serinasmor skriver:
serina har haft sådanne perioder og har dem stadig af og til .. værst er det dog hvis hun ikke sover som hun plejer ...
den fase med at de ikke vil ligge på puslebordet .. DET GÅR OVER
... vi sidder flere herinde der har oplevet lige præcist det ...
med hensyn til maden hjalp det da hun fik lov at spise selv ... mades VILLE hun ikke .. så det blev hende der spiste og med klør5 ...
hun kan stadig få flip hvor hun fx ikke vil have flyverdragt på og derfor spænder helt i flitsbue ... i de tlifælde er der dog ikke andet at gøre end bare forsøge at være hurtig ... der er jo intet galt så snart påklædningen er overstået ...
men alt i alt ... bare hold ud .. det bliver bedre .. og måske det er tid til at han spiser selv 
held og lykke
serinasmor
Jeg ved jo godt, det går over igen, meeeeen jeg er ved at være liiidt frustreret
og mangler søvn....!
I nat var han vågnede klokken 3, fordi han havde tisset igennem (hvilket ikke er sket, siden han var helt spæd), så jeg måtte skifte ham og sengen og så kunne han selvfølgelig ikke finde ro bagefter, så det endte med, at vi stod op og gik ind i sofaen og så tegnefilm
og vupti, lige pludselig sad han op og sov 
Hvor gammel var Serina, da hun begyndte at spise selv? Jeg kan slet ikke forestille mig, at Anton ville få noget som helst i munden
Anmeld