Aaaaaaaaaaaaaaaaaanneeeeeee!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

<3

AnneBJ skriver:

Mange tak!! Jeg ville nok heller ikke have fortalt noget.. Hvis jeg ender med igangsættelse er der heller ikke nogen der får at vide hvornår jeg skal møde op eller noget - eller jo, kæresten obviously, og muligvis Jer! 

hæhæ nemlig ja

Lyder som en plan - især at vi får det afvide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

AnneBJ

Kirle skriver:

især at vi får det afvide

Anmeld

26. marts 2011

<3

Tjuhl skriver:

det kan jeg slet ikke huske! jeg fik siiiiiindssyyyyyygt mange beskeder og opkald om der var gang i noget. men altså....jeg har to utålmodige søstre, en lillebror, en niece, en mor, en mormor og en moster og ikke mindst min egen kusine og Søren har også to søstre og en bror (og deres mænd/kone og store unger), så der var nok af FAMILIEsms'er og opkald bare

LOL jeg mente nu heller ikke mere med det end bare *hæhæ*. Kan huske du var helt fremme i skoene herinde og utålmodig også var der heelt stille og så skrev jeg om der var gang i noget eller ej Så det var slet ikke slemt (skal jeg jo sige)

Men jo jeg havde det nok lidt omvendt. Der foregik så meget og ALLE troede at jeg ville føde til min fødselsdag (1,5mdr før tid), flytning (4 uger før tid), Allans fødselsdag (3 uger før tid) og så derefter så tror jeg at alle lidt gik i ventestilling til OM jeg nogensinde fødte   But lo and behold ud kom han sgu 9 dage før tid... Lige i rette tid til hans fødselsdag

Anmeld

26. marts 2011

JustAnotherName

Ajjjjj..... Nu har jeg lige kaldt på din lille baby-dreng i gæstebogen.
Undskyld, jeg ved godt, at det bare er så meget forværrende, når andre virker mere utålmodig end den gravide, for ingen er da mere spændt og utålmodig, end de kommende forældre.

Men vi ER altså mange herinde, som spændt venter med på sidelinien.

Jeg glæder mig til at høre, læse, se meget mere, når I er kommer "på den anden side". Og jeg håber at det bliver en fantastisk fødsel.

VE-STØV I MASSIVE DOSER PUSTES HERMED AFSTED I DIN RETNING
 ***puuuust!!!****

Anmeld

26. marts 2011

AnneBJ

Hvor er I altså søde!

Den officielle melding er, at her ikke sker en dyt! Den uofficielle er, at jeg har haft MANGE plukveer hele dagen. Nogle gange faktisk ret regelmæssige, og lange, uden at jeg dog har taget tid på dem. De gør ikke ondt, men jeg kan tydeligt mærke start/stop og det har jeg ikke kunnet før i dag. De trækker godt om i lænden også

Måske ender det med Pernille får ret i at det bliver inden weekenden er slut; jeg vil nu se det før jeg tror det, og satser stadig hårdt på brunch med min mor imorgen!

TAK for vestøv og hepning!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.