Smukke, Smukke Noah <3 FB MEGET lang (så er I advaret!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

CA

Stort tillykke Maria! Han er vel nok bare sød!

Tak for FB. Det er så fantastisk at læse om t lille barns vej til verden! Det er hårdt og helt ubeskriveligt fantastisk at føde! Jeg fik en klump i halsen og fik på en og samme til lyst til at føde igen og bare slet slet ikke. Du beskriver det hele rigtig godt! Men jo, vi skal da føde engang

Glæder migt il at høre mere om den lille skønne dreng! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

CA

Stort tillykke Maria! Han er vel nok bare sød!

Tak for FB. Det er så fantastisk at læse om t lille barns vej til verden! Det er hårdt og helt ubeskriveligt fantastisk at føde! Jeg fik en klump i halsen og fik på en og samme til lyst til at føde igen og bare slet slet ikke. Du beskriver det hele rigtig godt! Men jo, vi skal da føde engang

Glæder migt il at høre mere om den lille skønne dreng! 

Anmeld

21. marts 2011

CA

Forresten, så vil jeg give Anne ret i det med peacetegnet. Jordemødre lærer at sprede deres pege og langefinger 10cm, så de kan vurdere hvor åbent der er. Så tror også det var for at vise de 5cm.

Anmeld

21. marts 2011

Diana...

Hold op hvor er han bare lækker  KÆMPE STORT TILLYKKE og endelig kom han ud  Jeg har ikke lige læst din FB men det gør jeg senere nu skal jeg lige ha overstået et læge besøg først. Men ville jo lige sige tillykke og se billeder 

Anmeld

21. marts 2011

Svane83

Åhhhhh mit hjerte smelter søde Maria hold op hvor er han dejlig!!

Tillykke tillykke med din og kokkens dejlige dreng... 

Utroligt nok så glæder jeg mig endnu mere til min fødsel efter at have læst din beretning og jeg synes du virker utrolig stærk!

Endnu en gang tillykke med jeres dejlige dreng (de blå bukser er de ikke fra nameit? - har kigget på dem i lilla til lillepigen)

Carina

Anmeld

21. marts 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Arhmen hvor er han smuk Maria!! Elsker, elsker, ELSKER billedet, af farmand og Noha.... Dét er simpelthen for godt!! 

Ja jeg er helt opslugt i dem begge  Kan slet ikke holde op med at stire på dem når de putter, ELLER lade være med at tage billeder Jeg har virkelig opdaget meningen med mit liv

Anmeld

21. marts 2011

Maria-s

blomst84 skriver:

Wauw en dejlig FB super godt skrevet TILLYKKE med din lille Noah..

hihi tak. Glad for at den var til at læse. Den blev skrevet lidt hurtigt og inden jeg sådan nok har fået det hele tænkt helt rigtigt igennem. Men den er skrevet med hjertet og kun en brøkdel af alle de følelser jeg har indeni for Noah skinner igennem dem.

Jeg er mere end for evigt forelsket.

Anmeld

21. marts 2011

Maria-s

Marco2 skriver:

Neeeiiii hvor er han dog dejlig. SIkke en lækker smuksak!

Taaaaak Ja vi er også ret så stolte Men det er man vel altid som forældre. Vi har i hvert fald givet hinanden karakteren 12

Anmeld

21. marts 2011

Maria-s

piadas skriver:

Sikke da en fantastisk FB - og du har fuldstændig ret, når du skriver, at du følte dig helt urkvindeagtig, da du fødte - sådan har jeg også haft det - især de to første gange!

Og hvor er han dejlig!Så kan jeg glæde dig med, at det der med bare at stirre på vidunderet og kigge alle ansigtstrækkene igennem og undre sig over, hvordan man dog kan skabe noget så fantastisk og fuldendt, det får ikke ende! Jeg er i hvert fald ikke færdig med at kigge på nogen af vores tre børn endnu!

Endnu en gang stort tillykke!

Ja man oplever VIRKELIG en helt anden side af sig selv og finder ud af at man kan klare MEGET mere end man troede muligt.

JEg havde ikke forventet at det ville være SÅ overvældende at blive moar eller at det ville følels SÅ vildt. Det er ligesom om at det altid har været meningen at lige netop vores Noah skulle komme. Det hele har været forudbestemt. Det føles SÅ rigtigt og som en vigtig og savnet brik, der er gledet på plads i vores puslespil

just loooooove

Anmeld

21. marts 2011

Maria-s

Lilje82 skriver:

ÅÅÅÅRRRRRH altså han er skøøøøn - Stort tillykke med din lille Noah.

Knus Susan som også er mor til en Noah fra 14.01.11

Taaaak Ja dte er altså bare et dejligt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.