hvorfor baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Anonym trådstarter

Provokerende spørgsmål, behøver ikke svare men hvorfor bruger nogen af jer så meget tid og timer på baby.dk i stedet for på jeres børn???

fandt en undersøgelse som viser at mange mødre i dag viser babysider mere "nærværd" end deres børn en undersøgelse der var lavet her i vores by ved sundhedsplejerskerne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

saxa

Hehe.. Jeg bruger ikke mere tid herinde end med mine børn.. Jeg sidder herinde når ungerne sover, som det rene tidsfordriv..

Anmeld

25. marts 2011

MissJuels

Jeg bruger tiden på baby.dk når den lille sover  Så kan ikke se hvad problemet er...

Anmeld

25. marts 2011

lisesp83

Ja det var da egentlig et sjovt formuleret spørgsmål.

Min datter er i dagpleje om dagen, og jeg er pt sygemeldt pga galdesten og ventende operation. Så derfor så meget baby.dk

Anmeld

25. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Provokerende spørgsmål, behøver ikke svare men hvorfor bruger nogen af jer så meget tid og timer på baby.dk i stedet for på jeres børn???

fandt en undersøgelse som viser at mange mødre i dag viser babysider mere "nærværd" end deres børn en undersøgelse der var lavet her i vores by ved sundhedsplejerskerne....

Gør vi da heller ikke,... Jeg gør ikke ihvertfald... Nu har jeg så store børn som er i skole og pt. har jeg orlov... Men ellers så står mit facebook og babyside næsten tændt hele dagen...

Når jeg jobber er jeg inde i min middagspause som svinger meget mellem 1time og 3 timer...

Jeg er på og nyder at snakke med jer piger og mænd herinde men jeg bruger nu rigtig meget tid med mine drenge når de er vågne...

Tror mange mødre bruger tiden herinde når deres lille pus sover...

Majbritt

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Hehe.. Jeg bruger ikke mere tid herinde end med mine børn.. Jeg sidder herinde når ungerne sover, som det rene tidsfordriv..

ok, tænker bare hvis man har fuldtidsarb mand børn hus have og veninder at passe også

manger herinde sidder her mange timer hver dag...

Anmeld

25. marts 2011

PernilleB

Anonym skriver:

jeg bruger kun tid herinde mens min datter er i vs...

Anmeld

25. marts 2011

Charlotte Wberg

Tja jeg bruger nu ikke mere tid på Baby.dk end på mine børn... Nu ved jeg ikke hvilken by vores by er!? og hvad undersøgelsen er bygget op på...

Mange har vel bare baby.dk kørene også selvom de ikke konstant sidder og skriver...

Så er der nogen der er på som jeg når baby sover,, og tja så burde jeg vel at rydde op og alt muligt andet men får jo lige lyst til at være på baby.dk

Dog har jeg ikke ligeså meget tid til at være her inde nu som da jeg var gravid og det er jo fordi jeg skal fodre, pludre og lege... (ville heller ikke kunne finde ro til at sidde herinde hvis Rosa var vågen LoooL)

Anmeld

25. marts 2011

saxa

Anonym skriver:

ok, tænker bare hvis man har fuldtidsarb mand børn hus have og veninder at passe også

Hvad med dig selv? Bruger du selv mere tid herinde end med dine børn?

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

så skal du tænke kreativt...

måske har nogle baby.dk kørende i bagrunde mens de er på job... mange er sygemeldte, på barsel, ledige, hjemmegående mm...

mange er online og er kun aktive mens barnet sover...

det er o ikke alle der har mand, hus, fuldtidsjob og børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.