Kenny's og mit bryllup - lørdag den 19/03-2011:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.736 visninger
60 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Valle81

Så blev det lørdagen for vores bryllup...........

Nøj hvor var jeg spændt - jeg sov inde ved min søster sammen med Asta fra fredag til lørdag. Så havde jeg ro til at koncentrere mig om mig selv og Asta og Kenny tog drengene,og ville så hente os lørdag inden vi skulle afsted.

Vi hyggede fredag aften med at sætte neglepå, sætte prøve hår og få bundet brudebukettet. Så alt er hjemmegjort:0) Og jeg skylder min søster alt æren - uden hende var det blevet en dyr fornøjelse:0) Men hun klarede lige buketter og hår,som havde hun aldrig lavet andet.

Nå men lørdag morgen kom, og vi blev færdige - Kenny og drengen hentede os 1045 og så tog vi på rådhuset - der ventede familien i spænding - vi skulle vies 1115 og kom ind i den smukke sal hvor vielsen skulle forestå og solen stod højt på himlem og lige ind af vinduerne - det var perfekt.

Byrådsmedlemmet holdt en smuk tale og viede os - det var meget smukt og helt perfekt - lige som vi havde tænkt og ønsket. Vi fik givet hinanden ringe på og det gik glat ikke alt for hævede fingre - selvom mine fødder var elefantfødder - jeg har så meget vand i fødderne:0)

Efter vielsen fik vi Asti og sodavand og byrådsmedlemmet viste os rundt i bygningen.

Så var det af sted til restauranten, hvor vi havde den skønneste eftermiddag. Smukke gaver, taler og mad der var sublim.

Da vi havde spist og hygget tog vi hjem til os selv hvor der var vin, sodavand, øl, chips osv. Så blev der snakket og hygget og kl 1800 var de sidste gæster taget hjem. Vi fik puttet unger - fik set gaver snakket osv og så gik vi i seng som ægtefolk:0)

Det var en overvældende dag og jeg er så lykkelig - fik manden i mit liv.

Håber i vil nyde billederne.

De største knus

Nygifte
Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

bøgelund

Valle81 skriver:

Så blev det lørdagen for vores bryllup...........

Nøj hvor var jeg spændt - jeg sov inde ved min søster sammen med Asta fra fredag til lørdag. Så havde jeg ro til at koncentrere mig om mig selv og Asta og Kenny tog drengene,og ville så hente os lørdag inden vi skulle afsted.

Vi hyggede fredag aften med at sætte neglepå, sætte prøve hår og få bundet brudebukettet. Så alt er hjemmegjort:0) Og jeg skylder min søster alt æren - uden hende var det blevet en dyr fornøjelse:0) Men hun klarede lige buketter og hår,som havde hun aldrig lavet andet.

Nå men lørdag morgen kom, og vi blev færdige - Kenny og drengen hentede os 1045 og så tog vi på rådhuset - der ventede familien i spænding - vi skulle vies 1115 og kom ind i den smukke sal hvor vielsen skulle forestå og solen stod højt på himlem og lige ind af vinduerne - det var perfekt.

Byrådsmedlemmet holdt en smuk tale og viede os - det var meget smukt og helt perfekt - lige som vi havde tænkt og ønsket. Vi fik givet hinanden ringe på og det gik glat ikke alt for hævede fingre - selvom mine fødder var elefantfødder - jeg har så meget vand i fødderne:0)

Efter vielsen fik vi Asti og sodavand og byrådsmedlemmet viste os rundt i bygningen.

Så var det af sted til restauranten, hvor vi havde den skønneste eftermiddag. Smukke gaver, taler og mad der var sublim.

Da vi havde spist og hygget tog vi hjem til os selv hvor der var vin, sodavand, øl, chips osv. Så blev der snakket og hygget og kl 1800 var de sidste gæster taget hjem. Vi fik puttet unger - fik set gaver snakket osv og så gik vi i seng som ægtefolk:0)

Det var en overvældende dag og jeg er så lykkelig - fik manden i mit liv.

Håber i vil nyde billederne.

De største knus

Nygifte
Christina

hjertelig tillykke med den store dag. hvor ser i bare glade ud. 

og sikke nogle henrivende børn. 

al held og lykke fremover! 

Anmeld

20. marts 2011

Findusinde

Ih altså hvor ser i lykkelige ud!! Fantastisk!! og lyder bestemt til at I havde den dag i drømte om!! Hjertelig tillykke!!

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Stort tillykke og sikke dejlige billeder... Måtte da lige fælde et par tårer men på den gode måde...

Anmeld

20. marts 2011

signe.

stort tillykke med brylluppet.. dejlige billeder! I ser så fantastisk lykkelige ud - ligesom det skal være!

Anmeld

20. marts 2011

Lisbeth1985

Tillykke med det

Hvor ser i bare lykkelig ud

Anmeld

20. marts 2011

Albatrossen

Tillykke hvor ser i bare lykkelige ud og hvor er de bare en flot brudebuket

Anmeld

20. marts 2011

LauraLW

Ih hvor ser i smukke og lykkelige ud :-)

Stort tillykke med dagen!

Knus fra Laura

Anmeld

20. marts 2011

Laulund87

Wow hvor ser det bare hyggeligt ud, og du ser så lykkelig ud!

Igen stort tillykke

Anmeld

20. marts 2011

Maria.

Tillykke!! Hvor er I Bare nogle smukke mennesker allesammen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.