fortalte jeg vil beholde barnet, idag slog han op med mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Julymama

Dontkno skriver:

Idag fortalte jeg min kæreste jeg vil beholde barnet, og han ikke kan tvinge mig i at få en abort igen.

Og det med vores kultur ikke tillader børn før ægteskab, må jeg se bort fra. Fordi hvorfor havde vi sex til at starte med osv, det er også imod vores kultur.

Jeg fortalte ham alt hvad jeg havde på hjertet, og hvis han elskede mig måtte han støtte mig i det, og prøve at se om vi ikke kunne finde en løsning på det, når det kom til familie osv.

Han gik amok, og sagde jeg tænkte på mig selv, og at om jeg var ude på at ødelægge hans liv.

Og jeg var bare ditten og datten, og det bedst hvis vi bare stoppede her.

Og at jeg var egoistisk.

Jeg er godt nok splittet lige nu, og ked af det. Det gøre så ondt, forventede ikke at han ville gå fra mig.

Han sagde her på det sidste, følte han jeg ikke var mig selv, og han ikke stolede på mig og jeg ikke stolede på ham osv, og det bedst vi bare stoppede.

Grunden til jeg ikke stoler på ham( som jeg gerne vil arbejde på) det var, at en aften hvor jeg troede han lå i sin seng og sov, var han ude og fyre den af, og dansede med tøsser osv. Og der var et andet tilfælde for halvandet år siden, hvor jeg så ham med en anden pige i hånden på strøget, og lod som om han ikke kendte mig.

Der har været mange episoder, hvor jeg var gået fra ham i nogen måneder. Hvor jeg fik nogen platte forklaringer, men jeg elsker ham, og tænkte okay vi giver det her en chance.

Derfor er jeg stadig mistroisk overfor ham, og det vil jeg gerne arbejde med ikke at være. Men ja han gik så fra mig idag. Og skrevet flere afskedsbeskeder men alligevel ringer han og skriver.

Det som om han ikke kan lade mig være, men gerne vil stoppe det her.

Er virkelig splittet.

Og hvis jeg skulle få en abort nu, vil det være min 4 ialt, please ikke døm mig nu, ved godt jeg burde lærer af det allerede. Men sket er sket, og ønsker ikke en abort, men hvis jeg fik, kan jeg så ikke risikerer at formindske min chancer for at blive gravid igen?

Jeg har mistet mange veninder pga. min kæreste, han ved hvor han har mig, og prøver virkelig ikke lade ham kontrollerer mig.

Din historie er PRÆCIS som min .. troede virkelig jeg var den eneste der var sammen med sådan en nar ..

Du må meget gerne skrive en privat besked hvis du har lyst til at snakke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

sne190810

Fabienne skriver:

Du skal bare huske på at vælger du at beholde barnet, så kommer du til at samarbejde med ham de næste 18 år, og du skal også sende barnet på weekend og ferier hos faren. Kan du det?

Ja, bagsiden af medaljen. Noget jeg tror de færreste først tænker på, når de står i situationen.

Anmeld

20. marts 2011

Lillefe

SussieThyssen skriver:

Sødeste ven..ved du hvad du gør?
Du hører ind under den gruppe kvinder der elsker for meget.
Du er villig til at lade dig tvære helt ned i sølet, at lade dig misbruge om og om igen, for du "elsker ham jo"

Kvinde vågn dog op!!!
Hvor er din stolthed og din selvstændighed?
Den mand udnytter hver eneste milimeter af dig, han bruger dig som slave og husholderske og du er ikke engang værdig til at blive gift med ham eller føde hans børn.
Han er en hulemand, bund egoistisk og tænker kun på en...ham selv. Og du kan ikke "arbejde" et sådan forhold bedre.
Han sårer dig, bruger dig og kasserer dig.
Så enkelt er det, og du bliver nødt til at se det i øjnene.
Læs bøgerne:  "Helbred dit liv" og "Kvinder, der elsker for meget", og se så at komme videre...uden ham, men med et værdigt liv.
Man skal ikke bruge sit liv på en, der får en til at græde!

Kærligst og knus
Sussie

Anmeld

20. marts 2011

Lillefe

Julymama skriver:

Din historie er PRÆCIS som min .. troede virkelig jeg var den eneste der var sammen med sådan en nar ..

Du må meget gerne skrive en privat besked hvis du har lyst til at snakke 

Godt for hende der er en mere som kan støtte hende godt. Håber det hjælper både dig og hende

Anmeld

21. marts 2011

Dontkno

Tak for jeres gode råd, kritik, og debat omkring dett.

Vil lige sige en ting først, da jeg fik min første abort var jeg 13 år, og det var ikke noget jeg selv valgte. ( gider ikke at snakke om det) Også da jeg va 15, kondomen sprang, og der tænkte jeg ikke videre over det.

Og nu for 6 måneder siden, fandt jeg ud af mine p-piller var bkevet for gamle, fik min venindes da hun stoppede med sine. Så ja, jeg var ikke klog nok til at tjekke datoen.

Og jeg bruger en p-ring nu, men det med en p-ring kan du tage den ud og skal ind indenfor 3 timer osv. Godt være der er måske er gået 4, fordi kan huske jeg faldt i søvn den aften.

Det ikke fordi jeg ikke bruger prævention!, og synes ikke det er okay at en som Hammerstrand, skal komme og bedømme mig.

Når jeg fortæller allerede at jeg godt ved hvordan det vil se ud, når jeg fortæller jeg allerede har været igennem 3 og ikke 4!

At jeg skriver med det samme, please ikke døm mig! Så please lad være, eller ikke kom med dit indlæg. Jeg har lagt mit emne ind under GODE RÅD!, og ikke under at man får kritik. Jeg kan godt tåle at høre kritik, men bare ikke nu hvor jeg virkelig er sårebare!.

Jeg gider ikke at bruge min tid på at dømme dig, fordi du dømmer mig pga. du har svært ved at blive gravid, det jeg kun ked af at høre. Samtidig tænker jeg, læste jeg du allerede har en datter som er 4 år, så ventede jeg sku lidt mere modenhed af dig der, når du allerede påpeger at jeg godt nok må være umoden.

Nok med det! ..

Jeg er glad for mange af jeres gode råd, og Sussie !!!

og til jer andre.

Nu vil jeg lægge og slås med det her selv, og ønsker mig selv held og lykke hehe

Anmeld

21. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mor til Maj skriver:

Det er bestemt ikke for at træde på en der i forvejen har det svært, men jeg tænker lidt at hvis dette vil være din 4. abort, så lyder du lidt umoden - du har forsat med at dyrke ubeskyttet sex selvom du ved og har prøvet flere gange, at det kan gøre dig gravid. Tror du at du ville være klar og moden nok til evt at beholde dette barn??

Nå det så er sagt så synes jeg ikke at du skal få en abort bare fordi han ønsker det - efter så mange aborter har han jo også været klar over at du bliver gravid når I har ubeskyttet sex. Jeg synes du skal gøre hvad der er rigtigst for DIG

Det tænker jeg altså også. Det er sgu da top uansvarligt ar blive uønsket gravid 4!!! gange?

Faren til barnet lyder som en rigtig klaphat, ham er du 100% bedre tjent uden..

Anmeld

21. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Så lige dit sidste indlæg - det havde jeg ikke læst da jeg svarede.

Nå, men min mening er stadig, at din x lyder som et fjols, og jeg er overbevist om, at du kommer til at stå alene med barnet, såfremt du vælger at beholde det.

KRAM

Anmeld

21. marts 2011

N&J

Hammerstrand skriver:

Du har helt ret i at man heller skal få en abort end et uønsket barn, meen... altså har man fået flere aborter så burde man jo tænke sig om. Det er bare min holdning, og med hensyn til sundheds personalet så tro mig så giver de udtryk for hvad de mener...

Det burde de så ikke, og tyder på et knap så professionelt personale, og ja det syntes jeg så er ærgerligt - så burde de havde fundet et andet arbejde, for ellers gør man ikke sit arbejde efter min mening.. 

Anmeld

21. marts 2011

Holbæktrunten

SussieThyssen skriver:

Sødeste ven..ved du hvad du gør?
Du hører ind under den gruppe kvinder der elsker for meget.
Du er villig til at lade dig tvære helt ned i sølet, at lade dig misbruge om og om igen, for du "elsker ham jo"

Kvinde vågn dog op!!!
Hvor er din stolthed og din selvstændighed?
Den mand udnytter hver eneste milimeter af dig, han bruger dig som slave og husholderske og du er ikke engang værdig til at blive gift med ham eller føde hans børn.
Han er en hulemand, bund egoistisk og tænker kun på en...ham selv. Og du kan ikke "arbejde" et sådan forhold bedre.
Han sårer dig, bruger dig og kasserer dig.
Så enkelt er det, og du bliver nødt til at se det i øjnene.
Læs bøgerne:  "Helbred dit liv" og "Kvinder, der elsker for meget", og se så at komme videre...uden ham, men med et værdigt liv.
Man skal ikke bruge sit liv på en, der får en til at græde!

Kærligst og knus
Sussie

Tilføj en lidt kraftigere undertone af irritation, og så ku jeg selv ha skrevet sussie´s ord.

Du har mistet mange venner pga ham, skriver du? 

DUMT at lade det komme så vidt, det er vennerne der skal samle én op når man ligger under gulvbrædderne... Og søde pige - det gør du lige nu.

Håber at der stadig er nogle stykker tilbage, og at du kommer hel og godt ud på den anden side - klogere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.