Jeanette skriver:
uhh ja, den er skisme svær.......det er svært at bedømme, eftersom jeg ikke kender Lasse. Jeg passer 2 børn ud over Iza og den ene vil jeg ikke tøve et sekund med at sende i vuggestue - han er udadvendt og der skal ske noget mere end det, jeg kan tilbyde her. Han elsker at være meget ude, graver flittigt i jorden, okser rundt og er i det hele taget bare en tryg dreng. Den anden er meget tilbageholdende - hun er ofte utryg og har svært ved at overskue legestuen eller meget støj og hun bliver meget ked af det, hvis ikke hendes behov opfyldes meget hurtigt......hende ville jeg bestemt ikke flytte. Så tror du må vurdere udfra Lasses personlighed - hvad er han til....og som du selv er inde på, så tænk også lidt frem i tiden, for er han en dreng med krut i og som gerne vil have udfordringer, så er det måske ikke det han får sammen med udelukkende yngre børn senere hen.
Ang. det med pyller ved tandfrembrud og forkølelse, så tror jeg da bestemt også der er tid til det i vuggestuen....ellers ringer de børnene hjem......og han får jo også alle sine tænder på et tidspunkt, så det bliver jo ikke ved
....men jeg ved udemærket hvad du mener - der er lidt mindre hænder i en vuggestue og det er møgsvært at vide hvad man som forældre skal prioritere for sit barn...
Jeanette, der ikke ved om det var et svar overhovedet
1000 tak for svar

Ja, den er så svær.... jeg tror såmænd det er ok nu, men jeg tænker som sagt frem også - synes det ville være frygteligt at han skulle gå med 3 der måske var omkring et år, de sidste 8 mdr i dp... AAARGGGGH, jeg ved det virkelig ikke.
Jo, inderst inde gør jeg nu nok - der er jo en grund til at jeg har valgt at stå til overflytning, men det gør ikke beslutningen nemmere lige nu. Det ville være nemmere hvis han var ked af dp, hun var en træls en, hvis hun havde meget sygefravær osv osv... men sådan er det jo ikke. Og en anden ting er, - og det er VILDT LILLEPIGE-AGTIGT OG BARNLIGT, I KNOW - jeg er også lidt bange for at sige det til hende, tror hun bliver rigtig skuffet. Særligt fordi jeg jo har sagt til hende at jeg er glad for hende, og at jeg ikk er sikker på jeg flytter ham. der er jo lige en pige, der er flyttet i vugger (hende der er kommet ind før Lasse), og det kunne jeg bare mærke at hun var rigtig rigtig træt - er nok lidt bange for om hun tror det har noget med hende at gøre, hvis jeg flytter Lasse også... ej, hvor det lyder plat!!
ved det virkelig ikke - synes det er så svært, og jeg er bange for at træffe det forkerte valg - giver det mening??
Og han er nemlig outgoing, elsker at være ude og har krudt i nummeren, hehe... og jeg ved at den vugger han kan komme i, skal til at etablere en udegruppe (selvf. på vugger-præmisser), så det ville jo være fedt...
Jannie