Hvem er vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Thereseh

Hvor er vi mange med termin i Juni. Hyggeligt 

Jeg hedder Therese, og er 29 år gammel. Jeg bor på Vesterbro i Kbh, sammen med min kæreste, Oscar.

Vi har kendt hinanden i lidt over to år, og er nu også forlovede - bryllup må dog vente til efter baby 

Det er vores begges første barn, og "Spunken" er en lille dreng. Jeg skal føde ham på Hvidovre og terminen hedder den 19. Juni. 

Jeg er uddannet musiker, fra konservatoriet, men har indtil sidste år arbejdet som "computernørd" (uden at gå i detaljer). Inden jeg blev gravid, sagde jeg dog op, pga. stress. Nu nyder jeg at der er dømt barsel et lille års tid, inden jeg skal ud på arbejdsmarkedet igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

TheLittleOne

Det var da for dårligt at jeg ikke har præsenteret mig!

Mit navn er Louise, venter barn til 4 juni med min kæreste Søren. Vi bor i en stue lejlighed i Birkerød. Vi har til juni været kærester i 3 år, men kendt hinanden i 10!

Jeg er pædagogmedhjælper i en fritidsordning og nyder alt den tid jeg har med andres børn, men skal nu til at bruge den på mit eget

Jeg elsker at bruge mine hænder, som at sy, male, klippe klister, lave trylledej, bage kager, lave mad- you name it!

Skriv hvis der er mere i ønsker at vide

Kram Louise

Anmeld

13. maj 2011

joojoo

Jeg vil også hoppe med på denne tråd

Jeg hedder Tatiana og jeg er 23 år. Jeg er oprindelig fra Colombia men kom til Dk da jeg var 3 ethalvt år gammel. Jeg bor på amager med min mand David som er fra Iran. Vi har været sammen i lidt over 2 år og vi glæder os så meget til at møde vores lille knægt her til juni. Er sat til d. 11 juni.

Jeg skal op og forsvarer min BA-opgave d. 18 maj og kan forhåbelig derefter kalde mig selv for ergoterapeut Jeg har min sidste arbejdsdag på søndag som handicaphjælper, hvor jeg passer en sød multihandicappet pige for at aflaste forældrene

Jeg har brugt meget af min tid siden jeg var 8-21 år på gymnastik. Har vidst prøvet det meste og savner da også lige at stå på hænder i ny og næ men det går jo ikke med mavsen

Ellers elsker jeg hygge med familie, venner, veninder på cafeer, i biografen u name it.

God weekend til jer alle

Psynes det er en super tråd der er blevet oprettet

Anmeld

22. maj 2011

Nadia Foged

Hej alle jer skønne kvinder

Er jeg den eneste der er ved at være lidt utålmodig (for ikke at sige meget) ??? Har på torsdag d. 26, 4 uger tilbage, kan slet ikke vente Glæder mig bare sådan til prinsessen kommer ...

Anmeld

28. juni 2011

Nadia Foged

Hej i skønne damer

Andre end mig der ikke kan holde varmen ud?

Er nu gået FEM DAGE over tid - skal lige hilse og sige min tålmodighed er sat på prøve, kan ikke være nogle steder uden varmen tager livet af mig, uanset om jeg er inde eller ude er det helt forfærdeligt, selv i skyggen..

Iha vil så gerne snart have min prinsesse til verden, bare tanken om hvor dejligt det bliver at holde hende i mine arme - iha kan ikke vente mere

Håber i alle har det godt, og at det er gået godt med de forskellige fødsler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.