i situationen. Jeg skulle sgu ha stukket ham mit visa og sagt "køb to", for så havde jeg frit spil Ej, Kitty for pokker.. Det er sgu egentligt lidt sølle... 

Nå, men det undrer mig bare, at det drengenavn han har fablet om i 4 år nu er faldet til jorden for ham.. Det tog mig flere måneder at sige ja, fordi jeg skulle tygge på det. Og nu er det MIG der forsvarer det... Mon han prøver at snyde mig til at tro jeg har valgt navnet, så han får dragten uanset??

i think so!! nok er han en bjørn, men han er snu som en ræv (hilsen en anden rævebjørn )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

i think so!! nok er han en bjørn, men han er snu som en ræv (hilsen en anden rævebjørn )

Huskatten er snydt for en tier Han har lavet forarbejdet med svigermor-manøvren!

NU sætter jeg poten i jorden! Gravidkortet er ikke spillet endnu!!!

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Gravidkortet er ikke spillet endnu!!!

Vil du SÅ komme i gang

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Vil du SÅ komme i gang

Har man kun ét? Jeg kunne ærlig talt godt bruge en håndfuld!

Anmeld

25. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Ellers arver du bare mit gravid-kort.... det havde jeg jo slet ikke brug for ;)

Og hvor er jeg glad for jeg ikke skulle forhandle navne

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Nej, nej - man omtaler det bare som sådan, for ikke at lyde mere strid end man egentlig er... 

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Køb sgu da 10 dragter!!! Så kan du også bestemme for fremtiden... Både hvad jeres børn skal hedde og hvad i skal spise og hvad i skal se på tv... Ha ha... Genialt!

Anmeld

26. marts 2011

JustAnotherName

Hvor STRENGT!!!    
.....Meeeen du får nu nok krænglet den i sidste ende alligevel   

Anmeld

27. marts 2011

Kruse90

hehe typist mænd

Anmeld

29. marts 2011

<3

Åhhh navnevalget!!

vi taler stadig om det helvede vi var igennem for små 3,5år siden! Og da jeg lå på operationsbordet til ks og sygeplejeskerne og lægerne spurgte hvad barnet skulle hedde - vi kendte ikke kønnet - så sagde vi at hvis det blev en dreng var det enten en Tjalfe eller Malthe og hvis det blev en pige så skulle vi hjem og skændes videre... Hold da op et cirkus!

Vi endte med at tage nordicnames.de og sidde hver for sig og skrive en liste over navne vi kunne lide, dem der var overlap over kom i spil!

Puha vil slet ikke tænke på hvad vi havde gjort hvis Tjalfe havde været en pige!

Have fun med det i hvertfald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.