nu spørger jeg eeeendnu engang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Kamulla

Maggieh skriver:

iiiiiiiiih, ja ville SÅ gerne bo i Roskilde !! hvor bor du da nu?  

Men yeeah I know :/ men det gør heller ikke så meget om det er i nærheden der skal bare være gode transport mulligheder :p 

mmmh, men jeg får jo ikke de lejligheder :/ bor jo på færøerne 

Jeg bor i Høje Taastrup... min mor bor ved solrød som hører under Roskilde kommune.. så hun får avisen hvor der nogle gange er lejligheder til leje i Roskilde.. jeg har bare ikke til et indskud lige nu desværre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

JuelZ

Maggieh skriver:

jeg har kigget på alle de sider, se svaret lige ovenover  

Okaiii men vil sige du kan altså godt få nogen gode lejligheder til gode penge... jeg har boet i en 2v. på 50 kvadratmeter, i centrum - nær interpool til 5000kr med alt incl. dvs el, vand og varme, minus er at det er dele badeværelse.... men ved der os er nogen lejligheder i ringparken som er billige har familie i roskilde både i centrum, udenfor centrum o.lign

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

Tina-Hansen skriver:

Okaiii men vil sige du kan altså godt få nogen gode lejligheder til gode penge... jeg har boet i en 2v. på 50 kvadratmeter, i centrum - nær interpool til 5000kr med alt incl. dvs el, vand og varme, minus er at det er dele badeværelse.... men ved der os er nogen lejligheder i ringparken som er billige har familie i roskilde både i centrum, udenfor centrum o.lign

åh det var da ikke så meget :b 

men det er jo også aaaaaaaaaaaalt for lidt plads til os og en baby, vi bor i en 64 kvm. nu og synes egentlig den er for lille (nok mest fordi der kun er et værelse og det går bare slet ikke ... 

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

Sallisørøver skriver:

Jeg bor i Høje Taastrup... min mor bor ved solrød som hører under Roskilde kommune.. så hun får avisen hvor der nogle gange er lejligheder til leje i Roskilde.. jeg har bare ikke til et indskud lige nu desværre 

er det ikke fint nok at bo i høje taastrup? jeg har da overvejet at flytte dertil :p ?

Anmeld

23. marts 2011

Kamulla

Maggieh skriver:

er det ikke fint nok at bo i høje taastrup? jeg har da overvejet at flytte dertil :p ?

Jeg er blot tilflyttter hertil.. ikke et sted jeg er knyttet til.. bor i en skod lejlighed og ikke et sted jeg ønsker at Noah skal vokse op.. 

Anmeld

23. marts 2011

JuelZ

Maggieh skriver:

åh det var da ikke så meget :b 

men det er jo også aaaaaaaaaaaalt for lidt plads til os og en baby, vi bor i en 64 kvm. nu og synes egentlig den er for lille (nok mest fordi der kun er et værelse og det går bare slet ikke ... 

aaah altså hvis ikke det var for at jeg vidste i ville bo i roskilde, så havde jeg sagt - hvilket jeg gør alligevel at vi har vores lejlighed på 71kvadratmeter til leje i Vordingborg .. det er en 2 rums, men ret stor

Anmeld

24. marts 2011

Magsen

Tina-Hansen skriver:

aaah altså hvis ikke det var for at jeg vidste i ville bo i roskilde, så havde jeg sagt - hvilket jeg gør alligevel at vi har vores lejlighed på 71kvadratmeter til leje i Vordingborg .. det er en 2 rums, men ret stor

altså, 2 vær. ? eller 1 vær. og en stue?

Anmeld

24. marts 2011

Magsen

Sallisørøver skriver:

Jeg er blot tilflyttter hertil.. ikke et sted jeg er knyttet til.. bor i en skod lejlighed og ikke et sted jeg ønsker at Noah skal vokse op.. 

okey ? jeg har ikke rigtig fundet udaf hvor det skal være hvis det IKKE er i Roskilde, Roskilde er bare yndlings byen 

Anmeld

24. marts 2011

tumle81

Køge er også et super dejligt sted og i fin afstand til Roskilde... Pris niveauet er vist lige under Roskilde...

Ellers søg på DAB, Roskilde boligselskab og lign

Knus Kathrina

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

Maggieh skriver:

hmm, begynder at føle mig lidt dum med alle disse spørgsmål efterhånden. Synes bare det er svææært at finde udaf det hele selv.

Håber i kan hjælpe mig lidt .. Jeg er meget krævende og det har jeg slet ikke råd til :/ .. 

vi 3 vil jo gerne flytte til roskilde (bor på færøerne) jeg skal ihverfald gå i skole og han MÅSKE også ..  Sagen er så den at vi jo ikke kommer til at have specielt mange penge, lejligheden MÅ have 2 sovevær. og ligge tæt på bus og en eller anden butik.. hvordan i alverden skal jeg dog finde  udaf dette, når jeg KUN kan se lejligheder på nettet.. jeg har kigget på alle sider (lejebolig, find bolig osv.)

ved i nogle? eller ved i hvordan jeg evt. kan finde noget andet end det man kan finde igennem google .. 

Prøv at søge på boligforeninger og Roskilde. Jeg er sikker på, der kommer noget brugbart frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.