Hvem har miste sit elskede barn? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.347 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Frk.Nissen

Hey

Kunne godt tænkte mig vide, hvor mange som har prøvet at miste deres elskede lille barn ?
Og hvordan det gik til? Har ikke selv prøvet det, men er halv bange for, at det skulle ske for mig

Og om du venter dig igen ?

Kuns

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Kofoed.

SaraPigen skriver:

Hey

Kunne godt tænkte mig vide, hvor mange som har prøvet at miste deres elskede lille barn ?
Og hvordan det gik til? Har ikke selv prøvet det, men er halv bange for, at det skulle ske for mig

Kuns

Når men så starter jeg da lige.

Jeg mistede sidste Marts i 9. uge, det var en MA - Missed abort (hvor bebse er gået til, men ikke kan komme ud af sig selv), hvor jeg så måtte suplere med medicin for at få den ud. Det tog meget hårdt på mig personligt, men fik så et arbejde som har udvilket med mig mentalt, så et eller andet sted er det jo fint nok.

Jeg ordne den lejelighed vi lige var flyttet fra og opdagede et par dropper blød i underbukserne, havde så et par dråber din næste to dage og ble opfordret til, at kontante min læge. Hun sagde at jeg skulle scannes, da blodet kom fra livmoder. Blev scannet og lille bebse var 2 uger og lille og der var ikke hjerteslag.

Nu er jeg i 15. uge med et par tvillinger og er meget mere klar i dag, end for et år siden. Frygter ikke at skulle være mor, men det bliver vildt og hårdt specielt med to på en gang, men sådan er det og glæder mig som et lille barn til jul. Har lært at tage tingene som de kommer.

Glæd dig og gør dig mentalt klar, for det er det vigtigste.  for at bebse har det godt og du om 6-7-8 måneder har en lille gludklump i dine arme.

Anmeld

24. marts 2011

Mumto3

SaraPigen skriver:

Hey

Kuns

Det er første gang jeg virkelig er blevet støt over et indlæg, men jeg må inddrømme at jeg synes det er dirkete usmagligt at ville høre andres lidelseshistorie for at få et lille underholdende gys ud af det.

Min mands fætter mistede deres dreng da han var 1½ mdr gammel (altså 1½ mdr efter han var født), og det er bare så tung en sorg at skulle bære, mest for dem, men også for os som pårørende familie, at jeg slet ikke har lyst til at dele den med dig, der bare gerne lige vil snage lidt i andres ulykke.

Anmeld

24. marts 2011

SussieThyssen

SaraPigen skriver:

Hey

Kuns

Jo, det har jeg.
Du kan læse min historie her:

https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. marts 2011

SussieThyssen

Mumto3 skriver:

Det er første gang jeg virkelig er blevet støt over et indlæg, men jeg må inddrømme at jeg synes det er dirkete usmagligt at ville høre andres lidelseshistorie for at få et lille underholdende gys ud af det.

Min mands fætter mistede deres dreng da han var 1½ mdr gammel (altså 1½ mdr efter han var født), og det er bare så tung en sorg at skulle bære, mest for dem, men også for os som pårørende familie, at jeg slet ikke har lyst til at dele den med dig, der bare gerne lige vil snage lidt i andres ulykke.

Hvorfor skal folk ikke have lov til at være ærlig og spørge??
VI har jo ingen kategori under dette emne, så det er vel meget naturligt at ville høre om det.

Så jeg synes ikke det er spor usmageligt.
Det er jo den slags der sker, vi er altså en del, der GERNE vil dele vore erfaringer med andre.

TS siger jo netop det som mange går og er bange for, nemlig at miste, men som de ikke tør sige højt...og det kan jeg helt ærligt godt forstå.
Samtidigt vil hun gerne vide om man er kommet videre og har forsøgt igen.
Det er der da intet galt i.

Anmeld

24. marts 2011

Dinna88

Min mands fætter mistede deres dreng da han var 1½ mdr gammel (altså 1½ mdr efter han var født), og det er bare så tung en sorg at skulle bære, mest for dem, men også for os som pårørende familie, at jeg slet ikke har lyst til at dele den med dig, d er bare gerne lige vil snage lidt i andres ulykke.

Hold da op. Hvem har pisset på din sukkermad?

TS spørger ind til dette fordi hun er bange for selv at opleve det. Er du KLAR over hvor mange der herinde skriver når de har haft en ufrivillig abort? Og så var der moderen der skrev herinde, da hendes datter på tragisk vis blev kørt ned på Bornholm? Jeg kunne da blive ved. Det er et meget følsomt emne, og os der ikke har oplevet det kan SLET ikke sætte os ind i hvordan det er, så jeg synes det er helt fair at TS stiller spørgsmål - der er INGEN der er tvunget til at svare. 

For mange er det rigtig befriende at få fortalt om det. Der er bestemt ingen der har tvunget dig til at skrive noget omkring emnet, men du gør det alligevel - hvorfor?

Magen til negativitet skal man da lede længe efter. Hop over tråden en anden gang.

Anmeld

24. marts 2011

komodo

jeg mistede 14/6-10 min elskede søn i en lder af 7 mdr. Til vuggedød..Har siden fået en lille dreng mere, fandt faktisk ud af at jeg var gravid med Kairon samme dag som jeg begravede Mikai

Anmeld

24. marts 2011

paprika

Hej med dig

Jeg mistede min lille pige Svala i 20. uge den 14 januar 2011.

Men vi er endnu engang i gang med pb

Anmeld

24. marts 2011

SussieThyssen

Til jer der har mistet.

Anmeld

24. marts 2011

Isabella_mor

Mumto3 skriver:

Ej come on.!!! hun har brug for at vide om der er nogen der er blevet gravide igen efter at have mistet et barn. det kan der sgu da ikke være noget grin eller gys over... det kan da være at det er sådan du tænker.. men det er ikke usmageligt..

det er da helt klart at en kvinde der har oplevet at miste som hun jo siger, gerne vil høre andres historie... der står jo ikke noget om at det er for fornøjelsens skyld at hun spørger om det.!!!

JA det er et forfærdeligt emne,, men det er noget som sker desværre for rigtig mange mennesker... og det er virkelig sørgeligt,, men det er en realitet. og det er frygteligt ja.. og man må virkelig have en dårlig smag i munden hvis man syntes den slags er "en god historie" så jeg syntes det er rigtig skidt af dig at du antager at hun spørger for at høre en "god historie"

DET er usmageligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.