Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Christopher&Andreas skriver: det er hele sko boksen ALLE afsnit i serien der i boksen og den 1. dvd (film 1)
det er hele sko boksen ALLE afsnit i serien der i boksen og den 1. dvd (film 1)
Okay
Havde håbet på at der var et par guld-sko eller en carri-taske Hehe..
Har set alle afsnit, og begge film
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Honnie's Wife:) skriver: Okay Havde håbet på at der var et par guld-sko eller en carri-taske Hehe.. Har set alle afsnit, og begge film
dem beholder jeg ;0)
Christopher&Andreas skriver: dem beholder jeg ;0)
Hov hov, hvad beholder du?? Hehe..
Måske kunne man være intra
Honnie's Wife:) skriver: Hov hov, hvad beholder du?? Hehe.. Måske kunne man være intra
hehe tasken og guldskoene hehe dem vil jeg ikke af med men boksen med alle afsnit og dvd en sælges
Christopher&Andreas skriver: hehe tasken og guldskoene hehe dem vil jeg ikke af med men boksen med alle afsnit og dvd en sælges
Var der taske og sko med i boksen???
Må jeg ikke se billed af dem?? Bare for at være misundelig !!
Christopher&Andreas skriver: sælger det da jeg har dobbelt hele sko boks plus den 1 film special edi. byd byd
sælger det da jeg har dobbelt hele sko boks plus den 1 film special edi.
byd byd
Hvad skal du ha' får boksen med afsnittene?
Honnie's Wife:) skriver: Var der taske og sko med i boksen??? Må jeg ikke se billed af dem?? Bare for at være misundelig !!
Dem har jeg snøret/vundet mig til et andet sted men ja det var der!! har desværre ingen billede lige pt. men hvis du goggler dem kan du se :0)
Preghiera skriver: Hvad skal du ha' får boksen med afsnittene?
??? hva vil du gi? nypris var 600kr
de ligger jo ikke i boksen der er kun plads til afsnittene det er jo en lille boks, men du kan få dem ved siden af hvis du er heldig og vil gi pengene for det :0)
Christopher&Andreas skriver: ??? hva vil du gi? nypris var 600kr
Jeg har lige set den på bud til 300kr. nede i byen Er der ridser eller nogen defekter?
Ellers var mit bud 200kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128