En kommende fars forhandlinger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

otlitrom

Ja.. Jeg troede vi var kommet frem til 1 pigenavn og 1 drengenavn herhjemme... Men næh nej, nu trækker bjørnen i land!

Manden skulle i en sportsforretning og købe shorts idag (til fodbold, det er jo ikke sommer ) og midt i butikken finder han to små fodbolddragter. En Liverpool- og en Manchester United dragt. Manden er inkarneret Manchester-fan, og taber de kan han surmule i evigheder.

Jeg har tidligere været meget engageret i fanklub-arbejde og generelt fodboldtilhænger. Ja, hvem havde gættet det? Nå, det er et lukket kapitel. MEN, jeg holder altså stadig lidt med Liverpool, mest for at irritere farmand, der HADER dem. Ja, det er et stærkt ord, men bjørnen er også en mand af stærke holdninger.

Foran disse to dragter siger jeg "du kan godt glemme det, jeg vil ikke have en pode rendende i den grimme manchester-trøje!" sagt i ren fredags-provokation

Bjørnen tænker lidt og siger "Hvis jeg nu får lov at bestemme, hvad barnet skal hedde, så kan du få Liverpool-tøjet til baby. Og hvis du nu bestemmer navnet, så får jeg lov til at vælge Manchestertøjet!!" Og han får julelys i øjnene!

Nu er det sådan, at bjørnen allerede HAR fået trumfet sit drengenavn igennem, og jeg har fået trumfet mit pigenavn 98,9% igennem. Men nej nej, de navne er glemt - nu forhandler vi fodboldtøj OG nye navne..

Han har 12 uger til at blive enig med mig i, at navnene ér fundet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

anna-jonas

Aha.............................en usportslig Bjørn.

Det kan han godt glemme......................ungen skal da hedde Kevin ( Som i Kevin Keagan), og gå med Liverpools outfit. As they say........." You'll never walk alone".

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Aha.............................en usportslig Bjørn.

Det kan han godt glemme......................ungen skal da hedde Kevin ( Som i Kevin Keagan), og gå med Liverpools outfit. As they say........." You'll never walk alone".

Haha, han går i spåner, hvis jeg kalder krølfisen for Kevin Keegan. Det kommer jeg helt sikkert til, i løbet a weekenden

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

Han skyder jo egentlig sig selv fuldstændig i foden. Jeg kan købe ham 2 sæt tøj og voila, så har jeg frit spil på navnefronten

Nå, men jeg holder på de navne det var. Jeg er kommet dertil at det ikke kan være anderledes.. Jeg er bare spændt på at se, hvem der ligger derinde

Anmeld

25. marts 2011

Jules

Hihihi... VENTER I SPÆNDING PÅ AT LÆSE NAVNET HERINDE!!!!

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

Jules skriver:

Hihihi... VENTER I SPÆNDING PÅ AT LÆSE NAVNET HERINDE!!!!

Ja, nu må vi se hvad det bliver. Eller om der virkelig er kommet fodboldoutfits i vejen

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Han skyder jo egentlig sig selv fuldstændig i foden. Jeg kan købe ham 2 sæt tøj og voila, så har jeg frit spil på navnefronten

Nå, men jeg holder på de navne det var. Jeg er kommet dertil at det ikke kan være anderledes.. Jeg er bare spændt på at se, hvem der ligger derinde

Jeg synes godt nok også han er letkøbt!! Men det må kunne bruges imod ham en anden god gang så! 

Anmeld

25. marts 2011

Jules

kitty skriver:

Ja, nu må vi se hvad det bliver. Eller om der virkelig er kommet fodboldoutfits i vejen

Vi forhandle også om navnet...

Hvis jeg måtte få en lilla barnevogn måtte han bestemme.... Lød aftalen....

Jeg fik ingen lilla barnevogn og han fik lov at bestemme alligevel.... Det var os ham der besluttede at Viktor skulle hedde Viktor... Hihi. 

Ved ikke lige hvorfor jeg tabte de kampe....  Så havde vi haft en Oliver og en Clara... Meeeen Kristian valgte nu nogle gode navne ... De kan jo slet ikke hedde andet

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Jeg synes godt nok også han er letkøbt!! Men det må kunne bruges imod ham en anden god gang så! 

Mig og præ-ammehjernen fattede slet ikke gevinsten lige i situationen. Jeg skulle sgu ha stukket ham mit visa og sagt "køb to", for så havde jeg frit spil Ej, Kitty for pokker.. Det er sgu egentligt lidt sølle... 

Nå, men det undrer mig bare, at det drengenavn han har fablet om i 4 år nu er faldet til jorden for ham.. Det tog mig flere måneder at sige ja, fordi jeg skulle tygge på det. Og nu er det MIG der forsvarer det... Mon han prøver at snyde mig til at tro jeg har valgt navnet, så han får dragten uanset??

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Mig og præ-ammehjernen fattede slet ikke gevinsten lige i situationen. Jeg skulle sgu ha stukket ham mit visa og sagt "køb to", for så havde jeg frit spil Ej, Kitty for pokker.. Det er sgu egentligt lidt sølle... 

Nå, men det undrer mig bare, at det drengenavn han har fablet om i 4 år nu er faldet til jorden for ham.. Det tog mig flere måneder at sige ja, fordi jeg skulle tygge på det. Og nu er det MIG der forsvarer det... Mon han prøver at snyde mig til at tro jeg har valgt navnet, så han får dragten uanset??

Nix - så kvikke er mænd altså heller ikke!

Her har jeg også holdt på, at VI skulle bestemme navn, selvom det er MIG der har foreslået 90% af de navne der har været oppe - og hvis navn har vi valgt? Og hvis navn har vi valgt til en kommende både lillesøster- og bror??

tsk tsk... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.