hvorfor baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

PsychedeliC

Jeg bruger baby.dk eller nettet når min søn sover.

Min pc står tændt hele tiden, også om natten. Ofte så går der noget tid før jeg svare folk for så er det fordi jeg bruger tiden med min søn. lige nu sover han så jeg forsømmer ham ikke..

synes også dit spørgsmål er formuleret meget forkert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Muffinmus

Hmm, det er da sørme ikke ret tit jeg sidder på baby når mine børn er hjemme eller vågne....

Sidder der nu, fordi jeg har en kort pause på jobbet og ellers sidder jeg der jo om aftenen når ungerne er lagt i seng:-)

Anmeld

25. marts 2011

Charlotte Wberg

Gad godt at kende baggrunden for undersøgelsen...

Er der måske spurgt... hvor meget tid bruger du på baby.dk... men ikke hvornår og hvorfor sidder du på baby.dk...

Tænker hvis nogle har sagt at de sidder ca 4-5 timer on/off om dagen på baby.dk, så er det rigtig meget set udfra de 5-6 timer man når at være sammen med sit barn (skolebarn, eksempelvis)

Anmeld

25. marts 2011

regalprime

Hmm bruger da ikk mere tid her end på mit barn!!!! Men jeg kan godt være på her og fb hele dagen uden jeg sidder foran pcen!!! De er bare åbne Bruger tiden her når barnet sover

Anmeld

25. marts 2011

Laulund87

LOL ja det var sørme et provokerende spørgsmål

Jeg går sygemeldt og datteren er i vs. Så jeg bruger ikke mere tid herinde, end på hende. Jeg sidder her også tit om aftenen, når hun ER kommet i seng...Fyyy slemme mig.

Anmeld

25. marts 2011

CiSo

Det gør jeg godt nok heller ikke..

Jeg sidder her når han sover, og ellers er jeg nogen gange bare på selvom jeg ikke lige er ved min computer..

Anmeld

25. marts 2011

SussieThyssen

Har siden stående åben, det meste af tiden når jeg er hjemme, men det er ikke ensbetydende med at jeg er herinde konstant.
Nu har jeg heller ikke små børn mere, men en stor knægt på 13.
Og så har jeg været hjemme i lang, lang tid, fordi jeg har været jobsøgende.
Derudover har jeg et fysisk handikap, der gør at jeg ikke er ret meget fysisk aktiv.

Mit indtryk er også, at når pigerne herinde har født, så ser man dem stort set kun om aftenen, og lidt om formiddagen, hvis den bette sover.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. marts 2011

Novbaby

Folk må da helt selv bestemme om hvor meget tid de bruger på Baby.dk  og hvis ungerne alligevel sover eller er i BH eller VS så er det jo ikke noget problem?

Når man er på barsel bliver dagene  også temmelig hurtigt lange hvis man kun må sidde og se på sit sovende barn, så derfor baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.