fortalte jeg vil beholde barnet, idag slog han op med mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

mor_sabina

SussieThyssen skriver:

Sødeste ven..ved du hvad du gør?
Du hører ind under den gruppe kvinder der elsker for meget.
Du er villig til at lade dig tvære helt ned i sølet, at lade dig misbruge om og om igen, for du "elsker ham jo"

Kvinde vågn dog op!!!
Hvor er din stolthed og din selvstændighed?
Den mand udnytter hver eneste milimeter af dig, han bruger dig som slave og husholderske og du er ikke engang værdig til at blive gift med ham eller føde hans børn.
Han er en hulemand, bund egoistisk og tænker kun på en...ham selv. Og du kan ikke "arbejde" et sådan forhold bedre.
Han sårer dig, bruger dig og kasserer dig.
Så enkelt er det, og du bliver nødt til at se det i øjnene.
Læs bøgerne:  "Helbred dit liv" og "Kvinder, der elsker for meget", og se så at komme videre...uden ham, men med et værdigt liv.
Man skal ikke bruge sit liv på en, der får en til at græde!

Kærligst og knus
Sussie

Jeg plejer ikke at ville tage parti i der her debatter, da jeg synes det er alt for svært at være objektiv når amn kun høre den ene side af sagen. Men lige her må jeg ski give dig ret kære Sussie.
Møde ham med en anden pige i hånden og så han bare ignorere hende. Stakkel, håber aldrig jeg kommer til at elske så meget at jeg vender den anden kind til, til hvad som helst

Men uanset ts så håber jeg du træffer det rigtige valg for dig, men se dig selv i spejlet og fortæl dig selv at du kan det hele uden ham, for det kunne tyde på at det kun er trygheden der holder dig tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Ellim

SussieThyssen skriver:

Du er villig til at lade dig tvære helt ned i sølet, at lade dig misbruge om og om igen, for du "elsker ham jo"

Kvinde vågn dog op!!!
Den mand udnytter hver eneste milimeter af dig, han bruger dig som slave og husholderske og du er ikke engang værdig til at blive gift med ham eller føde hans børn.
Han er en hulemand, bund egoistisk og tænker kun på en...ham selv. Og du kan ikke "arbejde" et sådan forhold bedre.
Læs bøgerne:  "Helbred dit liv" og "Kvinder, der elsker for meget", og se så at komme videre...uden ham, men med et værdigt liv.

Kærligst og knus
Sussie

HOLD K*FT HVOR ER DET BARE MIT YNGLINGS SVAR I HELE VERDEN  

Anmeld

20. marts 2011

Hammerstrand

Hvad du end vælger at gøre må det være en beslutning du kan leve med resten af dit liv. Efter så mange aborter må du vel være interesseret i at få et barn ellers havde du vel beskyttet dig...  Man skal ikke bare sætte et barn i verden for en værd pris, men bliver simpelthen så harm over at du bare bruger aborter på den måde. Vi er mange som går rundt og virkelig ønsker at få børn men ikke kan eller mister når man er gravid, og når vi så ligger på hospitalet efter en udskrabning ligger der sådan nogle som dig der bare bruger aborter gang på gang... Jeg kan huske hvor nedværdigende en sygeplejerske var den ene gang indtil hun så i mine papirer at det virkelig var et ønske barn. Tror hun bare ser for mange som dig....

Anmeld

20. marts 2011

N&J

Hvad du end vælger at gøre må det være en beslutning du kan leve med resten af dit liv. Efter så mange aborter må du vel være interesseret i at få et barn ellers havde du vel beskyttet dig...  Man skal ikke bare sætte et barn i verden for en værd pris, men bliver simpelthen så harm over at du bare bruger aborter på den måde. Vi er mange som går rundt og virkelig ønsker at få børn men ikke kan eller mister når man er gravid, og når vi så ligger på hospitalet efter en udskrabning ligger der sådan nogle som dig der bare bruger aborter gang på gang... Jeg kan huske hvor nedværdigende en sygeplejerske var den ene gang indtil hun så i mine papirer at det virkelig var et ønske barn. Tror hun bare ser for mange som dig....

Okey, det er sku da ikke fair at dømme en som har valgt at få 4 aborter, men den begrundelse at du ikke kan få børn, jamen pisse synd for dig, men det er sku da ikke hendes skyld, du aner intet om hvorfor hun har følt at det var det nødvendige for hende, og uanset hvad så er det da bedre med en abort end med et uønsket barn, jeg må indrømme at jeg syntes dit svar er uempatisk og enorm selvcentreret - det handler jo ikke om dig og det at du ikke kan få det du ønsker mest af alt. Jeg forstår at man kan blive frustreret, men jeg syntes ikke det giver ret til hvad jeg vil kalde for en velformuleret og indpakket "spark" til en der allerede ligger ned og har det skidt med en abort - hvad nu hvis hun var blevet voldtaget 4 gange, havde du så stadig svaret på samme måde.. 

det eneste jeg kan se dit indlæg går godt for at er at give hende dårlig samvittighed - og hvad hjælper det

Anmeld

20. marts 2011

twinny

SussieThyssen skriver:

Kvinde vågn dog op!!!

Kærligst og knus
Sussie

Jeg må melde mig enig her...

Anmeld

20. marts 2011

Hammerstrand

Hm tja vi har jo ret til at have vores egne meninger, og man skal måske ikke skrive at man har fået 4 aborter hvis man ikke ønsker at få det kommenteret... Har nu selv en dejlig datter på 4 

Anmeld

20. marts 2011

N&J

Dontkno skriver:

Idag fortalte jeg min kæreste jeg vil beholde barnet, og han ikke kan tvinge mig i at få en abort igen.

Og det med vores kultur ikke tillader børn før ægteskab, må jeg se bort fra. Fordi hvorfor havde vi sex til at starte med osv, det er også imod vores kultur.

Jeg fortalte ham alt hvad jeg havde på hjertet, og hvis han elskede mig måtte han støtte mig i det, og prøve at se om vi ikke kunne finde en løsning på det, når det kom til familie osv.

Han gik amok, og sagde jeg tænkte på mig selv, og at om jeg var ude på at ødelægge hans liv.

Og jeg var bare ditten og datten, og det bedst hvis vi bare stoppede her.

Og at jeg var egoistisk.

Jeg er godt nok splittet lige nu, og ked af det. Det gøre så ondt, forventede ikke at han ville gå fra mig.

Han sagde her på det sidste, følte han jeg ikke var mig selv, og han ikke stolede på mig og jeg ikke stolede på ham osv, og det bedst vi bare stoppede.

Grunden til jeg ikke stoler på ham( som jeg gerne vil arbejde på) det var, at en aften hvor jeg troede han lå i sin seng og sov, var han ude og fyre den af, og dansede med tøsser osv. Og der var et andet tilfælde for halvandet år siden, hvor jeg så ham med en anden pige i hånden på strøget, og lod som om han ikke kendte mig.

Der har været mange episoder, hvor jeg var gået fra ham i nogen måneder. Hvor jeg fik nogen platte forklaringer, men jeg elsker ham, og tænkte okay vi giver det her en chance.

Derfor er jeg stadig mistroisk overfor ham, og det vil jeg gerne arbejde med ikke at være. Men ja han gik så fra mig idag. Og skrevet flere afskedsbeskeder men alligevel ringer han og skriver.

Det som om han ikke kan lade mig være, men gerne vil stoppe det her.

Er virkelig splittet.

Og hvis jeg skulle få en abort nu, vil det være min 4 ialt, please ikke døm mig nu, ved godt jeg burde lærer af det allerede. Men sket er sket, og ønsker ikke en abort, men hvis jeg fik, kan jeg så ikke risikerer at formindske min chancer for at blive gravid igen?

Jeg har mistet mange veninder pga. min kæreste, han ved hvor han har mig, og prøver virkelig ikke lade ham kontrollerer mig.

Jeg syntes du skal følge dit hjerte mht. det barn, og hvis du så vælger denne gang at blive mor, så tænk over hvad det er for et forbillede du ønsker at dit barn skal vokse op med.. (for mor og far er dem barnet vil spejle sig i, og hvis du ikke kræver at blive respekteret og værdsat i jeres forhold, hvad vil et barn så lære)

Anmeld

20. marts 2011

N&J

Hammerstrand skriver:

Hm tja vi har jo ret til at have vores egne meninger, og man skal måske ikke skrive at man har fået 4 aborter hvis man ikke ønsker at få det kommenteret... Har nu selv en dejlig datter på 4 

Det har vi da helt sikkert ret til - jeg forstår bare ikke pointen med at skulle eksemplificere sine egen frustrationer om dem der ikke kan blive gravide, i en tråd hvor en pige skriver at fyren er gået fra hende fordi hun ikke ønskede (endnu) en abort, de to ting har INTET med hinanden at gøre i min verden, heldigvis er sundhedspersonalet ikke ansat til at dømme mennesker om det så er fordi de ønsker barnet, men graviditeten ikke gik som planlagt eller hvis det er en pige som af forskellige omstændigheder har valgt en abort for 4 gang - jeg vil give dig helt ret i at man ikke burde bruge abort som præventation, men det er ens eget helbred man sætter på spil og heller en abort end at man sætter et barn til verden, som ingen ønsker. 

Anmeld

20. marts 2011

Isabella_mor

mth1987 skriver:

Det lyder hårdt men for mig at se har du det bedst uden ham

enig.. man behøver ikke en fyr der behandler en som luft..!! 

Anmeld

20. marts 2011

Hammerstrand

N&J skriver:

Det har vi da helt sikkert ret til - jeg forstår bare ikke pointen med at skulle eksemplificere sine egen frustrationer om dem der ikke kan blive gravide, i en tråd hvor en pige skriver at fyren er gået fra hende fordi hun ikke ønskede (endnu) en abort, de to ting har INTET med hinanden at gøre i min verden, heldigvis er sundhedspersonalet ikke ansat til at dømme mennesker om det så er fordi de ønsker barnet, men graviditeten ikke gik som planlagt eller hvis det er en pige som af forskellige omstændigheder har valgt en abort for 4 gang - jeg vil give dig helt ret i at man ikke burde bruge abort som præventation, men det er ens eget helbred man sætter på spil og heller en abort end at man sætter et barn til verden, som ingen ønsker. 

Du har helt ret i at man heller skal få en abort end et uønsket barn, meen... altså har man fået flere aborter så burde man jo tænke sig om. Det er bare min holdning, og med hensyn til sundheds personalet så tro mig så giver de udtryk for hvad de mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.