Mumto3 skriver:
for mig er der bare stor forskel på at få en ufrivillig abort (det har jeg selv prøvet) og så at miste ET BARN, det sidste er der heldigvis ikke så mange der oplever (selvom vi har oplevet det to gange tæt på. Den ene døde 2 timer efter fødslen, den anden døde 1½ måned gammel).
Men jeg forbeholder mig ret til at synes det er meget mærkeligt gerne at ville høre historier om folk der har mistet deres barn, og forbeholder mig ret til at skrive det. Vi har alle en grænse, det er bare forskelligt hvor den grænse går. Der findes helt sikkert også spørgsmål (der er børne relaterede) som du ikke ville synes var passende.
Øh. Ligemeget hvad mister man da et barn - og det er det TS spørger ind til. Det lyder til at du mener at man kun mister et barn, hvis det har været udenfor i denne verden? Vil det sige at mister man barnet lige inden terminsdato, mister man så ikke et barn? Hm? Du skriver at hun får underholdning ud af det og at hun snager. Hvor ser du underholdningen i det? Og hvorfor snager hun? Det er HELT op til folk om de vil svare - du er meget imod det, men vælger så at svare alligevel. Hvorfor?
Ja, det er der sikkert, men så ville jeg bestemt ikke skrive det som du gør! Der er forskellen. Man kan stille og roligt skrive at man synes det er respektløst (eller hvad du nu mener?) at spørge ind til det, og så stoppe den der - men du vælger faktisk at skrive at du har oplevet det tæt på, hvad er formålet med dette, så giver du hende jo den "underholdning" du mener hun søger.
Anmeld