Så blev det lørdagen for vores bryllup...........
Nøj hvor var jeg spændt - jeg sov inde ved min søster sammen med Asta fra fredag til lørdag. Så havde jeg ro til at koncentrere mig om mig selv og Asta og Kenny tog drengene,og ville så hente os lørdag inden vi skulle afsted.
Vi hyggede fredag aften med at sætte neglepå, sætte prøve hår og få bundet brudebukettet. Så alt er hjemmegjort:0) Og jeg skylder min søster alt æren - uden hende var det blevet en dyr fornøjelse:0) Men hun klarede lige buketter og hår,som havde hun aldrig lavet andet.
Nå men lørdag morgen kom, og vi blev færdige - Kenny og drengen hentede os 1045 og så tog vi på rådhuset - der ventede familien i spænding - vi skulle vies 1115 og kom ind i den smukke sal hvor vielsen skulle forestå og solen stod højt på himlem og lige ind af vinduerne - det var perfekt.
Byrådsmedlemmet holdt en smuk tale og viede os - det var meget smukt og helt perfekt - lige som vi havde tænkt og ønsket. Vi fik givet hinanden ringe på og det gik glat ikke alt for hævede fingre - selvom mine fødder var elefantfødder - jeg har så meget vand i fødderne:0)
Efter vielsen fik vi Asti og sodavand og byrådsmedlemmet viste os rundt i bygningen.
Så var det af sted til restauranten, hvor vi havde den skønneste eftermiddag. Smukke gaver, taler og mad der var sublim.
Da vi havde spist og hygget tog vi hjem til os selv hvor der var vin, sodavand, øl, chips osv. Så blev der snakket og hygget og kl 1800 var de sidste gæster taget hjem. Vi fik puttet unger - fik set gaver snakket osv og så gik vi i seng som ægtefolk:0)
Det var en overvældende dag og jeg er så lykkelig - fik manden i mit liv.
Håber i vil nyde billederne.
De største knus
Nygifte
Christina
Anmeld