Hvem er vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.142 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

otlitrom

Skal vi ikke præsentere os selv, for at få godt gang i snakken? Jeg starter!

Jeg hedder Anna, er 26 år, og er -forhåbentligt- snart færdiguddannet sygeplejerske. Jeg er på nuværende tidspunkt igang med at skrive min bacheloropgave, og skal forsvare den til min sidste eksamen, 27. juni.

Sammen med Hallur, min færøske kæreste, venter jeg "Krølfisen" omkring 22. juni. Vi ved ikke hvilket køn vi venter. Det hele er derfor lidt presset.. Jeg regner med det flasker sig, og at jeg både kan skrive sygeplejerske og MOR på CV'et, når vi når 1. juli. Man er vel optimist

Vi har desværre ikke nemt ved at få børn herhjemme, og Krølfisen er derfor hjulpet på vej af behandling. Det var 2 år og 8 mdrs lang kamp, men det var en ubeskrivelig lykke at teste positiv på vores 5årsdag.. Og alle månederne værd!

I min fritid kan jeg godt lide at være kreativ. Male, tage billeder, strikke etc. Jeg er ikke en ørn til noget af det, men jeg nyder det og slapper af imens. En gåtur ved fjorden, en tur i dyrehaven eller en god stor burger på café er heller ikke a vejen, men en aften hjemme med stearinlys og masser af chokolade er nok at foretrække, nu hvor maven begynder at blive tung

Jeg håber vi kan bruge gruppen til at sludre om løst og fast, og få delt en masse billeder, når ungerne engang melder deres ankomst.

JEG GLÆDER MIG TIL JUNI!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Stéphanie

kitty skriver:

Lyder som en god idé 

Jeg hedder Stephanie, er 22 år gammel, og venter mit andet barn, en lille Alexander. Har termin d. 18 juni og glæder mig enormt meget. Har i forvejen en dejlig prinsesse Emma, dog fra et tidligere forhold.

Kæresten hedder Jonas, det her er hans første barn og han er også super spændt. Jeg går desværre sygemeldt, meeen så er det jo godt at man har baby.dk

Ellers er jeg udd. sosu hjælper, men har planer om at læse videre til læge efter endt barsel

Fritiden går med familien. Madlavning er også en af de helt store "diller" og NYDER at gå og lave mad. Ellers er det sport det hele går op i.

Nå, det var lige lidt herfra

Anmeld

23. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej

Dejligt vi kunne få vores lille Juni-gruppe

Jeg hedder Cathrine, er 25 år og venter mit "andet barn" med min kæreste Nick 22 år, som jeg har været sammen med i 5 år. Vi har min kærestes datter Jasmin på 5 år, som glæder sig til at blive storesøster.

Jeg er 26+3 henne med vores søn, som skal hedde Cebastian.

Jeg går hjemme i øjeblikket, og skal gøre det til min barsel er slut. Ved ikke helt hvad jeg skal derefter.

I denne tid med tyk mave, handler mit liv mest om baby, hvile og forberedelse til den dejlige tid med baby. Vi har ikke prøvet det med helt små børn, da vi først begyndte at se Jasmin da hun var knap 2 år.

Vi bor et et dejligt lille hus på 128 kvm en en lille by nær Svendborg og har både hund og kat. Rigtig hygge og familie idyl

Anmeld

23. marts 2011

Nadia Foged

Wuuuuhu så kom gruppen!

Så kan jeg regne ud det er blevet min tur til at fortælle:

Jeg hedder Nadia, er 19 år gammel, bor tæt på Lemvig, og går lige nu bare og venter på min barsel starter, så jeg kan slippe for aktivering Før jeg blev gravid gik tiden egentlig med at jeg skulle finde ud af hvad jeg ville lave, har i forbindelse med graviditet fået skubbet det i baghovedet, og efter barsel satser jeg på at starte på HF og uddanne mig pædagog, eller starte som bygningsmaler

Jeg venter mit første barn d. 23/6 - og jeg glæder mig helt vildt Ved endnu ikke hvad kønnet er, da den lille guldklump til MD scanningen havde placeret sin navlestreng henover - den lille fusker Men scanning d. 8 april, kan forhåbentlig vise kønnet

I min fritid elsker jeg at bruge tiden med mine 12 søskende, mine niecer og nevøer. Udover det nyder jeg at male, sy og ellers bare være kreativ - ØVELSE GØR MESTER

Håber på at kunne dele en masse fælles tanker, oplevelser og lignende med jer i denne gruppe Det var alt herfra..

Anmeld

24. marts 2011

miss freja

Skønt at denne gruppe kunne blive lavet  Så er det noget mere nemt at skrive sammen i gruppen, da vi jo nogenlunde er på samme stadie i graviditeten.

Jeg hedder Christina, og jeg er 30 år. Jeg venter mit første barn, og glæder mig selvfølgelig meget til det. Jeg har termin den 27/6. Vi ved, at vi venter os en pige, så det er vi rigtig glade for.

Privat bor jeg sammen med min kæreste Henrik på 32 år. Vi bor på en gård hvor vi selv har heste. Jeg er nu lidt spændt på, hvordan det kommer til at gå med at nå det hele når først vores barn er blevet født - men hvorfor skulle det ikke også gå godt

Jeg arbejder som sagsbehandler på børne- og ungeområdet, hvilket jeg er meget glad for. Jeg møder derfor en masse skønne børn og unge til dagligt - måske også derfor at det var på tide at jeg får mit eget børn

Jeg glæder mig til at dele glæder og bekymringer med jer piger

Anmeld

24. marts 2011

Moar2011

Hei piger

Jeg hedder Louise og er 22år gammel. jeg bor sammen med min kæreste på 24år og vores kommende barns far

Vi skal have en lille dreng, og det glæder vi os meget til .. jeg smed p-pillerne, og testet positiv i første hug .. det kom til bag på os, at det gik så hurtigt, men bestemt stadig ligeså meget ønsket

Jeg har termin den 1juni, hvilket jo er snart Ihh ha, som tiden dog går ..

jeg er ved at uddanne mig til kontor assisten, og når desværre ikke at blive helt færdig .. 

spørg endelig hvis der er mere i gerne vil vide

Anmeld

24. marts 2011

Lotus86

Så vil jeg da også lige være med

Jeg hedder Nanna, jeg er 24 år gammel og bor sammen med min kæreste Niklas. Sammen venter vi vores første barn, en lille dreng, og jeg har termin den 24. juni

Jeg er uddannet kontorassistent og arbejder i Københavns Byret, og har med straffesager at gøre.

Synes det er fantastisk at vi, eller Kitty, har fået oprettet denne gruppe, det er rart at have nogle at snakke/skrive med, som er samme sted i graviditeten. Jeg glæder mig til at følge jer de sidste måneder, og selvfølgelig også til at se alle de skønne guldklumper vi alle snart står med i armene

Anmeld

24. marts 2011

mortilsofieogsara

Jeg hedder Charlotte og er 30 år og bor i vordingborg sammen med min forlovet Michael som jeg har været sammen med i 3 år. vi har sammen Sara på 23 mdr. og Sofie på 7 år fra et tidlig forhold og vi venter en lille pige mere som vi regner med skal hedder Silke og har termin d. 9-6 og vi glæder os meget til hun kommer.

Jeg er sygmeldt med bækkeløsning og har gået hjemme siden d. 9-12-10 så jeg har været hjemme længe nu.

Jeg arbejder som social og sundhedshjælper om natten, hvilke jeg er meget glad for.

Anmeld

24. marts 2011

Stine Raaholt

Hej piger

Jeg hedder Stine er 36 år - bor i hus i Søborg lidt udenfor Kbh sammen med min mand, Ricky på 41. Vi har været gift i snart 7 år og har to børn - Julius på 4 år og Viola på 1½ - og så venter vi lillesøster d. 7/6 . Vi har også en dejlig labrador - Zulu, som er verdens sødeste hund og elsker vores børn

Vi var tre år og 4 insiminationer om at blive gravide første gang. 2. gang kom det af sig selv, med knap et års hjemmeforsøg. Denne gang nåede vi knap at smide pillerne før den var der... så det kom overraskende hurtigt...

Dejligt og vi glæder os rigtig meget til nr. 3 - og vi ved godt at det sikkert bliver mega hårdt, når de er så tæt på hinanden, men jeg tror bestemt de får rigtig meget gldæe af hinanden... så det er det hele værd...

Glæder mig til d. 12. april, hvor jeg går på barsel... begynder at blive ret træt i kroppen ud på dagen, men har ellers haft en meget ukompliceret graviditet - dejligt

så glæder mig til at dele tanker, bekymringer, glæder undervejs... det er jeg sikker på at vi får rigtig meget glæde af hinanden herinde

kram Stine

Anmeld

24. marts 2011

Zibi_84

Dejlig gruppe)

Jeg hedder Maria, og er 26. Jeg er gift med min "bedste ven" og manden i mit liv,  igennem 2 år Sammen skal vi have en Søn(første barn) den 26/6, og det bliver en lille Johannes Jeg bor i Køge området, og er uddannet Stats Autoriseret Fodterapeut(selvstændig) Går på barsel den 6/6, og jeg glææææder mig Mvh. Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.