Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Opper lige for dig, da jeg også kunne tænke mig at høre svar på dit indlæg..
Hejsa.Har i taget vitaminer som f.eks Babyornot eller gravitamin i forbindelse med projekt baby?? Ja, og det forøgede chancen for graviditet Ja, men tror ikke det var det der var afgørende for at jeg blev gravid Nej, jeg har ingen vitaminer taget i forbindelse med projekt baby
Jeg tog dem kun fra mensstop til jeg testede positiv, dvs. 14 dage.
Jeg blev gravid i "1. hug"
Da jeg blev gravid med mit første barn tog jeg dem ikke før men der var graviditeten bestemt heller ikke planlagt
helt almindelige vitaminer som fx gravitamin anbefales ikke fordi det øger chancen for graviditet, men fordi de indeholder vitaminer - fx folsyre - der er vigtige at få for fosterets skyld - NÅR der vel at mærke ER et foster. I USA anbefaler man fx alle kvinder i den fødedygtige alder at tage folsyre, fordi folsyre er vigtigt helt fra starten af graviditeten. i Danmark anbefaler man at tage folsyre fra 3 måneder før man tænker at påbegynde projekt baby.
men folsyre øger ikke chancen for graviditet.
Jeg tog menstruasan, Gelé royal, Ovarium D6, og ved ikke om de 3 ting sammen hjalp mig hurtigere eller om det kom af sig selv..
nej.. jeg tog almindelig multivitamin op til graviditeten som også indeholdt folsyre. blev alligevel gravid i andet hug, og mener bestemt ikke gravitamin øger chancen for graviditet. er først startet på gravitamin efter jeg er blevet gravid..
Til 11:
Hvad mener du med at gravitamin ikke anbefales fordi det øger chancen for graviditet..? Jeg tager gravitamin, anbefalet af apoteket, og umiddelbart er det da vel godt hvis det øger chancen for at blive gravid...?
Man tager jo vitaminer, uanset mærke, for at give baby'en den bedste start.
F.eks folsyre/folinsyre det forebygger rygmarvsbrok
Kalk er godt for dannelsen af barnets knogler
OSV.
Graviditets vitaminer øger ikke chancen for graviditet, så er det andre produkter specielt til det formål man skal bruge. Produkter der også findes.
Men det er ikke af den årsag man spiser vitaminer til gravide.Grunden til man skal starte fra man planlægger en graviditet, er så man har tingene i kroppen lige fra første færd manbliver gravid. Den første måned ved man det jo ikke, og så spiser man heldigvis vitaminer og mineraler, så barnet får dem helt fra undfangelsen.
Der findes ingen vitaminer, mineraler eller kosttilskud der øger chancen for graviditet.
Minus røg og minus alkohol er de eneste betydningsfulde faktorer.
Ja jeg tager gravitaminOg har jeg faktisk gjort ligeseiden vi planlagde det.Så i 2 år nu:s
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128