Gravitamin i forbindelse med projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.008 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.

Har i taget vitaminer som f.eks Babyornot eller gravitamin i forbindelse med projekt baby??
Ja, og det forøgede chancen for graviditet

Ja, men tror ikke det var det der var afgørende for at jeg blev gravid

Nej, jeg har ingen vitaminer taget i forbindelse med projekt baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

nattergalen

Opper lige for dig, da jeg også kunne tænke mig at høre svar på dit indlæg..  

Anmeld

21. marts 2011

132319

Hejsa.

Har i taget vitaminer som f.eks Babyornot eller gravitamin i forbindelse med projekt baby??
Ja, og det forøgede chancen for graviditet

Ja, men tror ikke det var det der var afgørende for at jeg blev gravid

Nej, jeg har ingen vitaminer taget i forbindelse med projekt baby

Jeg tog dem kun fra mensstop til jeg testede positiv, dvs. 14 dage.

Jeg blev gravid i "1. hug"

Da jeg blev gravid med mit første barn tog jeg dem ikke før men der var graviditeten bestemt heller ikke planlagt 

Anmeld

21. marts 2011

oo

helt almindelige vitaminer som fx gravitamin anbefales ikke fordi det øger chancen for graviditet, men fordi de indeholder vitaminer - fx folsyre - der er vigtige at få for fosterets skyld - NÅR der vel at mærke ER et foster. I USA anbefaler man fx alle kvinder i den fødedygtige alder at tage folsyre, fordi folsyre er vigtigt helt fra starten af graviditeten. i Danmark anbefaler man at tage folsyre fra 3 måneder før man tænker at påbegynde projekt baby.

men folsyre øger ikke chancen for graviditet.

Anmeld

21. marts 2011

Christina.78

Jeg tog menstruasan, Gelé royal, Ovarium D6, og ved ikke om de 3 ting sammen hjalp mig hurtigere eller om det kom af sig selv..

Anmeld

21. marts 2011

Frøken J.

nej.. jeg tog almindelig multivitamin op til graviditeten som også indeholdt folsyre. blev alligevel gravid i andet hug, og mener bestemt ikke gravitamin øger chancen for graviditet. er først startet på gravitamin efter jeg er blevet gravid..

Anmeld

26. april 2011

Ems30

Til 11:

helt almindelige vitaminer som fx gravitamin anbefales ikke fordi det øger chancen for graviditet, men fordi de indeholder vitaminer - fx folsyre - der er vigtige at få for fosterets skyld - NÅR der vel at mærke ER et foster. I USA anbefaler man fx alle kvinder i den fødedygtige alder at tage folsyre, fordi folsyre er vigtigt helt fra starten af graviditeten. i Danmark anbefaler man at tage folsyre fra 3 måneder før man tænker at påbegynde projekt baby.

men folsyre øger ikke chancen for graviditet.

Hvad mener du med at gravitamin ikke anbefales fordi det øger chancen for graviditet..? Jeg tager gravitamin, anbefalet af apoteket, og umiddelbart er det da vel godt hvis det øger chancen for at blive gravid...? 

Anmeld

26. april 2011

metski83

Man tager jo vitaminer, uanset mærke, for at give baby'en den bedste start.

F.eks folsyre/folinsyre det forebygger rygmarvsbrok

Kalk er godt for dannelsen af barnets knogler

OSV.

Graviditets vitaminer øger ikke chancen for graviditet, så er det andre produkter specielt til det formål man skal bruge. Produkter der også findes.

Men det er ikke af den årsag man spiser vitaminer til gravide.Grunden til man skal starte fra man planlægger en graviditet, er så man har tingene i kroppen lige fra første færd manbliver gravid. Den første måned ved man det jo ikke, og så spiser man heldigvis vitaminer og mineraler, så barnet får dem helt fra undfangelsen.

Anmeld

27. april 2011

modesty

Der findes ingen vitaminer, mineraler eller kosttilskud der øger chancen for graviditet.

Minus røg og minus alkohol er de eneste betydningsfulde faktorer.

Anmeld

27. april 2011

Kruse90

Ja jeg tager gravitamin
Og har jeg faktisk gjort ligeseiden vi planlagde det.
Så i 2 år nu:s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.