Hvem er vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Nadia Foged

Synes det er dejligt der er flere og flere der skriver i denne gruppe skønt at vide man ikke er alene med termin i juni :0)

Men nu sidder jeg også og tænker; hvordan starter vi så kontakten op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Stiner

Jeg hedder Stine, er 38 år, venter mit 2. barn (Sankt Hansormen) med min dejlige mand og har termin d. 19.juni. Vi har sagt nej tak til at få kønnet at vide.

Jeg har Olivia på 3½ år, som er født 7 uger for tidligt. Sidste år havde jeg en MA i uge 11. Jeg er lærer, men blev sygemeldt for et par uger siden p.g.a. for meget fostervand, mange plukkeveer og risiko for endnu en for tidlig fødsel. Skal gudskelov ikke være sengeliggende som det ser ud lige nu, men skal slappe af. Bliver fulgt tæt med scanninger hver 4. uge resten af graviditeten, hvilket jeg er rigtig glad for, samtidig med at jeg ikke bryder mig om det, fordi jeg er bange for at få dårlige nyheder.

Jeg er rigtig glad for at sy og være kreativ samt at spille musik og synge.

Anmeld

25. marts 2011

Bavianis

SKØØØNT med denne gruppe! Vildt hyggeligt! Ikke bar enu i graviditeten, men også bagefter, da vores børn vil være lige gamle.

Jeg hedder Susanne, jeg er 29 år og jeg venter mit 2. barn den 4. juni - dagen inden min 30 års fødselsdag. Jeg købte for 1,5 år siden drømmehuset lidt syd for Aalborg sammen med min kæreste Gregers, som jeg har været sammen med i snart 7 år. Vi har en lille hund der hedder Frida.

D. 9. april sidste år mistede vi vores lille søn, da han blev født alt for tidligt, i uge 22. Han hedder August, og er begravet. Graviditeten dengang var særdeles problematisk lige fra starten.

Denne gang er alt bare gået efter bogen - jeg er frisk og frejdig, og har ingen gener haft overhovedet, og vi glæder os til at vores lille Abekat, aka Birk, kommer til verden.

Når jeg ikke er på baby.dk arbejder jeg som psykolog med handicappede børn i Vesthimmerland kommune. Jeg er ansat ved et PPR kontor. Jobbet er meget spændende, og jeg brænder virkelig for det.

- det bliver nu også lækkert med barsel...

Kærlig hilsen Susanne

Anmeld

26. marts 2011

Bruus

Ihh hvor er det altså skønt med denne gruppe  Har haft problemer med nettet nogle dage, men nu har jeg endelig tid til at nærlæse hvem alle I skønne gravide kvinder er, og vil nu fortælle mig om mig selv 

Jeg hedder Mette, og er 24 år gammel (om ca 20 dage )... Jeg bor i en lækker 2-værelses lejlighed i Vanløse sammen med min dejlige kæreste Morten på 28 år.

Jeg læser Kommunikation og Psykologi på Roskilde Universitet, og vil være færdig med de første 2 basisår, til sommer.
Jeg er sat til at føde d.11.juni, og venter stadig på at få opgivet eksamensdatoen for den afsluttende semestereksamen, som kan ligge mellem d.14.-24.juni. Vil så gerne have eksamen i hus før jeg føder, men det kan jeg jo af gode grunde ikke bestemme  
Derudover arbejder jeg i Noa Noa som salgsassistent, dog kun 10 timer om ugen nu. 

Morten arbejder som sygeplejerske på Akutmodtagelsen på Hvidovre Hospital.

Det er vores første barn vi venter os, og det lykkedes os at blive gravide i 2.forsøg, hvilket vi er dybt taknemmelige for. Vi kender ikke kønnet på den lille basse i maven, men glæder os bare over at den stortrives inde i maven 

Morten og jeg har fælles fritidsinteresse, som er faldskærmsudspring. Det var også her vi mødte hinanden i 2008  Derudover Går Morten meget på jagt, og jeg er med når jeg har mulighed for det. Skyder ikke, men kan godt lide naturoplevelserne i det.

Min graviditet har forløbet uden gener. Meeeen nu begynder det at indhente mig  Jeg har fået enormt meget væske i kroppen, og især benene er godt hævet. Halsbranden har også godt fat i mig, men Gudskelov for tyggetabletter  

Det var vist lidt om mig! Glæder mig til en masse gode samtaler i denne gruppe, og glæder mig mest af alt til JUNI 

Knus

Anmeld

27. marts 2011

linefun

Jeg vil da også lige præsentere mig

Mit navn er Line og jeg er 27 år. Jeg bor i hus i Odense sammen med min forlovede Ulrik som er 31 år. Vi har kendt hinanden i 7 1/2 år.

Til daglig arbejder jeg som folkeskolelærer.

I over et år prøvede vi at blive gravide, men uden held, derfor kom vi i behandling ved insemination - og i 1. forsøg lykkedes det. Vi venter os en dreng - termin den 11. juni
Graviditeten er gået rimelig ukompliceret, men jeg kan godt mærke, at jeg er noget mere besværet af det efterhånden.
I går gik jeg ind i 30. uge og den 15. april går jeg på barsel, hvilket jeg glæder mig helt vildt til.
Synes alligevel tiden er gået virkelig hurtig.

Glæder mig til at følge Jer

Line

Anmeld

31. marts 2011

-Milla-

Skønt at komme hjem fra ferie og finde denne hyggelige tråd.

Jeg hedder Camilla og er 25 år gammel. Jeg bor i Taastrup sammen med min kæreste Mads.
Sammen venter vi vores første barn, en lille dreng, og jeg har termin den 19. juni

Vi glæder os rigtig meget til at blive forældre og graviditeten kom, som en dejlig overraskelse fordi vi egentlig havde sat det hele lidt på stand by. Vores næste skridt var nemlig at jeg skulle starte på hormonpiller, som jeg havde svært ved at skulle starte op med, og derfor hele tiden udskød til næste måned.

Jeg er uddannet pædagog og arbejder til daglig i en integreret inst. med børn i alderen 2-4 år.
Inden jeg blev gravid og i starten af graviditeten, spillede jeg fodbold 4 gange om ugen. Jeg savner det en del, men glæden ved at være gravid og bære vores lille guldklump, er det hele værd.
Jeg forsøger stadig at holde mig lidt i form ved at cykle til og fra job hver dag, har løbet en del i starten af graviditeten, og går ellers i fitness 2 gange om ugen ca.

Graviditeten er indtil videre forløbet meget fint og jeg har ikke haft de store gener, så det er jo dejligt.
Jeg kan dog godt mærke, at det begynder at blive lidt hårdere nu i sidste del af graviditeten, så jeg glæder mig til at jeg om små 3 uger skal på barsel.

Jeg synes godt nok tiden er fløjet afsted og ligesom jer andre, glæder jeg mig bare helt vildt til juni, hvor vi får vores guldklumper i armene.

Anmeld

3. april 2011

meem

Jeg hedder Mette,er 21 år og bor i Middelfart, sammen med min forlovede Sune, som er 26 år.

Vi venter os en lille d. 1/6. kønnet er en overraskelse... I forvejen har vi vores datter Emilie der fylder 2 år d. 4/8

Jeg er udlært SOSU-hjælper og er fastansat hos Caregruppen (et privat hjemmehjælps firma).

Desværre døjes jeg meget med kvalme, der gør at jeg går sygemeldt fuldtids resten af graviditeten. Godt man så har Baby.dk I fremtiden satser jeg på at tage uddannelsen som farmakonom... Men det bliver først efter jeg er fyldt 25

Anmeld

20. april 2011

bassemor

Hej alle sammen

Jeg hedder Sebrina og er 26 år, er gift og er på barsel nu. Når jeg ik sådan går og dovner den af, så arbejder jeg i hjemmeplejen jeg vil gerne videre uddanne mig til assistent og senere til sygeplejerske..

Jeg har en søn på 5 år, som glæder sig til at være storebror

Anmeld

28. april 2011

Lyksfyn

Hej Alle sammen

Jeg er en frisk pige på 31 år, bor i et skønt hus i Odense med min dejlige kommende mand og vores lille søn Karl Sander.

Vi flyttede ind tre dage før vores søn blev født, 19 dage før termin... Så det hele var lidt hektisk, så håber på et mere stille og roligt forløb denne gang... (i øvrigt begyndte vandet at gå stille og roligt juleaten mens jeg hjalp svigermor med at skære anden ud...JA timing)

Vi venter barn nr 2 med termin 3 juni

Når jeg ikke har barsel arbejder jeg i en café med unge som en del af en produktionsskole, er uddannet kok. Et job jeg er utrolig glad for!

Er gået på barsel her 8 april, utrolig dejligt efter et hektisk forår

Nu går jeg bare og glæder mig rigtig meget til at møde vores lille nye familiemedlem.

Har været medlem af denne side siden min sidste graviditet, men aldrig rigtig fået den brugt, det vil jeg prøve nu, og syntes allerede at det ser rigtig spændene ud

Lidt om mig

Anmeld

4. maj 2011

hekran

Jeg hopper lige på her som rosinen i pølseenden

Jeg hedder Marita, er 29 år og gift med min mand i snart 7 år. Vi har to sønner, Andrias på 3,5 og Kristoffer på snart 2 år, så vi har pænt sagt hænderne fulde. Denne gang skulle vi vist vente os en lille datter til den 8. juni, men når vi i forvejen har to drenge er det faktisk utrolig svært at forestille sig noget andet 

Jeg er kun et speciale fra at kunne kalde mig cand.mag. i engelsk og nordisk litteratur - hurra  Det satte denne uventede graviditet (heldigvis) en stopper for, så jeg prøver at gøre mig færdig i løbet af næste år. Jeg kender ikke mange, der har fået tre børn under deres uddannelse, men sådan skulle det blive for os  

Vi har bosat os i den familievenlige Nordjylland, hvor vi for billige penge har købt os et hus som vi elsker. Vi bruger meget tid sammen med vores børn og venner og vi elsker musik - at høre, spille og synge. Jeg kommer ellers fra Færøerne (derfor det underlige navn og de mærkelige stavemåder!) og savner det én gang imellem, men minder mig om, at mit hjem er der min familie er. Jeg, min mand og vores børn 

Goddaw fra mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.