Spunkens bolig 13+5!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Taark søde.. Skal vi ikke også snart se billeder af din babyhule, dem synes jeg da ikke jeg har set endnu, eller er det bare mig der er blind?

hehe... Jeg har nogle fra jeg ikke var så langt henne... overvejer at tage et imorgn, søde...

Men der er ikke kommet nogen hule endnu.... desværre.... venter spændt...  Selvom jeg er 12+0 er der ingenting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

hehe... Jeg har nogle fra jeg ikke var så langt henne... overvejer at tage et imorgn, søde...

Men der er ikke kommet nogen hule endnu.... desværre.... venter spændt...  Selvom jeg er 12+0 er der ingenting...

Uuuh det lyder godt søde, vil jeg da glæde mig til at se, der skal jo også være noget at sammenligne med så man kan se udviklingen!!

Det skal du ikke være ked af søde, det kommer lige pludseligt og så går det stærkt, og så skal du tænke på at min babyhule nok virker noget større end den faktisk er fordi jeg har en noooget bløød mave i forvejen hehe..

Anmeld

25. marts 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Uuuh det lyder godt søde, vil jeg da glæde mig til at se, der skal jo også være noget at sammenligne med så man kan se udviklingen!!

Det skal du ikke være ked af søde, det kommer lige pludseligt og så går det stærkt, og så skal du tænke på at min babyhule nok virker noget større end den faktisk er fordi jeg har en noooget bløød mave i forvejen hehe..

hihi ja skal nok tage et billede imorgn tidlig... og lægge det ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.