at gå ud i luften..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2008

bette

Lise skriver:

GOSH!

For laaaang tid siden blev der skrevet om at man skulle lære de små at gå baglæns ned af f.eks. sengen - tror det var linemus der havde lært sine børn det. Tænkte at det var umuligt at lære en baby, men tog alligevel kampen op - og en uge efter kunne han det. Så derfor vender han sig altid om hvis vi siger baglæns; både på trapper, i sengen og på sofaen... Og han ved det også godt, men derfor kan man jo godt glemme det en gang imellem..

I øvrigt prøver jeg også at begrænse Simons ståen op i sofaen. Han vil rigtig gerne kravle op på armlænet, og det kan jo gå helt galt. Så nu siger vi at man skal sidde på numsen eller ligge ned hvis man skal være i sofaen..

hmm tja måske skulle vi også bare indføre den regl at man ik må stå op i sofaen..
bare svært når han så gerne vil mosle sådan rundt.. men det er da værd at prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

ka li ja

bette skriver:

ivfmarie skriver:

bette skriver:

ka li ja skriver:

har han fået lov til at falde ned.?
plejer du at gribe ham?

plejer at lade ham falde lidt.. men griber ham altid..

hehe... bare lidt, alligevel.. det var godt

haha det kommer sku til at gøre monster nade hvis jeg lader ham falde..

her har arthur fået lov til at falde. vi har selvfølgelig lagt puder og dyner på gulvet. men han er skvattet ned et par gange, og han er da ikke landet helt blødt, så han har efterhånden lært det...
altså han tror stadig godt man kan stå oppe på en spisestol og vippe uden at vælte... for der har jeg altså grebet ham hver gang!

tror du ikke det ville hjælpe hvis han bare slog sig en lille bitte smule, eller blev godt forskrækket??

aj nu lyder jeg jo nærmest ond, men det er altså ikke fordi du skal være led ved ham....

Anmeld

17. oktober 2008

bette

ka li ja skriver:

bette skriver:

ivfmarie skriver:

bette skriver:

ka li ja skriver:

har han fået lov til at falde ned.?
plejer du at gribe ham?

plejer at lade ham falde lidt.. men griber ham altid..

hehe... bare lidt, alligevel.. det var godt

haha det kommer sku til at gøre monster nade hvis jeg lader ham falde..

her har arthur fået lov til at falde. vi har selvfølgelig lagt puder og dyner på gulvet. men han er skvattet ned et par gange, og han er da ikke landet helt blødt, så han har efterhånden lært det...
altså han tror stadig godt man kan stå oppe på en spisestol og vippe uden at vælte... for der har jeg altså grebet ham hver gang!

tror du ikke det ville hjælpe hvis han bare slog sig en lille bitte smule, eller blev godt forskrækket??

aj nu lyder jeg jo nærmest ond, men det er altså ikke fordi du skal være led ved ham....

hehe jo du har sikkert ret.... hader bare når han slår sig

men det er vist den eneste måde jeg kan lære ham det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.