massage og spændingshovedpine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

wamse

twinboys skriver:

Får du ikke migræne piller???

Majbritt

Nej får intet, for min læge tror ikke på piller Så jeg spiser en masse pinex.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

twinboys

wamse skriver:

Nej får intet, for min læge tror ikke på piller Så jeg spiser en masse pinex.....

Disse her hjælper maxalt melt 10mg... sig til så skal jeg få nogle til dig...

Anmeld

23. marts 2011

wamse

twinboys skriver:

Disse her hjælper maxalt melt 10mg... sig til så skal jeg få nogle til dig...

Hvad er det for nogle? Jeg spiser jo fisme alt for mange pinex lige nu, men ellers kan jeg slet ikke have noget som helst uro omkring mig. Men det er jo heller ikke godt, at spise alle de pinex...

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

wamse skriver:

Hvad er det for nogle? Jeg spiser jo fisme alt for mange pinex lige nu, men ellers kan jeg slet ikke have noget som helst uro omkring mig. Men det er jo heller ikke godt, at spise alle de pinex...

Det er mod migræne de er pisse dyre men de virker...

Den skal bare lægges på tungen og så smelter den op i din gane...

Man behøver ikke sove for man bliver ikke træt af dem og man må også køre bil...

Majbritt

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

wamse skriver:

Virker sammentrækkende på blodkar især i hjernen, hvilket formentlig er forklaringen på stoffets virkning ved migræne.
Virkningen indtræder inden for ca. 1 time.

Anmeld

23. marts 2011

wamse

twinboys skriver:

Det er mod migræne de er pisse dyre men de virker...

Den skal bare lægges på tungen og så smelter den op i din gane...

Man behøver ikke sove for man bliver ikke træt af dem og man må også køre bil...

Majbritt

Og de virker bare??

Jeg må simpelthen gå tiggergang ved min læge så, hvis massagen ikke virker

Anmeld

23. marts 2011

Masig

wamse skriver:

Jeg lider frygteligt af voldsomme migræne anfald efterhånden, som altid starter med spændinger i nakken, og jeg har allerede haft 4 dage i marts måned, hvor jeg har fravær, fordi smerterne er meget voldsomme.

Har nogle af jer erfaringer med at få professionelt massage for at løse op for de spændinger?

Jeg har bestilt ½ time på fredag i håb om, at det hjælper, for jeg lever stort set af pinex lige pt, og er total stiv i nakken. 

Har døjet med migrænelignende anfald 3-4 gange om ugen i mange år nu... Massage virker nogenlunde, men det kræver mange og hyppige behandlinger... Dog er mine anfald reduceret en hel del efter jeg begyndte på gravitamin med folsyre i... Har læst at folsyre kan virke lindrende på migræne.. Så det var måske en mulighed...

Men ellers er en kombination af kiropraktor og massør en rigtig god løsning.. Bare lidt dyrt i længden desværre....

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

wamse skriver:

Og de virker bare??

Jeg må simpelthen gå tiggergang ved min læge så, hvis massagen ikke virker

ellers siger du til søde... det er de bedste jeg har fået

Anmeld

23. marts 2011

6800

Jeg døjer også med det i perioder, og så får jeg 3x½ time massage og så er det pist væk i ½-1 år

Anmeld

23. marts 2011

wamse

6800 skriver:

Jeg døjer også med det i perioder, og så får jeg 3x½ time massage og så er det pist væk i ½-1 år

Hos hvem får du massage?

Jeg bor jo også i Varde nemlig, og det lyder som om, du har fundet et sted som er godt så

Jeg har fået tid ved fysio- og træningscentret på Vestre landevej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.