Dontkno skriver:
Idag fortalte jeg min kæreste jeg vil beholde barnet, og han ikke kan tvinge mig i at få en abort igen.
Og det med vores kultur ikke tillader børn før ægteskab, må jeg se bort fra. Fordi hvorfor havde vi sex til at starte med osv, det er også imod vores kultur.
Jeg fortalte ham alt hvad jeg havde på hjertet, og hvis han elskede mig måtte han støtte mig i det, og prøve at se om vi ikke kunne finde en løsning på det, når det kom til familie osv.
Han gik amok, og sagde jeg tænkte på mig selv, og at om jeg var ude på at ødelægge hans liv.
Og jeg var bare ditten og datten, og det bedst hvis vi bare stoppede her.
Og at jeg var egoistisk.
Jeg er godt nok splittet lige nu, og ked af det. Det gøre så ondt, forventede ikke at han ville gå fra mig.
Han sagde her på det sidste, følte han jeg ikke var mig selv, og han ikke stolede på mig og jeg ikke stolede på ham osv, og det bedst vi bare stoppede.
Grunden til jeg ikke stoler på ham( som jeg gerne vil arbejde på) det var, at en aften hvor jeg troede han lå i sin seng og sov, var han ude og fyre den af, og dansede med tøsser osv. Og der var et andet tilfælde for halvandet år siden, hvor jeg så ham med en anden pige i hånden på strøget, og lod som om han ikke kendte mig.
Der har været mange episoder, hvor jeg var gået fra ham i nogen måneder. Hvor jeg fik nogen platte forklaringer, men jeg elsker ham, og tænkte okay vi giver det her en chance.
Derfor er jeg stadig mistroisk overfor ham, og det vil jeg gerne arbejde med ikke at være. Men ja han gik så fra mig idag. Og skrevet flere afskedsbeskeder men alligevel ringer han og skriver.
Det som om han ikke kan lade mig være, men gerne vil stoppe det her.
Er virkelig splittet.
Og hvis jeg skulle få en abort nu, vil det være min 4 ialt, please ikke døm mig nu, ved godt jeg burde lærer af det allerede. Men sket er sket, og ønsker ikke en abort, men hvis jeg fik, kan jeg så ikke risikerer at formindske min chancer for at blive gravid igen?
Jeg har mistet mange veninder pga. min kæreste, han ved hvor han har mig, og prøver virkelig ikke lade ham kontrollerer mig.

Din historie er PRÆCIS som min .. troede virkelig jeg var den eneste der var sammen med sådan en nar ..