Er SÅ skuffet og ked af det ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

MarieogMathiasmor

Hej hej :O)

Jeg kan sagtens forstå at du blev skuffet og ked af det - vi har jo alle vores forestilling om hvordan ddet vil være at blive mor.

Jeg har selv fået 2 PKS og det er været PERFEKT begge gange, jeg har væet helt ovenpå efter 4 timer begge gange, og begge gange har jeg slet ikke haft behov for smertestillende efter dag 2.

Jeg ved jo selvfølgelig ikke hvordan man har det efter en normal fødsel ( det har jeg jo så ikke prøvet ) men jeg har faktisk følt et kæmpe overskud efter mine KS..

Er godt klar over at ikke alle er så heldige som jeg har været - og set i bakspejlet ville jeg ALDRIG have ønsket at det skulle være anderledes end det har været :O)

Glæd dig, det er en fantastisk oplevelse - og er der noget du evt vil spørge om osv - så sig bare til :O)

Held og lykke og sig endelig til

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Aves.

Dk_lady skriver:

Ja, der er ikke andet for.. og når der ikke er andet at gøre, må man bare få det bedste ud af det og tænke glade tanker.

SÅDAN....helt rigtigt...

Anmeld

25. marts 2011

Laura.

MarieogMathiasmor skriver:

Hej hej :O)

Jeg kan sagtens forstå at du blev skuffet og ked af det - vi har jo alle vores forestilling om hvordan ddet vil være at blive mor.

Jeg har selv fået 2 PKS og det er været PERFEKT begge gange, jeg har væet helt ovenpå efter 4 timer begge gange, og begge gange har jeg slet ikke haft behov for smertestillende efter dag 2.

Jeg ved jo selvfølgelig ikke hvordan man har det efter en normal fødsel ( det har jeg jo så ikke prøvet ) men jeg har faktisk følt et kæmpe overskud efter mine KS..

Er godt klar over at ikke alle er så heldige som jeg har været - og set i bakspejlet ville jeg ALDRIG have ønsket at det skulle være anderledes end det har været :O)

Glæd dig, det er en fantastisk oplevelse - og er der noget du evt vil spørge om osv - så sig bare til :O)

Held og lykke og sig endelig til

Kh Louise

Det er både dejligt og trøstende med forståelse.. Jeg har valgt at lægge vægt på fordelene ved pks, hvilket har ændret mit syn på det en smule.. Dejligt at læse at det er gået så godt for de fleste, men hvorfor skulle de ikke også gøre det ?!  Det er bare det med at man har en drøm om at føde normalt, og pludselig skal tage stilling til noget helt andet.. havde ikke set det komme, derfor jeg blev så rørt og ked af det... men ser lidt anderledes på det nu og prøver at tænke positivt nu.. er sikker på at det nok skal blive en fantastisk oplevelse alligevel !

Anmeld

6. juni 2011

1000Ben

Det mest positive ved et kejsersnit, er nok at du "beholder" dit underliv og stadig vil have et normalt sexliv efterfølgende ) Jeg har født normalt (og det var alt andet end lykkeligt) venter nummer 2 her til juli og det er planlagt kejsersnit... jeg er nervøs, da det er ubehageligt at vide at de skal skære i én, men jeg skal ikke igennem timevis af veer og det er overstået hurgtigt ) Håber måske det kunne få dig til at se det fra en lidt lysere side! 

Anmeld

6. juni 2011

Vial

Min datter lå også i UK stilling, og jeg fik kejsersnit. I dag ved jeg ikke rigtig, om jeg kan sige, at jeg har "født" mine børn (det var tvillinger).

På de anden side så var jeg fuldstændig MED, da de kom ud. Det var det vildeste, og da jeg først kom på benene, så kan jeg da glæde mig over, at have et underliv, der er intakt.

Barnet er fri for iltmangel og du er fri for en laaaang opslidende fødsel med onde veer - som endda kan ende i akut kejsersnit, hvor du bliver fuldt bedøvet.

Du er frisk, udhvilet og nærværende på en anden måde, når du får KS.

Anmeld

6. juni 2011

Maja88

Mumto3 skriver:

Åh hvor er et synd for dig!!!

Dog vil jeg lige minde dig om at der er nogle retningslinjer for at lægerne skal anbefale KS og fraråde sædefødsel, men at VALGET ER DIT!!! -og at der iøvrigt er masser af kvinder der har gode sædefødsler selvom de er førstegangsfødende!!! Hvis de nu ikke havde opdagedet det idag, så var du jo bare gået helt almindligt i fødsel og havde født et barn med numsen først.

Normalt høre sædefødsler til på fødegangen, men jeg ved fra Jordmødrene på Hvidovre Hopital at de på ambulatoriet har rigtig gode (og mange) erfaringer med sædefødsler, netop fordi gravide kommer ind og tror deres barn ligger med hovedet nedad og når 'hovedet' så kommer ud, er det numsen er der først. Du har den fordel at du ved det på forhånd!!! Så både dig og jordemoderen er forberedt på det.

Det er rigtig at der rent statistik er flere sædefødsler end 'normale' fødsler der ender i et akut kejsersnit, men det skal da ikke afholde dig fra at prøve at føde vaginalt hvis det er det du helst vil!!!

Held og lykke med din fødsel, uanset hvilket 'hul' barnet kommer ud af!!!

ok ved mig var det anderledes..

de anbefalede KS.

men synes da du skulle tage vendingsforsøget.

min niece blev vendt 4 timer før fødslen startede og kender en masse som har haft vellykkede vendinger.

men du skal huske på at den ¨jo sagtens fpr 14 dage siden kunne ligge med hovedet ned..

den må jo vende sig frem til 37+0

Anmeld

7. juli 2011

kristina30

har oplevet det samme som dig lige min historie om igen men de ville have at jeg fødte normalt men tog et kejsersnit odg det gik fint og fortryder ikke den dad i dag

Anmeld

7. juli 2011

kristina30

der sker ingen ting ved at få barnet vendt de stopper hvis det ikke kan lade sig gøre det kunne det ikke for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.