Er totalt grædefærdig, og mit højeste ønske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

otlitrom

Og her klager jeg over vand i benene

tusind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Bondepigen

michella80 skriver:

Jeg tror det kommer an på hvor slemt man har det. Jeg havde ondt men jeg kunne godt komme omkring på trods af smerter og jeg fik at vide at jeg måtte bevæge mig alt det jeg overhovedet orkede.

Ok, jeg orker ikke, men vil da prøve at komme op og spise senere.

Må snakke med lægen eller jordemoder på mandag. Jordemødrene har selvfølgelig lukket for telefonerne, når jeg har brug for dem som jeg havde osse i går, der står tlf er åben mellem 9 og 12 mandag-torsdag, og så får man bare en skide tlfsvarer. Det er svært nok at komme igennem i forvejen.

For jeg vil jo helst ikke gøre det værre...

Anmeld

25. marts 2011

Bondepigen

kitty skriver:

tusind

Det skal du da bare klage over, det er jo osse træls. Jeg sidder selv og tænker, her sidder jeg og klager og så er der japanere og krigsramte, der har det meget værre end jeg. Man kan jo altid finde nogen der har det værre end en selv...

Tak for

Anmeld

25. marts 2011

Bondepigen

kitty skriver:

tusind

Der er så mange ting, der kunne være værre end det her.

Anmeld

25. marts 2011

anna-jonas

Sender dig store knus...............

Anmeld

25. marts 2011

Bondepigen

anna-jonas skriver:

Sender dig store knus...............

Tak.

Anmeld

26. marts 2011

Jules

Åh søde....

Ønsker de smerter langt væk!

Jeg havde også bækkenløsning med Vera... Men det var da overhovedet ikke så slemt som dit! Men det gjorde nu allermest ondt når jeg lagde ned! 

Jeg fik os afvide at jeg skulle bevæge mig det jeg kunne... Og holde pauser når min krop bad om det!

Jeg døjer desværre stadigvæk med smerter fra tid til anden... Men de er til at holde ud!

Håber akupunkturen hjælper Har hørt meget gode ting om at det!

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

Jules skriver:

Åh søde....

Ønsker de smerter langt væk!

Jeg havde også bækkenløsning med Vera... Men det var da overhovedet ikke så slemt som dit! Men det gjorde nu allermest ondt når jeg lagde ned! 

Jeg fik os afvide at jeg skulle bevæge mig det jeg kunne... Og holde pauser når min krop bad om det!

Jeg døjer desværre stadigvæk med smerter fra tid til anden... Men de er til at holde ud!

Håber akupunkturen hjælper Har hørt meget gode ting om at det!

Tak smukke.

Mine er værst , når jeg bevæger mig.... Bare jeg lige skal løfte bagdelen lidt. Har faktisk opgivet toilettet og skaffet en urinkolbe. Min krop beder jo om hvile, når hver bevægelse gør ondt...eller??? Jeg ved virkelig ikke hvad der er bedst? Mon jeg skulle ringe til vagtlægen og høre? Det er jo ikke meget ved hvis det kun bliver værre i weekenden, hvis jeg gør noget forkert...!

Og jeg vækket Emma om natten pga. mine smerter. Det er bare slet ikke optimalt. Men når jeg prøver at gå lidt, så forsvinder blodet fra mit hoved pga. Smerter, så jeg bliver bange for at besvime.

Anmeld

26. marts 2011

Jules

bondepigen skriver:

Tak smukke.

Mine er værst , når jeg bevæger mig.... Bare jeg lige skal løfte bagdelen lidt. Har faktisk opgivet toilettet og skaffet en urinkolbe. Min krop beder jo om hvile, når hver bevægelse gør ondt...eller??? Jeg ved virkelig ikke hvad der er bedst? Mon jeg skulle ringe til vagtlægen og høre? Det er jo ikke meget ved hvis det kun bliver værre i weekenden, hvis jeg gør noget forkert...!

Og jeg vækket Emma om natten pga. mine smerter. Det er bare slet ikke optimalt. Men når jeg prøver at gå lidt, så forsvinder blodet fra mit hoved pga. Smerter, så jeg bliver bange for at besvime.

Det lyder da godt nok helt forfærdenligt... 

Ved bare ikke hvor meget styr vagtlægen har på den slags...? Er der ikke en jordmor der har åben i weekenden? Eller noget?? 

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

Jules skriver:

Det lyder da godt nok helt forfærdenligt... 

Ved bare ikke hvor meget styr vagtlægen har på den slags...? Er der ikke en jordmor der har åben i weekenden? Eller noget?? 

Desværre nej. De har lukket tlf fra torsdag middag til mandag morgen. Og nogle gange lukker de bare ned for tlf, når det passer dem.

Men jeg har lige haft en lille succesoplevelse efter en forfærdelig nat. Jeg har lige lavet 10 øvelser for bækkenbunden og 10 øvelser for hvert ben her i sengen...uden det gjorde ondt

Vil prøve om jeg kan lave dem flere gange i dag, hvis ikke det gør ondt imens...måske det kan gøre, så jeg kan være oppegående?! Åh det ville være SÅ vidunderligt!!! Hvis det sker, så skal jeg helt sikkert lave de øvelser hver dag før jeg står ud af sengen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.