Er SÅ skuffet og ked af det ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Laura.

SussieThyssen skriver:

Det gør jeg også for dig

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Laura.

MarianneSonne skriver:

Skal de fraråde at man føder i vand? Det glemte min jm Hun syntes at det var en fantastisk ide. Ved du hvorfor det ikke anbefales?

Tils ts: Jeg kan godt forstå at du er skuffet, når du havde set frem til en vaginal fødsel. Men de passer på dig og dit barn, og selom det ikke er optimal, så vil du få den skønneste lille baby ud af det

www.stjerneleg.dk

Ja, det er jeg slet ikke i tvivl om.. *s* Det er også det eneste jeg ser frem til.. Vil ikke bruge min tid på negative tanker om ks, men tænke fremad.. Det er bare så dejligt at få så mange trøstende ord fra brugere herinde, det var lige hvad jeg havde brug for - så mange tak 

Anmeld

25. marts 2011

Laura.

Caroline86 skriver:

sødeste dig...

ÅH hvor jeg kender der... jeg havde dog lidt længere tid til at forberede mig da Laura sad fast under mine ribben fra 30. uge og vi var igennem 2 mislykkede vendingsforsøg i 37. uge...

jeg var ULYKKELIG da jeg fik at vide det ville blive pks! Jeg bestilte ikke andet end at tude det første døgn.. jeg var så ked af det!

Men så tog fornuften pludselig ved mig og jeg vænnede mig til tanken, forsøgte at se på det positive og jokede lidt med det!

Jeg ønsker og håber at kunne føde vaginalt næste gang men min oplevelse med kejsersnit endte med at være fantastisk!!!

Du kan læse min fødselsberetning HER

Skriv endelig hvis du har brug for at tale om alle dine tanker jeg har selv været der!

Glæd dig over at du ved hvornår guldet kommer og at det er hurtigt overstået

Knus og kram til dig - jeg forstår godt dine tanker og følelser!!

Det er dejligt med en masse forståelse.. Jeg reagerede på samme måde som dig selv.. men jeg har læst en masse om ks, snakket med min søster som også før har fået ks, og læse din fb har også hjulpet utrolig meget på humøret - hvor er det dejligt at læse at det gik så godt for jer.  Jeg ser fremad og glæder mig bare sådan til at hun ligger i mine arme.. men underligt er det, at der pludselig er kommet dato på (hvis der altså ikke sker noget før) Men mange tak for dit indlæg

Anmeld

25. marts 2011

Laura.

Kamelia skriver:

Du er nød til at fokusere på det positive og GLÆD dig til blive mor og få din lille baby ud!

Det smukke og vidunderlige er at have sin baby i armene - at føle lugte og høre sit lille vidunder!

Fødslen er en meget lille del af det hele!

Knus

Kamelia

Efter en del læsning på området og hørt en masse erfaringer, har det hjulpet lidt på de negative tanker.. nu vil jeg se fremad og glæde mig til at det er overstået, og se lille fisen for første gang. Det bliver stort !

Anmeld

25. marts 2011

Laura.

Bebisim skriver:

Ahh du fortæller min historie det samme har jeg oplevet punkt til punkt. De prøvede at vende hende tre gange efter jeg bAd om det. Det var så smertefuldt. Ønskede virkelig at føde .. men du skal ikke være ked af det forstår dig så godt du har den fordel at du ved ligepræcis hvornår baby kommer. Det var det som holdte mig oppe. Men ligeså snart du får din baby i armene glemmer du alt. Tro mig

Det er så træls situation.. Jeg havde ikke tænkt at hun selv kunne have vendt sig, men kan forstå at det er muligt da det er sket for mange andre. Havde jeg vidst dette, havde jeg heller ikke været så hurtig til at bebrejde min jordemoder.. Men jeg sagde nej til at de kunne prøve at vende hende.. for når to læger siger at det højst sansynligt ikke vil hjælpe, og det vil udsætte mig for en masse smerte, ser jeg ingen grund til at prøve... men ja, jeg holder modet oppe og glæder mig nu bare til at det er overstået og hun ligger i mine arme

Anmeld

25. marts 2011

Laura.

Eva. skriver:

Øv, kan godt forstå du er skuffet..det var ikek drømmen og det du regnede med...men når skuffelsen har lagt sig så vil du jo bare se at det er sådan det skal være og der ikke er andre muligheder.

Jeg har valgt at få to ks og det er da møgtræls at jeg ikke kunne/ville/turde føde selv, men det var ikke mit valg at mine børn blev så store...så ja, lev og gennemlev skuffelsen og kom så videre... det er barnet det handler om ikke vejen det kommer hertil.

Knus til dig..

Ja, du har helt ret.. den var bare lidt svær at sluge igår, og når jeg pludselig står og skal tage en beslutning til noget som jeg slet ikke havde forventet.. - det var ikke rart.  Men det har hjulpet meget at læse om ks og høre fra andre, hvor godt det er gået for dem, så tænker jeg nu positivt og glæder mig bare sådan til tirsdag (hvis ikke der sker noget før?)

Anmeld

25. marts 2011

Laura.

henh01 skriver:

Har ikke læst alle indlæggene, ville blot fortælle dig at min kære søn også havde vendt sig i UK kort før jeg skulle sættes i gang, men da jeg kom til vendingsforsøg havde han vendt sig igen. Måske din baby har vendt sig når du kommer til KS og de derfor beslutter at sætte dig i gang i stedet så du kan føde normalt?

Ja, jeg kan forstå at det sagtens kan ske at hun vender sig og at jeg så kan føde normalt.. man har lov at håbe.. ellers er det jo bare surt.. men det skal nok belønne sig - utrolig meget endda !

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

Dk_lady skriver:

Ja, du har helt ret.. den var bare lidt svær at sluge igår, og når jeg pludselig står og skal tage en beslutning til noget som jeg slet ikke havde forventet.. - det var ikke rart.  Men det har hjulpet meget at læse om ks og høre fra andre, hvor godt det er gået for dem, så tænker jeg nu positivt og glæder mig bare sådan til tirsdag (hvis ikke der sker noget før?)

Kan godt følge dig og du skal sgu også bare gennemleve skuffelsen...og vil du høre mere positivt om ks, så bare spørg...jeg har fået to og de var fantastiske...super måde at blive mor på.. og så se på alle fordelene, for dem er der også en del af..

Anmeld

25. marts 2011

Laura.

Maja88 skriver:

hmm føler med dig.. jeg har stået lidt i den modsatte grøft..

men anyways...

du skal jo huske at babyen godt kan have lagt med hovedet ned af, men de kan jo vende sig mange gange de små pus. så derfor synes jeg ikke du kan bebrejde din JM...

jeg blev faktisk anbefalet en sædefødsel, men fravalgte det selv og fik PKS.. og det var en super oplevelse.. der er ingenting skræmmende ved det overhovedet- jeg kunne ingenting mærke. ikke engang de rørte ved mig. og fra de åbnede mig til hun var ude gik der 4 min. og til jeg var lukket igen gik der 23 min.. det var så vildt at man på 4 min er MOR!!!!! så jeg kan kun tale for KS. i dag er hun 22 dage og man kan ikke se jeg har været åbnet op overhovedet.

Jeg tænkte slet ikke at det var muligt at hun kunne have vendt sig.. derfor jeg var så hurtig til at bebrejde min jordemoder. Men jeg læser at det er sket for rigtig meget herinde, så jo, det kunne lige så godt være sket for mig også.

Det er så forskelligt hvad de anbefaler en fra sted til sted... De turde bare ikke at anbefale mig det på Hillerød, da de ikke kendte mig eller mit bækken og så fordi jeg er første gangs fødende.. så det tør jeg jo ikke at kaste mig ud i, da de samtidig fortælller, at over halvdelen ender med akut ks... men føler at jeg har truffet den rette beslutning.. nu tænker jeg positivt og fremad. Men tak for dine trøstende ord

Anmeld

25. marts 2011

Laura.

Eva. skriver:

Kan godt følge dig og du skal sgu også bare gennemleve skuffelsen...og vil du høre mere positivt om ks, så bare spørg...jeg har fået to og de var fantastiske...super måde at blive mor på.. og så se på alle fordelene, for dem er der også en del af..

Ja, der er ikke andet for.. og når der ikke er andet at gøre, må man bare få det bedste ud af det og tænke glade tanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.