massage og spændingshovedpine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

wamse

Baagøe skriver:

Tak. Håber det er bedre idag. Skal til massage omkring middagstid, hvor firmafyssen kommer, så det er super. Jeg tror jeg vil forelægge hende problemstillingen, for hun er også akupunktør og har som regel nålene med...

Super dejligt at du har muligheden for hjælpen gennem jobbet 

Jeg er lige stået op 1½ før jeg ellers skulle og har været oppe 2 gange i nat, for har bare ondt i hovedet Håber det lindre det lidt i morgen efter massagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Pige2009

wamse skriver:

Super dejligt at du har muligheden for hjælpen gennem jobbet 

Jeg er lige stået op 1½ før jeg ellers skulle og har været oppe 2 gange i nat, for har bare ondt i hovedet Håber det lindre det lidt i morgen efter massagen

Min hovedpine er væk lige nu, men jeg går med høreværn for at forebygge idag, for ikke at fremprovokere den, for jeg kan mærke den ligger og ulmer.

Ja, super ordning på jobbet, hvor vi kan få massage og deslige en gang hver 14. dag og virksomheden betaler alt plus vi bruger ½ time af arbejdstiden

Anmeld

24. marts 2011

wamse

Baagøe skriver:

Min hovedpine er væk lige nu, men jeg går med høreværn for at forebygge idag, for ikke at fremprovokere den, for jeg kan mærke den ligger og ulmer.

Ja, super ordning på jobbet, hvor vi kan få massage og deslige en gang hver 14. dag og virksomheden betaler alt plus vi bruger ½ time af arbejdstiden

Ej det er virkelig en flot ordning

Vi havde en ordning på fabrikken jeg arbejdede på, men der skulle vi stemple ud, mens vi var til det, og det var kun hver 14 dag, at der kom en massør, og vi var altså lige over 1000 mand ansat, så det var stort set umuligt at få en tid

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

wamse skriver:

Ej det er virkelig en flot ordning

Vi havde en ordning på fabrikken jeg arbejdede på, men der skulle vi stemple ud, mens vi var til det, og det var kun hver 14 dag, at der kom en massør, og vi var altså lige over 1000 mand ansat, så det var stort set umuligt at få en tid

Ja, det er super skønt. Vi er ca. 45 og der er 14 tider, så det er først til mølle, men idag er der en ledig tid, da det ikke er alle der benytter sig af ordningen Jeg har en tid hver 14. dag, så det er bare dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.