Spunkens bolig 13+5!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.529 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Frejsmor

Så smider jeg lige et billede mere af spunkens bolig, gad vide om man kan se forskel fra i sidste uge!?

Alt går rigtig godt med mig og den lille spunk, jeg har haft noget kronisk hovedpine over de sidste 2-3uger, men jeg synes så småt det er ved at stilne af så det er dejligt, og så fik jeg overstået en eksamen i dag, synes selv det gik okay, så jeg er fortrøstningsfuld.. Deeeejlt med weekend nu!!!

I får lige billedet fra sidste uge med til sammenligning..

Rigtig god weekend!!

Knus

Channie (13+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

maryjane

Hold da op, hvor fint

Kan sagtens se forskel.

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

maryjane skriver:

Hold da op, hvor fint

Kan sagtens se forskel.

Taark..

Ja jeg synes også den er blevet lidt mere rund i det siden sidst.. Puha det blir spændende at se hvor kæmpe den mave kan nå at blive...

Anmeld

25. marts 2011

Tanja84

Hold da op en forskel på kun en uge, men rigtig flot og fin mave

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

Tanja84 skriver:

Hold da op en forskel på kun en uge, men rigtig flot og fin mave

Taark... Ja der begynder godt nok at ske noget nu...

Anmeld

25. marts 2011

Kofoed.

SkrukNu skriver:

Så smider jeg lige et billede mere af spunkens bolig, gad vide om man kan se forskel fra i sidste uge!?

Alt går rigtig godt med mig og den lille spunk, jeg har haft noget kronisk hovedpine over de sidste 2-3uger, men jeg synes så småt det er ved at stilne af så det er dejligt, og så fik jeg overstået en eksamen i dag, synes selv det gik okay, så jeg er fortrøstningsfuld.. Deeeejlt med weekend nu!!!

I får lige billedet fra sidste uge med til sammenligning..

Rigtig god weekend!!

Knus

Channie (13+5)

Dejlig fin mave du allerede har Den skal nok blive en flot en (så den allerede er).

Men der er en forskel. Du er mere rund nu, før var den lidt flad, forstå mig ret

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

Kofoed33 skriver:

Dejlig fin mave du allerede har Den skal nok blive en flot en (så den allerede er).

Men der er en forskel. Du er mere rund nu, før var den lidt flad, forstå mig ret

Taark og i lige måde..

Det håber jeg i hvert fald, men med den fart den vokser lige nu, er jeg bange for at blive gigant jo..

Jeg forstår præcis hvad du mener...

Anmeld

25. marts 2011

Kofoed.

SkrukNu skriver:

Taark og i lige måde..

Det håber jeg i hvert fald, men med den fart den vokser lige nu, er jeg bange for at blive gigant jo..

Jeg forstår præcis hvad du mener...

Mon ikke bare du er i en vokse perioden og det tager af igen snart og så starter på ny senere? Men ja, kender nu godt den følelse.

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

Kofoed33 skriver:

Mon ikke bare du er i en vokse perioden og det tager af igen snart og så starter på ny senere? Men ja, kender nu godt den følelse.

Hehe det kunne man jo lidt håbe på i hvert fald...

Anmeld

25. marts 2011

Happiness

Måtte lige kigge på billedet

Hvor er du vokset! Men det sidder jo bare super skønt på dig! Den kan du godt være stolt af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.