Haha Trine! Jo! NÅr det er skrevet på den måde, så man ikke kan undgå at trække på smilebåndet, og du i øvrigt selv kan huske hvordan det var så er det ok!! 
Du er faktisk ofte i mine tanker pt., igår fortalte jeg Jørn at du havde skrevet at jeg ligner en der kan lide at spise kage og snakke meget; så så han helt forkert ud og spurgte. "kunne hun så ikke lgieså godt have sagt du ser tyk og belastende ud"...
Dét havde jeg ikke skænket en tanke, jeg tog det 100% som kompliment.
Så spurgte han; "men hvem var det der troede du var 30 og københavner?" - da jeg så svarede Trine fra NS konkluderede han, at det måtte være et kompliment også (det med kagen altså) for jeg blev så glad da du troede jeg var over 30! Alle jeg ikke kender, tror jeg er omkring 20, og NÆGTER kategorisk at tro på min 21-årige bror Mads er LILLEBROR.. og det er altså ikke fordi han er enormt moden på nogen områder - skinnet bedrager bare ræddi godt!!
Jeg har lovet at opdatere når der sker noget - jeg har glemt at aftale det med Anna, men jeg havde da forestillet mig at spamme hende, da jeg har hendes mobilnummer! 
Anmeld