nu spørger jeg eeeendnu engang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

JuelZ

Maggieh skriver:

det kan man vel nok :b 

men hvordan finder man nr'et på en udlejer? :b

du kan evt kigge under sjællandske boligselvskab - ledige boligere, eller dabbolig.dk - mener os de har noget i roskilde eller i nærheden - men skal ikke gøre mig klog på det

og ellers er dba.dk også en god mulighed, der kigger jeg selv tit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Maggieh skriver:

tak (; og bor du i roskilde?

Nej bor på fyn

Anmeld

23. marts 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

hmm, begynder at føle mig lidt dum med alle disse spørgsmål efterhånden. Synes bare det er svææært at finde udaf det hele selv.

Håber i kan hjælpe mig lidt .. Jeg er meget krævende og det har jeg slet ikke råd til :/ .. 

vi 3 vil jo gerne flytte til roskilde (bor på færøerne) jeg skal ihverfald gå i skole og han MÅSKE også ..  Sagen er så den at vi jo ikke kommer til at have specielt mange penge, lejligheden MÅ have 2 sovevær. og ligge tæt på bus og en eller anden butik.. hvordan i alverden skal jeg dog finde  udaf dette, når jeg KUN kan se lejligheder på nettet.. jeg har kigget på alle sider (lejebolig, find bolig osv.)

ved i nogle? eller ved i hvordan jeg evt. kan finde noget andet end det man kan finde igennem google .. 

Kan godt se problemet, og det virker måske besværligt, men google.maps?

Da jeg skulle finde lejlighed i Italien (!) kunne jeg jo af gode grunde ikke liiige tjekke kvarteret først, men har du adressen, så er der streetviews og så kan du "udforske" kvarteret on-line

Bedste bud herfra!

Anmeld

23. marts 2011

louise8723

Bosj.dk

De har i roskilde.. men du skalvide at det er dyrt.. og det er sjældent der er noget ordentligt..

Anmeld

23. marts 2011

Kamulla

JAmen jeg kigger med.. for leder også efter Noget i Roskilde.. der VILE jeg hen inden Noah begynder i skole.. men skal lieg spare op til indskud først men tit er der lejligheder i aviser osv ihvertfald.. men de fleste er ret pebberet i Roskilde desværre

Roskilde er en DEJLIG by... ville ELSKE at bo der...

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

Sallisørøver skriver:

JAmen jeg kigger med.. for leder også efter Noget i Roskilde.. der VILE jeg hen inden Noah begynder i skole.. men skal lieg spare op til indskud først men tit er der lejligheder i aviser osv ihvertfald.. men de fleste er ret pebberet i Roskilde desværre

Roskilde er en DEJLIG by... ville ELSKE at bo der...

iiiiiiiiih, ja ville SÅ gerne bo i Roskilde !! hvor bor du da nu?  

Men yeeah I know :/ men det gør heller ikke så meget om det er i nærheden der skal bare være gode transport mulligheder :p 

mmmh, men jeg får jo ikke de lejligheder :/ bor jo på færøerne 

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

louise4060 skriver:

Bosj.dk

De har i roskilde.. men du skalvide at det er dyrt.. og det er sjældent der er noget ordentligt..

hmm, hvor nedern... jeg tror jeg HAR kigget aaaaaaaaaalle de der sider igennem og man kan jo for det meste ikke se nogle billeder plus man skal betale for at kunne kontakte nogen .. 

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Kan godt se problemet, og det virker måske besværligt, men google.maps?

Da jeg skulle finde lejlighed i Italien (!) kunne jeg jo af gode grunde ikke liiige tjekke kvarteret først, men har du adressen, så er der streetviews og så kan du "udforske" kvarteret on-line

Bedste bud herfra!

tak for buddet .. 

men det er ikke så meget området, men stilen indenfor  Jeg ville slet ikke kunne holde ud at bo et sted hvor der var en meget gammel stil :/ 

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

Tina-Hansen skriver:

du kan evt kigge under sjællandske boligselvskab - ledige boligere, eller dabbolig.dk - mener os de har noget i roskilde eller i nærheden - men skal ikke gøre mig klog på det

og ellers er dba.dk også en god mulighed, der kigger jeg selv tit.

jeg har kigget på alle de sider, se svaret lige ovenover  

Anmeld

23. marts 2011

louise8723

Maggieh skriver:

hmm, hvor nedern... jeg tror jeg HAR kigget aaaaaaaaaalle de der sider igennem og man kan jo for det meste ikke se nogle billeder plus man skal betale for at kunne kontakte nogen .. 

bosj.dk er jo et bolig selskab så dem kan man sagtens kontakte.. desuden ville i komme meget foran på ventelisterne hvis i skulle flytte, da i bo såå langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.