Lise skriver:
Jeg kan godt genkende noget af det fra min yngstesøn. Han hyler for det meste når han bliver lagt på puslebordet, han HADER at få tøj på - især flyverdragt, det er bare det værste!!!! Vi har haft meget svært ved at få ham til at spise frem til han var 10-11 mdr, men han har altid gerne ville drikke meget vand...
Han griner det ene øjeblik, og kan blive totalt hys det næste - men det er først noget der er kommet nu her, og han er lige blevet et år. Han er begyndt at skabe sig helt vanvittigt hvis man f.eks. tager en fjernbetjening fra ham, som han er ved at æde... så ruller han rundt på gulvet og skriger og hyler, også selvom han får noget legetøj i stedet..lille tosse 
Nå, ved ikke om du kan bruge det til noget, nu din dreng er 5 mdr yngre.. Men altså, det med tøjet og pusleriet har været der hele tiden. Men det er her på det seneste han er begyndt at blive hys. Og madproblemer har vi haft i perioden 2-10 mdr.
Måske han er en lille tigerbaby i rivende udvikling, din Anton
Det kan de jo godt blive helt skøre af.
Jeg har haft overvejet, om det måske er et tigerspring - han har været ca. 1-2 uger foran ved de andre, så måske 
Anton har aldrig været speciel glad for at få tøj på, men der har ikke tidligere været problemer ved selve skiftningen, men nu bliver han edder-spændt-rasende...! 
Jeg snakkede med SP´en i dag ang. mad - og hun sagde, jeg skulle prøve at strække perioden mellem hans måltider, for hun synes, det lød som om, at han ikke var sulten og derfor ikke skulle bruge særlig meget for at blive mæt (og så er det jeg føler, at ikke han spiser noget).
Han fik en flaske i nat klokken 02.00 (180ml) og spiste først igen, da klokken var 10.00
han vågnede endda klokken 05.00 og nåede at sove 2 smålure, inde han spiste klokken 10.00 
Men ellers har han spist en halv portion grød klokken 14.00 og en halv portion klokken 18.30 (+ MME/sødmælk i kop) - og så spiste han ca. 100ml MME her klokken 19.45, da han skulle i seng.
Så han har spist mere i dag, end han har gjort de sidste par dage