Smukke, Smukke Noah <3 FB MEGET lang (så er I advaret!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Stort tillykke Maria! Han er vel nok bare sød!

Tak for FB. Det er så fantastisk at læse om t lille barns vej til verden! Det er hårdt og helt ubeskriveligt fantastisk at føde! Jeg fik en klump i halsen og fik på en og samme til lyst til at føde igen og bare slet slet ikke. Du beskriver det hele rigtig godt! Men jo, vi skal da føde engang

Glæder migt il at høre mere om den lille skønne dreng! 

Taaaak - ja han er ikke mindre en vidunderlig!!

Og ja det kan da egentlig godt være at hun bare har vist ham 5 cm med fingrerne? Anyway - det vigtigste var sgu at han kom ud!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Maria-s

Diana... skriver:

Hold op hvor er han bare lækker  KÆMPE STORT TILLYKKE og endelig kom han ud  Jeg har ikke lige læst din FB men det gør jeg senere nu skal jeg lige ha overstået et læge besøg først. Men ville jo lige sige tillykke og se billeder 

Taaak hihi det gør ikke noget den er ogtså lang, så sæt god tid af

Håber lægebesøg gik fint

Anmeld

21. marts 2011

Maria-s

Svane83 skriver:

Åhhhhh mit hjerte smelter søde Maria hold op hvor er han dejlig!!

Tillykke tillykke med din og kokkens dejlige dreng... 

Utroligt nok så glæder jeg mig endnu mere til min fødsel efter at have læst din beretning og jeg synes du virker utrolig stærk!

Endnu en gang tillykke med jeres dejlige dreng (de blå bukser er de ikke fra nameit? - har kigget på dem i lilla til lillepigen)

Carina

Mange tak hihi jeg er da glad for min FB ikke skræmmer dig Men du SKAL også glæde dig! Selvom det til tider ( i hvert fald for mig) var skræmmende, ja så er det det vildeste og på en måde smukkeste jeg har oplevet. AT få sin søn op på maven er helt helt ubeskriveligt  Ja bare det jeg sidder her og skrive det får mig til at tude JEG TUDER HELE TIDEN!  Jeg er så ubeskrivelig lykkelig og føler mig så velsignet.

Jo de er fra Name It

Glæd dig Carina

Anmeld

27. marts 2011

Sofia

TILLYKKE smukke Maria!! Ja så fødte vi samme dag, det er jo en smuk dag at have fødselsdag på

Anmeld

27. marts 2011

Sofia

TILLYKKE smukke Maria!! Ja så fødte vi samme dag, det er jo en smuk dag at have fødselsdag på

Anmeld

27. marts 2011

Maria-s

ja en rigtig smuk dag  også stort tillykke til dig Sofia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.