sex and the city piger se her:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. maj 2011

Christopher&Andreas

Preghiera skriver:

Jeg har lige set den på bud til 300kr. nede i byen Er der ridser eller nogen defekter?

Ellers var mit bud 200kr

gud er de faldet så meget i pris nu SYND kanon serie som ikke burde sælges for en slik.... ej hvis du har set dem til 300kr så synes jeg 200kr er for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Preghiera

Christopher&Andreas skriver:

gud er de faldet så meget i pris nu SYND kanon serie som ikke burde sælges for en slik.... ej hvis du har set dem til 300kr så synes jeg 200kr er for meget

Ja de er nemlig...Tror det kommer lidt i kølvandet på SATC 2 der floppede i biograferne.  har også holdt øje længe. Men nej jeg vil gerne give dig 200 for den hvis de er i fin stand Det synes jeg lyder fair

Anmeld

5. maj 2011

NLME<3

hvor er du fra?

Anmeld

5. maj 2011

Christopher&Andreas

Preghiera skriver:

Ja de er nemlig...Tror det kommer lidt i kølvandet på SATC 2 der floppede i biograferne.  har også holdt øje længe. Men nej jeg vil gerne give dig 200 for den hvis de er i fin stand Det synes jeg lyder fair

sys du??? jeg synes den var god elsker den serie og begge film med... ja kassen er lidt mærket i hjørnerne men ellers er den meget godt passet på...

Anmeld

5. maj 2011

Christopher&Andreas

louieibsen skriver:

hvor er du fra?

nykøbing mors

Anmeld

5. maj 2011

Preghiera

sys du??? jeg synes den var god elsker den serie og begge film med... ja kassen er lidt mærket i hjørnerne men ellers er den meget godt passet på...

Hehe nej nej jeg synes også den var fed, hehe. Men den blev bare sablet ned af kritikere og tjente ikke ligeså meget ind som forventet... Men det kan ses på alle SATC tingene

Anmeld

5. maj 2011

Christopher&Andreas

Preghiera skriver:

Hehe nej nej jeg synes også den var fed, hehe. Men den blev bare sablet ned af kritikere og tjente ikke ligeså meget ind som forventet... Men det kan ses på alle SATC tingene

øv synd synd men ja du har ret kan godt se det falder

Anmeld

7. maj 2011

Christopher&Andreas

Preghiera skriver:

ville du købe den???

Anmeld

8. maj 2011

Christopher&Andreas

sælger det da jeg har dobbelt hele sko boks plus den 1 film special edi.

byd byd

stadigvæk til salg...

Anmeld

8. maj 2011

DK

Jeg vil gerne give 240 kr. inklusiv porto for boxen med hele serien!

Knus Ditte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.