Hvordan lærer man ham ikke at slå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

SSL

Malene84 skriver:

Okay - som jeg skrev til Dorthe - det skal helt sikkert prøves. Og jo herhjemme har vi intet problem med at sige NEJ, så tror ikke det bliver svært. Hellere "redde" ham nu, end når det er for sent og han slår andre i vuggestuen. hehe

Jaaa... stakkels mors lille dreng  ha ha.

Jeg har udelukkende hørt fra forældre at det hjælper når de udelukker og sige nej! Hehe.. Så godt I kan sige nej allerede, jeg bliver selv en total vattet nej-mor :p

hehe, voldsoffer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

>>Carina<<

Hej smukke. Nu er Magnus godt nok næsten 17 mdr men han er begyndt på det og jeg tager fat (ikke hårdt men til) i hans arm og fjerner ham fra det han/vi er i gang med og siger "nej" og "det må man ikke" og "jeg vil ik ha du slår".For det meste hjælper det men nogen gange skal der flere nej'er til. Håber der sker fremskridt hos dig. Godt brormand er så tapper og ligeglad.... Indtil videre

Anmeld

23. marts 2011

Majbriteriksen

Malene84 skriver:

Nææh det tror jeg da egentlig ikke vi har  det starter hermed fra nu af!!! taaak

Vi gør på samme måde. Vores den mindste er meget hård ved især storebror. Han napper, bider, kradser og slår. Vi giver ham chancen ved at sige nej, og vise ham at han skal ae. Hvis han ikke stopper med at udøve "vold", så bliver han sat nogle meter væk. Dette er virkelig det væreste for ham. Han bliver meget ked, men stopper hurtigt med at græde og så kommer han hen til os igen og er meget sød og aer helt vildt. Det har taget lang tid, men det virker her.

Anmeld

23. marts 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Han tror måske det er en leg, en "ae-leg"  I er nødt til at vise ham, at det er forkert. Så se ham i øjnene så I har hans opmærksomhed. Han blir nok ked af det, men så er det vigtigt at I står fast.

Ikke for mange ord, kort og kontant

Hvor er du sej pædagog Dorthe...

Anmeld

23. marts 2011

signe.

min 5 årige nervø begyndte også at slå, det var så da han begyndte i BH, og også bide lidt... det blev der også et problem ud af, men min bror sagde også hårdt nej, og flyttede ham væk... det tog mange nej ´er og flytten frem og tilbage, men det hjalp

Anmeld

23. marts 2011

Malene84

Carina1984 skriver:

Hej smukke. Nu er Magnus godt nok næsten 17 mdr men han er begyndt på det og jeg tager fat (ikke hårdt men til) i hans arm og fjerner ham fra det han/vi er i gang med og siger "nej" og "det må man ikke" og "jeg vil ik ha du slår".For det meste hjælper det men nogen gange skal der flere nej'er til. Håber der sker fremskridt hos dig. Godt brormand er så tapper og ligeglad.... Indtil videre

hehehe det har jeg også tænkt... det er sikkert Tristan der ender med at blive den ondeste voldspsykopat fordi han er blevet tæsket af sin bror som lille... HAHAHAHAHA

(hov... det er faktisk slet ikke sjovt)

Anmeld

23. marts 2011

Malene84

Majbriteriksen skriver:

Vi gør på samme måde. Vores den mindste er meget hård ved især storebror. Han napper, bider, kradser og slår. Vi giver ham chancen ved at sige nej, og vise ham at han skal ae. Hvis han ikke stopper med at udøve "vold", så bliver han sat nogle meter væk. Dette er virkelig det væreste for ham. Han bliver meget ked, men stopper hurtigt med at græde og så kommer han hen til os igen og er meget sød og aer helt vildt. Det har taget lang tid, men det virker her.

SÅDAN!!!! Fedt at høre at det virker... det må jo være vejen frem så

Anmeld

23. marts 2011

Malene84

Mor-til-Hasse skriver:

min 5 årige nervø begyndte også at slå, det var så da han begyndte i BH, og også bide lidt... det blev der også et problem ud af, men min bror sagde også hårdt nej, og flyttede ham væk... det tog mange nej ´er og flytten frem og tilbage, men det hjalp

Anmeld

23. marts 2011

>>Carina<<

Malene84 skriver:

hehehe det har jeg også tænkt... det er sikkert Tristan der ender med at blive den ondeste voldspsykopat fordi han er blevet tæsket af sin bror som lille... HAHAHAHAHA

(hov... det er faktisk slet ikke sjovt)

Hehe som du ka sige det. Håber ik der er tvillinger i min mave hvis en af dem er dømt til at blive psykopatvoldsforbryder fordi den anden dasker til ham hehe. (nej slet ik sjovt.... Thihi)

Anmeld

23. marts 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

Hvor er du sej pædagog Dorthe...

Tak Håber jeg kan være lige så konsekvent når min egen lille snart-vuggestue-pige får den slags unoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.