Skønt at komme hjem fra ferie og finde denne hyggelige tråd.

Jeg hedder Camilla og er 25 år gammel. Jeg bor i Taastrup sammen med min kæreste Mads.
Sammen venter vi vores første barn, en lille dreng, og jeg har termin den 19. juni
Vi glæder os rigtig meget til at blive forældre og graviditeten kom, som en dejlig overraskelse fordi vi egentlig havde sat det hele lidt på stand by. Vores næste skridt var nemlig at jeg skulle starte på hormonpiller, som jeg havde svært ved at skulle starte op med, og derfor hele tiden udskød til næste måned.
Jeg er uddannet pædagog og arbejder til daglig i en integreret inst. med børn i alderen 2-4 år.
Inden jeg blev gravid og i starten af graviditeten, spillede jeg fodbold 4 gange om ugen. Jeg savner det en del, men glæden ved at være gravid og bære vores lille guldklump, er det hele værd.
Jeg forsøger stadig at holde mig lidt i form ved at cykle til og fra job hver dag, har løbet en del i starten af graviditeten, og går ellers i fitness 2 gange om ugen ca.
Graviditeten er indtil videre forløbet meget fint og jeg har ikke haft de store gener, så det er jo dejligt.
Jeg kan dog godt mærke, at det begynder at blive lidt hårdere nu i sidste del af graviditeten, så jeg glæder mig til at jeg om små 3 uger skal på barsel.

Jeg synes godt nok tiden er fløjet afsted og ligesom jer andre, glæder jeg mig bare helt vildt til juni, hvor vi får vores guldklumper i armene.

Anmeld