Gravitamin i forbindelse med projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Carl-Emil's mor

Spiser Baby Me Now

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

mortilnoahogmelina

JEg tog ikke noget før den dag jeg testede positiv .

Anmeld

27. april 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hejsa.

Har i taget vitaminer som f.eks Babyornot eller gravitamin i forbindelse med projekt baby??
Ja, og det forøgede chancen for graviditet

Ja, men tror ikke det var det der var afgørende for at jeg blev gravid

Nej, jeg har ingen vitaminer taget i forbindelse med projekt baby

Smed pillen midt august og blev gravid midt januar.

Anmeld

27. april 2011

Jemion

Jeg tog folsyre fra jeg smed p-pillerne til jeg blev gravid og startede på gravitamin da jeg testede postivt

Så uanset hvad synes jeg at du skal starte på folsyre, hvis i er igang

Anmeld

27. april 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Hejsa.

Har i taget vitaminer som f.eks Babyornot eller gravitamin i forbindelse med projekt baby??
Ja, og det forøgede chancen for graviditet

Nej, jeg har ingen vitaminer taget i forbindelse med projekt baby

jeg har fået af vide af gynækologen det er fint at tage gravitamin når man planlægger graviditet, så dem tager jeg..... 

Anmeld

27. april 2011

Chr-Hei

Jeg begyndte først på gravitamin da jeg var blevet gravid...

Anmeld

27. april 2011

maryjane

Tog bare ganske alm. vitaminpiller(når jeg huskede dem), begyndte at tage gravitamin da jeg fandt ud af jeg var gravid. Men har skiftet over til de alm. igen omkring 14 uge, da jm sagde det var alt for dyrt med gravitamin, når de andre kan det samme.

Bare alm vitaminer, og supplement med folinsyre og så jern fra uge 10.

Anmeld

27. april 2011

Annette A

Hat faktisk taget e-vitaminer som skulle virke meget kraftigt på fertiliteten. (Man skal bare holde op med at tage dem når og hvis en graviditet indtræffer). Har også taget gravitamin når jeg planlagde graviditet. Det som der kan siges om det er, at desto bedre din krop fungerer og har det hvad gælder vitaminer og immunforsvar bevirker, at det er nemmere at blive gravid fordi kroppen dermed har overskuddet til det. Man kan sige, at det kan absolut ikke skade, kun hjælpe at være sund og det hjælper jo også babyen med en god start med den rette mængde vitaminer. Så ja jeg tror det hjælper.. 

Anmeld

27. april 2011

mette-mus

modesty skriver:

Der findes ingen vitaminer, mineraler eller kosttilskud der øger chancen for graviditet.

Minus røg og minus alkohol er de eneste betydningsfulde faktorer.

Det er simpelthen ikke korrekt. Ved ikke hvor du har det fra?

Det er alment kendt blandt mange -særligt amerikanske læger og forskere indenfor fertilitet at man kan optimere ens chancer for at blive gravid ved at optimere ens hormonballance -f.eks. med korrekte doser af vitaminer -men endnu vigtigere mineraler som f.eks. selen og zink.

Men det er selvfølgelig ikke noget man skal hente info om nede i ens lokale Matas men derimod hos uddannede fagpersoner.

I USA (som på mange måder er noget længere fremme hvad angår fertilitets behandling) er det ret almindeligt at man forsøger sig på den måde inden man går til de kemiske hormoner, da der ingen bivirkninger er ved organisk fremstillede vitaminer/mineraler, hvorimod der kan være rigtig mange både kortsigtede og langsigtede bivirkninger og konsekvenser ved at bruge kunstige hormoner.

Anmeld

27. april 2011

twinny

Jeg tog gravitamin fra planlæggelse...  jeg var gravid efter 3 forsøg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.