Er totalt grædefærdig, og mit højeste ønske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Bondepigen

Jules skriver:

Det lyder da godt nok helt forfærdenligt... 

Ved bare ikke hvor meget styr vagtlægen har på den slags...? Er der ikke en jordmor der har åben i weekenden? Eller noget?? 

...og så nøs jeg, så nu er den helt gal igen. ØV!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Jules

bondepigen skriver:

Desværre nej. De har lukket tlf fra torsdag middag til mandag morgen. Og nogle gange lukker de bare ned for tlf, når det passer dem.

Men jeg har lige haft en lille succesoplevelse efter en forfærdelig nat. Jeg har lige lavet 10 øvelser for bækkenbunden og 10 øvelser for hvert ben her i sengen...uden det gjorde ondt

Vil prøve om jeg kan lave dem flere gange i dag, hvis ikke det gør ondt imens...måske det kan gøre, så jeg kan være oppegående?! Åh det ville være SÅ vidunderligt!!! Hvis det sker, så skal jeg helt sikkert lave de øvelser hver dag før jeg står ud af sengen.

Hmmm... Det er da for dårligt!

Det var godt med en sussec oplevelse! Syntes bestemt du skal ringe mandag! For det kan da ikke passe det skal være så slemt!

Anmeld

26. marts 2011

Jules

bondepigen skriver:

...og så nøs jeg, så nu er den helt gal igen. ØV!!!

Ej altså :(

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

Jules skriver:

Hmmm... Det er da for dårligt!

Det var godt med en sussec oplevelse! Syntes bestemt du skal ringe mandag! For det kan da ikke passe det skal være så slemt!

Det gør jeg i hvert fald osse.

Anmeld

26. marts 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Det gør jeg i hvert fald osse.

Det lyder godt nok voldsomt søde. Men slet ikke usædvaneligt. DESVÆRRE!

JEg ved ikke om du ved hvad bækkenløsning er, men det er jo bæknet der giver sig, og nogle gange giver det sig for hurtigt, og derved opstår smerterne. (det er homoner der gør det) Så for såvidt er det ikke farligt.

Jeg havde selv bækkenløsning, heroppe kom jeg på sygehuset hos en ergo og fys, hvor man kan låne div. hjælpemidler og får en masse gode råd.

Jeg ved mange har nytte af et bækkenbælte, det var ikke optimalt for mig, da jeg jo sad en del ned på mit job, så strammede det. Men min veninde som arbejder i hjemmeplejen, havde stor nyttet af det, når hun var på job, da hun jo går meget, så var der ligesom hold på bæknet.

Jeg håber det hurtigt er over, da det jo godt kan forsvinde eller i hvert fald forsvinde så du kan få en hverdag igen.

Men forøvrigt er du sikkert på det er bækkenløsning, og ikke noget der har forskubbet sig i bæknet/sat sig i klemme, tænker bare når du siger det kom igen da du nys.

Men i hvert fald en million kram.

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Det lyder godt nok voldsomt søde. Men slet ikke usædvaneligt. DESVÆRRE!

JEg ved ikke om du ved hvad bækkenløsning er, men det er jo bæknet der giver sig, og nogle gange giver det sig for hurtigt, og derved opstår smerterne. (det er homoner der gør det) Så for såvidt er det ikke farligt.

Jeg havde selv bækkenløsning, heroppe kom jeg på sygehuset hos en ergo og fys, hvor man kan låne div. hjælpemidler og får en masse gode råd.

Jeg ved mange har nytte af et bækkenbælte, det var ikke optimalt for mig, da jeg jo sad en del ned på mit job, så strammede det. Men min veninde som arbejder i hjemmeplejen, havde stor nyttet af det, når hun var på job, da hun jo går meget, så var der ligesom hold på bæknet.

Jeg håber det hurtigt er over, da det jo godt kan forsvinde eller i hvert fald forsvinde så du kan få en hverdag igen.

Men forøvrigt er du sikkert på det er bækkenløsning, og ikke noget der har forskubbet sig i bæknet/sat sig i klemme, tænker bare når du siger det kom igen da du nys.

Men i hvert fald en million kram.

Jeg aner det ærligt talt ikke..altså om det ER bækkenløsning, men det føles ikke som iskiasnerven. Det føles som om der er noget der sidder løst derinde og flytter sig.

Jordemoderen gad ikke engang undersøge mig, for hun sagde det virker på både iskiasnerven og bækkenet, og så skyndte hun sig at sætte nåle i. De har jo så travlt. Alle social og sundhedsassistenter er osse lige blevet fyret i Herning, så de skal jo til at løbe hurtigere.

Har osse tænkt diskusprolaps, men aner jo ikke noget om hvordan det føles, var bare ved at tisse i bukserne inden jeg nåede på toilet i går aftes.

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

Tak for kram i øvrigt.

Bækkenløsning er jo en forstuvning, og bækkenet kan skride ud, og det er sådan jeg føler det, som om det hele skrider eller smutter...Og så ER jeg jo meget hypermobil og har mange smerter pga det i forvejen, så sandsynligheden for det er jo meget stor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.