SaraPigen skriver:
Hey 
Kunne godt tænkte mig vide, hvor mange som har prøvet at miste deres elskede lille barn ?
Og hvordan det gik til? Har ikke selv prøvet det, men er halv bange for, at det skulle ske for mig 
Og om du venter dig igen ?
Kuns
Når men så starter jeg da lige.
Jeg mistede sidste Marts i 9. uge, det var en MA - Missed abort (hvor bebse er gået til, men ikke kan komme ud af sig selv), hvor jeg så måtte suplere med medicin for at få den ud. Det tog meget hårdt på mig personligt, men fik så et arbejde som har udvilket med mig mentalt, så et eller andet sted er det jo fint nok.
Jeg ordne den lejelighed vi lige var flyttet fra og opdagede et par dropper blød i underbukserne, havde så et par dråber din næste to dage og ble opfordret til, at kontante min læge. Hun sagde at jeg skulle scannes, da blodet kom fra livmoder. Blev scannet og lille bebse var 2 uger og lille og der var ikke hjerteslag.
Nu er jeg i 15. uge med et par tvillinger og er meget mere klar i dag, end for et år siden. Frygter ikke at skulle være mor, men det bliver vildt og hårdt specielt med to på en gang, men sådan er det og glæder mig som et lille barn til jul. Har lært at tage tingene som de kommer.
Glæd dig og gør dig mentalt klar, for det er det vigtigste. 
for at bebse har det godt og du om 6-7-8 måneder har en lille gludklump i dine arme.
Anmeld