Ja.. Jeg troede vi var kommet frem til 1 pigenavn og 1 drengenavn herhjemme... Men næh nej, nu trækker bjørnen i land!
Manden skulle i en sportsforretning og købe shorts idag (til fodbold, det er jo ikke sommer
) og midt i butikken finder han to små fodbolddragter. En Liverpool- og en Manchester United dragt. Manden er inkarneret Manchester-fan, og taber de kan han surmule i evigheder.
Jeg har tidligere været meget engageret i fanklub-arbejde og generelt fodboldtilhænger. Ja, hvem havde gættet det?
Nå, det er et lukket kapitel. MEN, jeg holder altså stadig lidt med Liverpool, mest for at irritere farmand, der HADER dem. Ja, det er et stærkt ord, men bjørnen er også en mand af stærke holdninger.
Foran disse to dragter siger jeg "du kan godt glemme det, jeg vil ikke have en pode rendende i den grimme manchester-trøje!" sagt i ren fredags-provokation 
Bjørnen tænker lidt og siger "Hvis jeg nu får lov at bestemme, hvad barnet skal hedde, så kan du få Liverpool-tøjet til baby. Og hvis du nu bestemmer navnet, så får jeg lov til at vælge Manchestertøjet!!" Og han får julelys i øjnene!
Nu er det sådan, at bjørnen allerede HAR fået trumfet sit drengenavn igennem, og jeg har fået trumfet mit pigenavn 98,9% igennem. Men nej nej, de navne er glemt - nu forhandler vi fodboldtøj OG nye navne..
Han har 12 uger til at blive enig med mig i, at navnene ér fundet 
Anmeld