Maja88 skriver:
hmm føler med dig.. jeg har stået lidt i den modsatte grøft..
men anyways...
du skal jo huske at babyen godt kan have lagt med hovedet ned af, men de kan jo vende sig mange gange de små pus. så derfor synes jeg ikke du kan bebrejde din JM...
jeg blev faktisk anbefalet en sædefødsel, men fravalgte det selv og fik PKS.. og det var en super oplevelse.. der er ingenting skræmmende ved det overhovedet- jeg kunne ingenting mærke. ikke engang de rørte ved mig. og fra de åbnede mig til hun var ude gik der 4 min. og til jeg var lukket igen gik der 23 min.. det var så vildt at man på 4 min er MOR!!!!! så jeg kan kun tale for KS. i dag er hun 22 dage og man kan ikke se jeg har været åbnet op overhovedet.
Jeg tænkte slet ikke at det var muligt at hun kunne have vendt sig.. derfor jeg var så hurtig til at bebrejde min jordemoder. Men jeg læser at det er sket for rigtig meget herinde, så jo, det kunne lige så godt være sket for mig også.
Det er så forskelligt hvad de anbefaler en fra sted til sted... De turde bare ikke at anbefale mig det på Hillerød, da de ikke kendte mig eller mit bækken og så fordi jeg er første gangs fødende.. så det tør jeg jo ikke at kaste mig ud i, da de samtidig fortælller, at over halvdelen ender med akut ks... men føler at jeg har truffet den rette beslutning.. nu tænker jeg positivt og fremad. Men tak for dine trøstende ord 
Anmeld