Aaaaaaaaaaaaaaaaaanneeeeeee!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

oo

AnneBJ skriver:

Det var jo det jeg vidste!! Det kunne umuligt være andet, når det kom fra dig! 

Sjovt, jeg har vist være på sjælland 2 gange i mit liv - ja altså, når man er jyde så er sjælland/kbh jo potæjto/potarto...

30 er en god alder, det er jeg sikker på - særligt når man ser ligeså godt ud som dig; så er det bare tal jo! 

mæhæhæhæhæææææ! det vil jeg lige sole mig i resten af dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

oo

AnneBJ skriver:

Regnede heller ikke med du ville have noget imod det Skal dog nok huske at skele lidt til hvad klokken er.

(de fleste af dem vi skal give besked forventer at vi ringer "med det samme" selvom det er sket midt om natten... ved ikke hvorfor, men det havde jeg aldrig forestillet mig vi vil gøre - der sover folk jo?! - og så får vi lige et par timer fred, med vores lille nye skat!)

bare vent Anne. man sidder og man kigger på hinanden og man kigger på sit lille barn og man bobler helt over indeni og udenpå og der er kærlighed i rummet der er så tykt at man kan skære skiver af det og spise det på rugbrød og når man har siddet der i nogle timer SÅ er det tid til at ringe til folk. men ikke før!!

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

bare vent Anne. man sidder og man kigger på hinanden og man kigger på sit lille barn og man bobler helt over indeni og udenpå og der er kærlighed i rummet der er så tykt at man kan skære skiver af det og spise det på rugbrød og når man har siddet der i nogle timer SÅ er det tid til at ringe til folk. men ikke før!!

Anmeld

26. marts 2011

Jules

Sender masser af Ve støv afsted! Nu har du da også ventet alt for længe... Jeg gik til 40+4 med min datter! Det var nervepirrende... Det var først da jeg opgav at hun kom...Hihi

Anmeld

26. marts 2011

AnneBJ

Jules skriver:

Sender masser af Ve støv afsted! Nu har du da også ventet alt for længe... Jeg gik til 40+4 med min datter! Det var nervepirrende... Det var først da jeg opgav at hun kom...Hihi

Maaange tak!! Jeg har skam også opgivet for længst Er 40+6 i dag og tror ikke han nogensinde kommer ud... 

Eller okay, måske på et tidspunkt men altså... 

Anmeld

26. marts 2011

Skouboe

Søndag kl 23.59....

Anmeld

26. marts 2011

<3

Haha så er det godt Trine at jeg var en af dem der skrev om du havde født dengang

Anne - pøj pøj med det hele! Og det bedste ved at blvie mor: man er i den her fantastiske lykkebobel (både fysisk over at have sin krop tilbage - sådan da og fordi at NU skete det sgu! Det man har sådan gået og ventet på i næsten 9mdr) at far,mor og bebs er rigeligt den første tid Timer eller dage det er forskelligt

Jeg fik planlagt ks og fortalte ingen datoen (jo kæresten selvklart) men havde virkelig brug for at have dagen for os selv... Det var først dagen efter vi skrev ud til folk at nu var vidunderet kommet  

Anmeld

26. marts 2011

AnneBJ

Skouboe skriver:

Søndag kl 23.59....

Anmeld

26. marts 2011

AnneBJ

Kirle skriver:

Haha så er det godt Trine at jeg var en af dem der skrev om du havde født dengang

Anne - pøj pøj med det hele! Og det bedste ved at blvie mor: man er i den her fantastiske lykkebobel (både fysisk over at have sin krop tilbage - sådan da og fordi at NU skete det sgu! Det man har sådan gået og ventet på i næsten 9mdr) at far,mor og bebs er rigeligt den første tid Timer eller dage det er forskelligt

Jeg fik planlagt ks og fortalte ingen datoen (jo kæresten selvklart) men havde virkelig brug for at have dagen for os selv... Det var først dagen efter vi skrev ud til folk at nu var vidunderet kommet  

Mange tak!! Jeg ville nok heller ikke have fortalt noget.. Hvis jeg ender med igangsættelse er der heller ikke nogen der får at vide hvornår jeg skal møde op eller noget - eller jo, kæresten obviously, og muligvis Jer! 

Anmeld

26. marts 2011

oo

Kirle skriver:

det kan jeg slet ikke huske! jeg fik siiiiiindssyyyyyygt mange beskeder og opkald om der var gang i noget. men altså....jeg har to utålmodige søstre, en lillebror, en niece, en mor, en mormor og en moster og ikke mindst min egen kusine og Søren har også to søstre og en bror (og deres mænd/kone og store unger), så der var nok af FAMILIEsms'er og opkald bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.