fortalte jeg vil beholde barnet, idag slog han op med mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.735 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Dontkno

Idag fortalte jeg min kæreste jeg vil beholde barnet, og han ikke kan tvinge mig i at få en abort igen.

Og det med vores kultur ikke tillader børn før ægteskab, må jeg se bort fra. Fordi hvorfor havde vi sex til at starte med osv, det er også imod vores kultur.

Jeg fortalte ham alt hvad jeg havde på hjertet, og hvis han elskede mig måtte han støtte mig i det, og prøve at se om vi ikke kunne finde en løsning på det, når det kom til familie osv.

Han gik amok, og sagde jeg tænkte på mig selv, og at om jeg var ude på at ødelægge hans liv.

Og jeg var bare ditten og datten, og det bedst hvis vi bare stoppede her.

Og at jeg var egoistisk.

Jeg er godt nok splittet lige nu, og ked af det. Det gøre så ondt, forventede ikke at han ville gå fra mig.

Han sagde her på det sidste, følte han jeg ikke var mig selv, og han ikke stolede på mig og jeg ikke stolede på ham osv, og det bedst vi bare stoppede.

Grunden til jeg ikke stoler på ham( som jeg gerne vil arbejde på) det var, at en aften hvor jeg troede han lå i sin seng og sov, var han ude og fyre den af, og dansede med tøsser osv. Og der var et andet tilfælde for halvandet år siden, hvor jeg så ham med en anden pige i hånden på strøget, og lod som om han ikke kendte mig.

Der har været mange episoder, hvor jeg var gået fra ham i nogen måneder. Hvor jeg fik nogen platte forklaringer, men jeg elsker ham, og tænkte okay vi giver det her en chance.

Derfor er jeg stadig mistroisk overfor ham, og det vil jeg gerne arbejde med ikke at være. Men ja han gik så fra mig idag. Og skrevet flere afskedsbeskeder men alligevel ringer han og skriver.

Det som om han ikke kan lade mig være, men gerne vil stoppe det her.

Er virkelig splittet.

Og hvis jeg skulle få en abort nu, vil det være min 4 ialt, please ikke døm mig nu, ved godt jeg burde lærer af det allerede. Men sket er sket, og ønsker ikke en abort, men hvis jeg fik, kan jeg så ikke risikerer at formindske min chancer for at blive gravid igen?

Jeg har mistet mange veninder pga. min kæreste, han ved hvor han har mig, og prøver virkelig ikke lade ham kontrollerer mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

mth1987

Det lyder hårdt men for mig at se har du det bedst uden ham

Anmeld

20. marts 2011

Loa

Er ked af at sige det, men han lyder altså ikke som en der er det værd...... 

Hvis du ikke ønsker en abort, skal du ikke få det.... Slet ikke fordi du føler han tvinger dig til det..... Som du selv skriver, han syntes det er fint nok med sex før ægteskab, på trods af hans tro, så han ved jo risikoen er der......

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

mth1987 skriver:

Det lyder hårdt men for mig at se har du det bedst uden ham

Det er jeg enig i!

Trådstarter.. Du siger han kontrollerer dig, vil have dig til at træffe valg du ikke har det godt med, han bryder din tillid og er skyld i, at du har mistet venner. For mig at se, vil du gøre dig selv en kæmpe tjeneste hvis du følger dit hjerte, og hvis du IKKE finder sammen med ham igen. Du er ikke tjent med at blive behandlet sådan, du fortjener bedre, og det skal du sige til dig selv!

Anmeld

20. marts 2011

Dontkno

Buhuuuu ..

hvad skal jeg gøre?, det gøre virkelig ondt.

Hvorfor skal alt være så helvedes svært

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

er typisk mænd med at skride ved valget af barn. oplevede det selv, men årh ha hvor jeg lykkelig for mit valg har aldrig været så lykkelig for noget før, har mit spir og ham idioten ude af verden. jeg synes du skal gøre det samme glem ham og nyd det vidunderlige liv du har! han er ikke det værd! langt fra. ved det er hårdt men du bliver meget mere lykkelig uden ham. 

Anmeld

20. marts 2011

mortilflere

Der er et sted der hjælper indvandre piger , måske var det noget for dig

Anmeld

20. marts 2011

SussieThyssen

Sødeste ven..ved du hvad du gør?
Du hører ind under den gruppe kvinder der elsker for meget.
Du er villig til at lade dig tvære helt ned i sølet, at lade dig misbruge om og om igen, for du "elsker ham jo"

Kvinde vågn dog op!!!
Hvor er din stolthed og din selvstændighed?
Den mand udnytter hver eneste milimeter af dig, han bruger dig som slave og husholderske og du er ikke engang værdig til at blive gift med ham eller føde hans børn.
Han er en hulemand, bund egoistisk og tænker kun på en...ham selv. Og du kan ikke "arbejde" et sådan forhold bedre.
Han sårer dig, bruger dig og kasserer dig.
Så enkelt er det, og du bliver nødt til at se det i øjnene.
Læs bøgerne:  "Helbred dit liv" og "Kvinder, der elsker for meget", og se så at komme videre...uden ham, men med et værdigt liv.
Man skal ikke bruge sit liv på en, der får en til at græde!

Kærligst og knus
Sussie

Anmeld

20. marts 2011

Bare-mig

Det er bestemt ikke for at træde på en der i forvejen har det svært, men jeg tænker lidt at hvis dette vil være din 4. abort, så lyder du lidt umoden - du har forsat med at dyrke ubeskyttet sex selvom du ved og har prøvet flere gange, at det kan gøre dig gravid. Tror du at du ville være klar og moden nok til evt at beholde dette barn??

Nå det så er sagt så synes jeg ikke at du skal få en abort bare fordi han ønsker det - efter så mange aborter har han jo også været klar over at du bliver gravid når I har ubeskyttet sex. Jeg synes du skal gøre hvad der er rigtigst for DIG

Anmeld

20. marts 2011

Fabienne

Du skal bare huske på at vælger du at beholde barnet, så kommer du til at samarbejde med ham de næste 18 år, og du skal også sende barnet på weekend og ferier hos faren. Kan du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.