NF i morgen og dårlige nerver!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

twinboys

Secrets skriver:

Det er også den allerbedste indstilling at have!  Nu må vi se.. Synes alligevel tiden går ok hurtigt i dag, så det er fint nok. Så skal det bare blive i morgen! Godt det er fra morgenstunden af

Snart er det den 24.... så ro på søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

twinny

Jeg har det på samme måde, søde... Jeg skal til NF på onsdag.... Men samtidig er jeg vildt spændt.... Min kæreste glæder sig og er sikker på der ikk er noget galt med den lille ostereje....

Anmeld

23. marts 2011

Najsen86

Secrets skriver:

Du har altså også fået dig en fin fin mave efterhånden! Håber jeg er lige så heldig Er rart at vide jeg ikke er den eneste

mange tak

Anmeld

23. marts 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Jeg har det på samme måde, søde... Jeg skal til NF på onsdag.... Men samtidig er jeg vildt spændt.... Min kæreste glæder sig og er sikker på der ikk er noget galt med den lille ostereje....

Det er der helt sikkert heller ikke! Er sikker på i får gode resultater

Anmeld

23. marts 2011

Frøken J.

Har det ikke så godt lige nu Er virkelig nervøs og føler mig meget presset. Hvordan skal jeg håndtere det, hvis der ikke er liv? Hvorfor har jeg ikke haft ligamentsmerter i mange uger? Hvad nu hvis. Hold op det er et pres

Anmeld

23. marts 2011

twinny

Secrets skriver:

Det er der helt sikkert heller ikke! Er sikker på i får gode resultater

Jaah, og det skal nok gå godt for jer...

Anmeld

23. marts 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Har det ikke så godt lige nu Er virkelig nervøs og føler mig meget presset. Hvordan skal jeg håndtere det, hvis der ikke er liv? Hvorfor har jeg ikke haft ligamentsmerter i mange uger? Hvad nu hvis. Hold op det er et pres

Søde, det skal nok gå... jeg kan godt forstå du er nervøs men tror du bekymrer dig for meget uden grund..

Det er jo meget almindeligt at symptomerne forsvinder af sig selv når man nærmer sig uge 11 og uge 12, jeg er sikker på der er masser af liv inden i mavsen !

Jeg tror det bedste du kan gøre er at tage en dyb indånding og putte med din kæreste under dynen, det skal nok gå godt i morgen..

Anmeld

23. marts 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Søde, det skal nok gå... jeg kan godt forstå du er nervøs men tror du bekymrer dig for meget uden grund..

Det er jo meget almindeligt at symptomerne forsvinder af sig selv når man nærmer sig uge 11 og uge 12, jeg er sikker på der er masser af liv inden i mavsen !

Jeg tror det bedste du kan gøre er at tage en dyb indånding og putte med din kæreste under dynen, det skal nok gå godt i morgen..

Tror helt sikker du har ret i jeg bekymrer mig for meget, men det er en dårlig vane jeg har  Må jo også tænke, at uanset hvad kan jeg jo ikke gøre noget ved det, så det er jo bare spildt energi. 

Tak for opmuntringen Vil smide et afsnit Grey's hvide verden på og nyde en pose chips og lidt selvmedlidenhed, og så må manden få lov at holde om mig i nat, så jeg ikke får mareridt

Anmeld

24. marts 2011

Frøken J.

Så er det i dag, om 2½ time hvis ikke der er ventetid! Vågnede kl. 6, skulle egentlig først op om en halv time. Og har sovet dårligt! Har faktisk ikke drømt at noget gik galt,tvært i mod, det var bare konstante mærkelige drømme om scanninger. Please kryds alt i kan.. Vil så gerne vende tilbage og sige, at det bare er typisk mig at være neurotisk og der ikke var noget galt. Keep 'em crossed!

Anmeld

24. marts 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Så er det i dag, om 2½ time hvis ikke der er ventetid! Vågnede kl. 6, skulle egentlig først op om en halv time. Og har sovet dårligt! Har faktisk ikke drømt at noget gik galt,tvært i mod, det var bare konstante mærkelige drømme om scanninger. Please kryds alt i kan.. Vil så gerne vende tilbage og sige, at det bare er typisk mig at være neurotisk og der ikke var noget galt. Keep 'em crossed!

Hermed et par krydsede fingre fra mig!!

Alt skal nok gå godt skal du se!!! Det er jeg sikker på!!!!

Held og lykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.