Er totalt grædefærdig, og mit højeste ønske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Bondepigen

...lige nu, er en kørestol, så jeg kunne komme lidt ud sammen med Emma.

Ved bare ikke hvordan jeg skulle få den i brug, da jeg ikke aner hvordan jeg skulle komme ned af trapperne.

Jeg kan ikke komme i bad hvilket jeg er meget ked af. Min største frygt pt er at skulle tisse eller det der er værre, for det er så smertefuldt i det hele taget at komme ud på toilettet, for ikke at tale om at sætte sig ned og rejse sig op.

Jeg kan ikke selv få benene op i min seng eller ud af min seng.
Kort sagt, jeg er fuldstændig helt og aldeles hjælpeløs, og kan kun håbe på det bliver bedre!

Ja, jeg har bækkenløsning, og min læge har desværre ikke stillet mig de bedste udsigter for at det kan blive bedre..tværtimod, selv om jeg har svært ved at forestille mig det kan blive værre. Jooo, det kunne det vel, hvis jeg osse fik ondt i højre side...

Jeg var til akupunktur hos jordemoderen i onsdags for 1. gang. Hun sagde det ville blive værre de første par dage, og så skulle det gerne blive bedre. Det kan jeg jo så håbe på. Og så skulle jeg jo have flere gange for at det kunne hjælpe bedst muligt... Ved bare ikke, hvordan jeg skal komme afsted. Det vil nok tage mig mindst en time, at komme ned af trappen, hvis det overhovedet kunne lade sig gøre.

Jeg havde osse bækkenløsning sidst, men slet ikke i den grad.. Jeg havde godt nok 14 dage dengang osse, hvor jeg ikke kunne gå, men det sagde de var iskiasnerven, og denne smerte er ikke den samme, selv om det sidder samme sted...

Undskyld.. Havde bare brug for at lukke noget bæ ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

TbCp

Av av av

Kan kun forestille mig hvor ondt det gør!!!

Håber for dig at det hjælper med det akupunktur!

Anmeld

25. marts 2011

Barbamama

Ej det lyder da helt forfærdeligt!!!!! Det kan bare gøre rigtig ondt. Jeg havde det også sidst men slet ikke i den grad du beskriver det der. Hvor langt er du henne nu??

Anmeld

25. marts 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Av av av

Kan kun forestille mig hvor ondt det gør!!!

Håber for dig at det hjælper med det akupunktur!

Tak.

Anmeld

25. marts 2011

Bondepigen

michella80 skriver:

Ej det lyder da helt forfærdeligt!!!!! Det kan bare gøre rigtig ondt. Jeg havde det også sidst men slet ikke i den grad du beskriver det der. Hvor langt er du henne nu??

I 25. uge, så der er 15 uger igen.

Anmeld

25. marts 2011

Barbamama

bondepigen skriver:

I 25. uge, så der er 15 uger igen.

Åh det er dælme længe!!!! Jeg kan sgu godt forstå du ikke kan overskue det..

Anmeld

25. marts 2011

Skouboe

25. marts 2011

Bondepigen

michella80 skriver:

Åh det er dælme længe!!!! Jeg kan sgu godt forstå du ikke kan overskue det..

Ja håber bare jeg har taget sorgerne på forskud, og det viser sig, at det godt kan blive bedre..

Men hvordan er det nu, er det bedst at bevæge sig så meget man kan selv om det er mega smertefuldt, eller skal man bare holde sig i ro?

Har aldrig rigtig fået det af vide, men kunne forestille mig, at jeg kunne få liggesår eller meget svage muskler af bare at ligge. Jeg vil selvfølgelig kæmpe ekstra meget for at gå, hvis det på sigt kan gøre det bedre?

Det er ikke sikkert du ved det, så håber jeg een af de andre gør...

Anmeld

25. marts 2011

Bondepigen

Skouboe skriver:

Anmeld

25. marts 2011

Barbamama

bondepigen skriver:

Ja håber bare jeg har taget sorgerne på forskud, og det viser sig, at det godt kan blive bedre..

Men hvordan er det nu, er det bedst at bevæge sig så meget man kan selv om det er mega smertefuldt, eller skal man bare holde sig i ro?

Har aldrig rigtig fået det af vide, men kunne forestille mig, at jeg kunne få liggesår eller meget svage muskler af bare at ligge. Jeg vil selvfølgelig kæmpe ekstra meget for at gå, hvis det på sigt kan gøre det bedre?

Det er ikke sikkert du ved det, så håber jeg een af de andre gør...

Jeg tror det kommer an på hvor slemt man har det. Jeg havde ondt men jeg kunne godt komme omkring på trods af smerter og jeg fik at vide at jeg måtte bevæge mig alt det jeg overhovedet orkede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.