nu spørger jeg eeeendnu engang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.366 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Magsen

hmm, begynder at føle mig lidt dum med alle disse spørgsmål efterhånden. Synes bare det er svææært at finde udaf det hele selv.

Håber i kan hjælpe mig lidt .. Jeg er meget krævende og det har jeg slet ikke råd til :/ .. 

vi 3 vil jo gerne flytte til roskilde (bor på færøerne) jeg skal ihverfald gå i skole og han MÅSKE også ..  Sagen er så den at vi jo ikke kommer til at have specielt mange penge, lejligheden MÅ have 2 sovevær. og ligge tæt på bus og en eller anden butik.. hvordan i alverden skal jeg dog finde  udaf dette, når jeg KUN kan se lejligheder på nettet.. jeg har kigget på alle sider (lejebolig, find bolig osv.)

ved i nogle? eller ved i hvordan jeg evt. kan finde noget andet end det man kan finde igennem google .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

miinimeal

kan du ikke ringe til nogle udlejer, fortælle die ønsker og spørger om de ikk kan udskrive de lejligheder og sende dem til dig så kan i kigge lidt på det der?(;

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

alberts mor<3 skriver:

kan du ikke ringe til nogle udlejer, fortælle die ønsker og spørger om de ikk kan udskrive de lejligheder og sende dem til dig så kan i kigge lidt på det der?(;

det kan man vel nok :b 

men hvordan finder man nr'et på en udlejer? :b

Anmeld

23. marts 2011

Mar.han

Har du prøvet på at finde boligforeninger i roskilde, de ville da kunne hjælpe lidt.

Anmeld

23. marts 2011

heisamig

Uha ja... det kan nok blive rigtig svært med store krav, små penge og Roskilde - denne cocktail kan blive spændende. Vi opgav i hvert fald og endte med en andelslejlighed i Hedehusene, da vi overhoved ikke kunne få en lejelejlighed i Roskilde til de penge vi havde råd til at give om måneden, når der gerne skulle være over 12 m2 Såå, jeg kan kun sige til dig, at du - alt efter jeres budged og hvor meget I kan give til husleje (???) - måske må reviderer dine forhåbninger en andelse... Jeg taler af erfaring hvordan kan det være, at det lige skal være Roskilde?

Anmeld

23. marts 2011

miinimeal

Maggieh skriver:

det kan man vel nok :b 

men hvordan finder man nr'et på en udlejer? :b

altså jeg søger så jeg skriver udlejer i fx bjerringbro(;

men så skal du vel skrive udlejer i roskilde eller sådan noget på google(;

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

heisamig skriver:

Uha ja... det kan nok blive rigtig svært med store krav, små penge og Roskilde - denne cocktail kan blive spændende. Vi opgav i hvert fald og endte med en andelslejlighed i Hedehusene, da vi overhoved ikke kunne få en lejelejlighed i Roskilde til de penge vi havde råd til at give om måneden, når der gerne skulle være over 12 m2 Såå, jeg kan kun sige til dig, at du - alt efter jeres budged og hvor meget I kan give til husleje (???) - måske må reviderer dine forhåbninger en andelse... Jeg taler af erfaring hvordan kan det være, at det lige skal være Roskilde?

I know .. men det er heller ikke så farligt om det ligger i roskilde eller fx. tre kroner så skal det bare være TÆT på bus altså gode transport mulligheder .. 

grunden til at det skal være lige roskilde er fordi jeg har boet der før, alle mine venner bor der og jeg EEEEEEEEEEEEELSKER Roskilde !!!!!!!!!!!!!! hehe 

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

Mar.han skriver:

Har du prøvet på at finde boligforeninger i roskilde, de ville da kunne hjælpe lidt.

hmm, nej det har jeg ikke 

Anmeld

23. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Maggieh skriver:

hmm, begynder at føle mig lidt dum med alle disse spørgsmål efterhånden. Synes bare det er svææært at finde udaf det hele selv.

Håber i kan hjælpe mig lidt .. Jeg er meget krævende og det har jeg slet ikke råd til :/ .. 

vi 3 vil jo gerne flytte til roskilde (bor på færøerne) jeg skal ihverfald gå i skole og han MÅSKE også ..  Sagen er så den at vi jo ikke kommer til at have specielt mange penge, lejligheden MÅ have 2 sovevær. og ligge tæt på bus og en eller anden butik.. hvordan i alverden skal jeg dog finde  udaf dette, når jeg KUN kan se lejligheder på nettet.. jeg har kigget på alle sider (lejebolig, find bolig osv.)

ved i nogle? eller ved i hvordan jeg evt. kan finde noget andet end det man kan finde igennem google .. 

Jeg har brugt boligportal.dk synes det er en god side

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

sommerbarn<3 skriver:

Jeg har brugt boligportal.dk synes det er en god side

tak (; og bor du i roskilde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.