hvorfor baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

ok, tænker bare hvis man har fuldtidsarb mand børn hus have og veninder at passe også

manger herinde sidder her mange timer hver dag...

Jamen der står jo også at jeg er på dagen lang selv om jeg ikke sidder vi skærmen hele tiden... Jeg lukker jo ikke ned bare fordi jeg smutter i byen eller skal spise eller noget... Den står jo bare tændt den computer og sluger en masse strøm thi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

morethanperfect

Øhh bruger ik mere tid på baby.dk end på min søn .. 

Baby.dk står tændt hele dagen mens jeg er sammen med min søn .. Når han sover sætter jeg mig foran computeren hvor jeg nok egentlig burde rydde op , men det har intet med ham og gøre .. 

Anmeld

25. marts 2011

BinaMor

twinboys skriver:

Jamen der står jo også at jeg er på dagen lang selv om jeg ikke sidder vi skærmen hele tiden... Jeg lukker jo ikke ned bare fordi jeg smutter i byen eller skal spise eller noget... Den står jo bare tændt den computer og sluger en masse strøm thi hi

ja jeg er også tit på fb uden at være der er alligevel. computeren står tændt og så chekker jeg lige hurtigt engang imellem. i mange hjem står tv også tændt meget af dagen men det betyder jo ikke at ungerne render selv rundt mens forældre sidder med næsen i det.

Anmeld

25. marts 2011

twinboys

BinaMor skriver:

ja jeg er også tit på fb uden at være der er alligevel. computeren står tændt og så chekker jeg lige hurtigt engang imellem. i mange hjem står tv også tændt meget af dagen men det betyder jo ikke at ungerne render selv rundt mens forældre sidder med næsen i det.

Anmeld

25. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Provokerende spørgsmål, behøver ikke svare men hvorfor bruger nogen af jer så meget tid og timer på baby.dk i stedet for på jeres børn???

fandt en undersøgelse som viser at mange mødre i dag viser babysider mere "nærværd" end deres børn en undersøgelse der var lavet her i vores by ved sundhedsplejerskerne....

Nu har jeg ikke barn endnu, men har ikke indtryk af folk bruger mere tid på baby.dk end deres børn. Har indtryk af, at de er på når børnene fx sover eller ikke er der. Og man kan også TYDELIGT se, at når folk går fra at være gravide til at være mødre, så daler deres aktivitet herinde ekstremt. Så synes ikke helt den holder

Anmeld

25. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

ok, tænker bare hvis man har fuldtidsarb mand børn hus have og veninder at passe også

manger herinde sidder her mange timer hver dag...

Nu er det ikke alle der er så priviligerede at have de ting Jeg går på uni, men det er mest selvstudie hvor jeg læser hjemmefra. På trods af jeg, modsat mange af mine studiekammerater, læser alt på pensum og følger min læseplan perfekt, har jeg stadig mange overskudstimer. Jeg har ingen omgangskreds her i byen, og min kæreste går jo i skole fra 9-15/16, så derfor sidder jeg mest herhjemme og kukkelurer. Så er der masser af tid

Anmeld

25. marts 2011

CarinaSB

Jeg er sq ikk herinde mere end jeg bruger tid med Noah .. Min computer er tændt og står på baby.. Jeg kan være på når jeg er i skole og når Noah er puttet .. Siden er sq ikk mere vigtig end den begrænset tid jeg har sammen med Noah .. 

Anmeld

25. marts 2011

Dansker I Holland

Secrets skriver:

Nu har jeg ikke barn endnu, men har ikke indtryk af folk bruger mere tid på baby.dk end deres børn. Har indtryk af, at de er på når børnene fx sover eller ikke er der. Og man kan også TYDELIGT se, at når folk går fra at være gravide til at være mødre, så daler deres aktivitet herinde ekstremt. Så synes ikke helt den holder

lige mine ord

Anmeld

25. marts 2011

lisesp83

Secrets skriver:

Nemlig, det har jeg også lagt mærke til, det med at aktiviteten falder, efterhånden som de gravide har født.

Så det må da betyde, at baby er nr 1.

Anmeld

25. marts 2011

PsychedeliC

saxi skriver:

Hehe.. Jeg bruger ikke mere tid herinde end med mine børn.. Jeg sidder herinde når ungerne sover, som det rene tidsfordriv..

Også her .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.