Spunkens bolig 13+5!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Måtte lige kigge på billedet

Hvor er du vokset! Men det sidder jo bare super skønt på dig! Den kan du godt være stolt af!

Iiih taark... Jeg synes nu også det begynder at ligne en gravid mave efterhånden.. Jeg er noget rund i forvejen, eller måske ikke sådan rund men i hvert fald godt blød på maven hvis du forstår og ja den mave er jeg bestemt ikke stolt af, men det begynder at hjælpe lidt på det hehe..

Jeg tænker jeg nok også snart bliver nødt til at fortælle familien det hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Pige2009

Hvor er du fin. Man kan ane en lille forskel

Anmeld

25. marts 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Iiih taark... Jeg synes nu også det begynder at ligne en gravid mave efterhånden.. Jeg er noget rund i forvejen, eller måske ikke sådan rund men i hvert fald godt blød på maven hvis du forstår og ja den mave er jeg bestemt ikke stolt af, men det begynder at hjælpe lidt på det hehe..

Jeg tænker jeg nok også snart bliver nødt til at fortælle familien det hehe...

Det begynder ikke at ligne, det LIGNER en gravid mave!

Og ja, de vil nok begynde at undre sig lidt Men mon ikke de bliver eldevilde?!

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

Baagøe skriver:

Hvor er du fin. Man kan ane en lille forskel

Taark...

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Det begynder ikke at ligne, det LIGNER en gravid mave!

Og ja, de vil nok begynde at undre sig lidt Men mon ikke de bliver eldevilde?!

Hihi okay så... Nu venter jeg bare på jeg også kan mærke den... Jeg synes til tider jeg kan mærke noget, meeen jeg har virkelig svært ved at beskrive det og jeg er slet ikke sikker på at det er den lille, men kunne da være rart hvis det lige gav sig til kende hehe..

Hehe ja måske, men jeg er ikke en lille pige og jeg ser dem ikke så tit og går oftest i løst tøj, sååå måske tror de bare jeg har taget lidt på, selvom det har jeg faktisk ikke har tabt mig 2kg..

Jo måske, det hååber jeg da hehe.. Meen jeg tror nu nok de ville mene jeg skulle have ventet til jeg var færdig med min uddannelse...

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

SkrukNu skriver:

Taark...

Velbekomme

Anmeld

25. marts 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Hihi okay så... Nu venter jeg bare på jeg også kan mærke den... Jeg synes til tider jeg kan mærke noget, meeen jeg har virkelig svært ved at beskrive det og jeg er slet ikke sikker på at det er den lille, men kunne da være rart hvis det lige gav sig til kende hehe..

Hehe ja måske, men jeg er ikke en lille pige og jeg ser dem ikke så tit og går oftest i løst tøj, sååå måske tror de bare jeg har taget lidt på, selvom det har jeg faktisk ikke har tabt mig 2kg..

Jo måske, det hååber jeg da hehe.. Meen jeg tror nu nok de ville mene jeg skulle have ventet til jeg var færdig med min uddannelse...

Ja, men om nogle uger kan du sikkert ik skjule det med løst tøj

Er sikker på de vil forstå at I ikke kan vente til efter uddannelsen er færdig. Når man er skruk, så skal intet stå i vejen for baby

Anmeld

25. marts 2011

twinny

fin baby bule du har der....

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Ja, men om nogle uger kan du sikkert ik skjule det med løst tøj

Er sikker på de vil forstå at I ikke kan vente til efter uddannelsen er færdig. Når man er skruk, så skal intet stå i vejen for baby

Hehe nej det kan godt være du har ret, jeg skal hjem i påsken og til familie fødselsdag og det hele, såååh, jeg må nok hellere få det fortalt hehe..

Når den lige er slugt så håber jeg også at de kommende bedste- og oldeforældre bliver glade og kommer til at glæde sig på vores vegne..

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

fin baby bule du har der....

Taark søde.. Skal vi ikke også snart se billeder af din babyhule, dem synes jeg da ikke jeg har set endnu, eller er det bare mig der er blind?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.