Ja nu må i altså have mig undskyldt. Hvis jeg igår havde lyst til at melde mig ud af samfundet så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre idag!!
Thea kommer fra børnehave og vil ikke tisse da det i børnehaven gjorde ondt. Jeg tænker at hun har fået blærebetændelse.
Jeg tager hende med ud på toilettet og snakker lidt. Håber at få hende til at tisse.
Jeg spørger om hun har pillet sig i tissekonen. Det svare hun nej til. Spørger så om nogen andre har. Nej svarere hun lidt tøvende......
Mit hjerte stopper. Men jeg fortsætter. Hvem har det spørger jeg.
Thea fortæller at en dreng i børnehaven har i deres legetog på legepladsen taget hendes termobukser og bukser og trusser af hende og har puttet en sten og sand i hendes tissekone. Drengen hun fortæller om har i flere omgange været rigtig grim ved hende og har slået og nevet osv. Hun fortæller at han siger hun ikke må fortælle de voksne noget så banker han hende og hvis hun sladre til sin mor så tæsker han hende.
Jeg kan ikke huske de næste par min. Jeg går ud til Thomas i køkkenet og beder min søs som heldigvis er der om at gå ud til Thea og hjælpe hende færdig.
Jeg prøver at få kontakt til børnehaven uden held. Ringer til vagtlægen og han beder mig om at først tage hende i bad for at lindre hendes ubehag.
Thomas og jeg bliver enige om at køre i børnehaven da de ikke har lukket endnu. Her fanger vi lederen og de to pædagoger på hendes stue.
Jeg fortæller og de er chokeret. Vi aftaler at de skal som det første imorgen snakke med de to drenge der er involveret og ringe til mig på skolen.
Imens har Thea tisset, godt nok på gulvet men ja, og været i bad og synes ikke at hun har ondt mere.
Resten af aftenen går stille og rolig og nu sidder jeg så her??? Helt lammet og rundt på gulvet. Fordi er historien rigtig så tager jeg den dreng og ........ nej selvfølgelig gør jeg ikke det. Men er det noget hun har fundet på så ved jeg ikke hvordan jeg skal hjælpe hende???
Men kan et 4 årig barn finde på den slags historier??
Jeg ved ikke hvordan jeg holder mig oprejst. Lorte arbejde, lorte dreng og lort lort lort. 
...