massage og spændingshovedpine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

TbCp

Har du fået tjekket dit blodtryk? Jeg led af migræneanfald i mange år inde de fandt ud af at det var blodtrykket den var gal med. Nu kan jeg ind imellem få spændingshovedpine og der hjælper det at tage 1 panodil + 1 ipren. God bedring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

wamse

TbCp skriver:

Har du fået tjekket dit blodtryk? Jeg led af migræneanfald i mange år inde de fandt ud af at det var blodtrykket den var gal med. Nu kan jeg ind imellem få spændingshovedpine og der hjælper det at tage 1 panodil + 1 ipren. God bedring.

Jeg har jævnligt fået det tjekket pga min vægt også, og den er lige som den skal være  Men ellers tak for tippet

Anmeld

23. marts 2011

6800

wamse skriver:

Hos hvem får du massage?

Jeg bor jo også i Varde nemlig, og det lyder som om, du har fundet et sted som er godt så

Jeg har fået tid ved fysio- og træningscentret på Vestre landevej.

Hende det havde care4you ved siden af den gamle Larsens blomster, hun har nu det derhjemme...

Anmeld

23. marts 2011

Pige2009

wamse skriver:

Åh det ville være fantastisk, hvis det hjalp, for jeg er total stiv i nakken nu. 

Har også hovedpine idag og er på job - hvilken pinsel

Anmeld

23. marts 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Guuud har du skrevet dette her indlæg for mig... Godt nok er dette dog mit 3 døgn i træk med migræne... men kan da sikre dig om at det hjælper med massage for mig...

Jeg skal også undgå sodavand, chokolade, slik og rejer... det sætter min hovedpine migræne igang...

Majbritt

Chokolade?!

Anmeld

23. marts 2011

wamse

Baagøe skriver:

Har også hovedpine idag og er på job - hvilken pinsel

Åh nej altså, rigtig god bedring til dig 

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Chokolade?!

Ja pis os...

Anmeld

23. marts 2011

Bshizzle

Migræne / Hovedepine er djævlen som er på besøg..

Jeg har haft kronisk hovede / nakke / ryg smerter siden en Bilulykke for 3 år siden..
Og jeg har været alllllllllllllllt igennem for at få styr på min daglige hovedepine. ...

Det som hjalp på mig.. eller.. det lindrede.. var massage samt Kiropraktor SAMME dag!.
.... Det lindrede lige nogle timer.. eller fjernede migrænen og "kun" gav en let hovedepine tilbage.

Jeg har prøvet div smertestillende.. men vil ikke direkte sige nolget hjalp.. Jo, så skal skulle heg helt op i morfin ligende ( som jeg ikke ville ta pga jeg /havdehar en dreng hjemme ).

Men Massage var rart at få.. ellers snak med din læge og hør hvad han/hun ville anbefale.  

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

wamse skriver:

Åh nej altså, rigtig god bedring til dig 

Tak. Håber det er bedre idag. Skal til massage omkring middagstid, hvor firmafyssen kommer, så det er super. Jeg tror jeg vil forelægge hende problemstillingen, for hun er også akupunktør og har som regel nålene med...

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Ja pis os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.