Kenny's og mit bryllup - lørdag den 19/03-2011:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

lucas<3

stort tillykke med dagen.

er du vimmer en flot brudebuket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Valle81

Findusinde skriver:

Fantastisk! Jeg skal selv giftes til sommer, den 30 juli.. Og glæder mig SÅ sindsyg meget!!

Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hvor bliver det spænedene - et rigtigt sommer bryllup - og et kirke et af slagsen ikke???

Du skal glæde dig - det er meget meget stort. Og vores var virkelig et meget lille skrabet og helt nede på jorden bryllup - og det var nervepirrende - jeg har fundet ud af at jeg slet ikke har nerver til kirkebryllup:0)

Glæder mig til jeg kan se billeder fra Jeres:0)

Anmeld

21. marts 2011

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Tak søde:0)

Det var vitterligt også en super dag, og fyldt med masser af kærlighed:0)

det kan man godt se på jeres billeder at dagen var fyldt med kærlighed da. man kan virkelig se at i elsker hinanden og børnene...

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

luppe-laban skriver:

stort tillykke med dagen.

er du vimmer en flot brudebuket.

Mange mange tak:0)

Ej hvor skal jeg vise min søster alle Jeres skønne komplimenter til buketten.

Hun er selv så selvkritisk og synes at det kunne hun sagtens have gjort bedre:0)

Anmeld

21. marts 2011

Findusinde

Valle81 skriver:

Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hvor bliver det spænedene - et rigtigt sommer bryllup - og et kirke et af slagsen ikke???

Du skal glæde dig - det er meget meget stort. Og vores var virkelig et meget lille skrabet og helt nede på jorden bryllup - og det var nervepirrende - jeg har fundet ud af at jeg slet ikke har nerver til kirkebryllup:0)

Glæder mig til jeg kan se billeder fra Jeres:0)

Jeps, det er kirkebryllup.. Vi snakkede meget frem og tilbage om det skulle være rådhus eller kirke.. Men af personlige årsager blev det til kirke.. Det bliver ikke et vildt og voldsomt dyrt bryllup.. Vi skal holde de ti et klubhus, have helstegt pattegris og så ellers bare råhygge, danse, drikke og more os til langt ud på natten..

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

Findusinde skriver:

Jeps, det er kirkebryllup.. Vi snakkede meget frem og tilbage om det skulle være rådhus eller kirke.. Men af personlige årsager blev det til kirke.. Det bliver ikke et vildt og voldsomt dyrt bryllup.. Vi skal holde de ti et klubhus, have helstegt pattegris og så ellers bare råhygge, danse, drikke og more os til langt ud på natten..

Lige sådan skulle vores også have været hvis det blev til kirkebryllup:0)

Men vi var nødt til at skyde hvide pile efter det - da Kenny blev vinterfyret og jeg mistede arbejde da firma gik konkurs - så vi fik ikke råd til det vi havde planlagt.

Men vi fik denne skønne dag isteder - og vil bestemt ikke bytte den væk:0)

Anmeld

21. marts 2011

lucas<3

Valle81 skriver:

Mange mange tak:0)

Ej hvor skal jeg vise min søster alle Jeres skønne komplimenter til buketten.

Hun er selv så selvkritisk og synes at det kunne hun sagtens have gjort bedre:0)

den er rigtig pæn.

Anmeld

21. marts 2011

Najsen86

Mange gange tilykke med den store dag! I ser rigtig glade ud.. skønt at se

Anmeld

21. marts 2011

Findusinde

Valle81 skriver:

Lige sådan skulle vores også have været hvis det blev til kirkebryllup:0)

Men vi var nødt til at skyde hvide pile efter det - da Kenny blev vinterfyret og jeg mistede arbejde da firma gik konkurs - så vi fik ikke råd til det vi havde planlagt.

Men vi fik denne skønne dag isteder - og vil bestemt ikke bytte den væk:0)

Puh, det er en hård omgang med mangel på job.. Vi har heldigvis sparet lidt op og min kæreste får altid en buffer fra arbejde hver sommer økonomisk, så det gir bestemt et godt grundlag for et bryllup..  Der er ingen af os der har lyst til at smide 50.000 + efter et bryllup.. Vi får det som vi gerne vil ha det og det er det vigtigste.. Og I har fået nøjagtig den dag i gerne vil have..

Knus Annemette

Anmeld

21. marts 2011

Thereseh

Stort tillykke !!! Sikke mange fine billeder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.