Skal vi ikke præsentere os selv, for at få godt gang i snakken? Jeg starter!
Jeg hedder Anna, er 26 år, og er -forhåbentligt- snart færdiguddannet sygeplejerske. Jeg er på nuværende tidspunkt igang med at skrive min bacheloropgave, og skal forsvare den til min sidste eksamen, 27. juni.
Sammen med Hallur, min færøske kæreste, venter jeg "Krølfisen" omkring 22. juni. Vi ved ikke hvilket køn vi venter. Det hele er derfor lidt presset.. Jeg regner med det flasker sig, og at jeg både kan skrive sygeplejerske og MOR på CV'et, når vi når 1. juli. Man er vel optimist 
Vi har desværre ikke nemt ved at få børn herhjemme, og Krølfisen er derfor hjulpet på vej af behandling. Det var 2 år og 8 mdrs lang kamp, men det var en ubeskrivelig lykke at teste positiv på vores 5årsdag.. Og alle månederne værd!
I min fritid kan jeg godt lide at være kreativ. Male, tage billeder, strikke etc. Jeg er ikke en ørn til noget af det, men jeg nyder det og slapper af imens. En gåtur ved fjorden, en tur i dyrehaven eller en god stor burger på café er heller ikke a vejen, men en aften hjemme med stearinlys og masser af chokolade er nok at foretrække, nu hvor maven begynder at blive tung 
Jeg håber vi kan bruge gruppen til at sludre om løst og fast, og få delt en masse billeder, når ungerne engang melder deres ankomst.
JEG GLÆDER MIG TIL JUNI! 
Anmeld