Kenny's og mit bryllup - lørdag den 19/03-2011:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Valle81

DAs mor skriver:

Stort tillykke - dejlige billeder

Tak:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Valle81

Maalene skriver:

Ej, hvor fantastisk

Kæmpe stort tillykke med den store dag - hvor er I bare flotte allesammen, og hvor ser i lykkelige ud

Tusind tak:0)

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

Mor til Liva skriver:

Iiiiih, altså STORT TILLYKKE søde og smukke Christina

Sikke mange fine og dejlige billeder - I ser meget lykkelige ud og sikke skønne unger

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK:0)

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

Tullebobs skriver:

Stort tillykke med jeres bryllup - det ser virkelig ud til at have været en skøn dag!

I ser dejlige ud allesammen - og må jeg så lige komplimentere særligt dig - hallo skal du ikke føde lige om lidt - du er SMUK med smuk på!

Kram fra Trine

Hvor er du sød:0)

Og jo jeg skal poppe når som helst:0) Er i uge 37 og kæmpe stor:0) ( var til jordemoder i tirsdags og tjah, vi venter os en basse - den vejer allerede 3 kilo og hun regenede bestemt med at den ville komme op i 4 kilo - så jeg føder nok snart:0)

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

Astasmor skriver:

kæmpe stort tillykke med den nye tittel som kone. og tillykke med det fine bryllup. hvor ser du bare godt ud i den kjole. og hvor ser i bare rigtig glade ud alle sammen.

det lyder til at ha været et rigtig godt bryllup i havde jer. og hvor er buketten bare rigtig fin og enkel.

Tak søde:0)

Det var vitterligt også en super dag, og fyldt med masser af kærlighed:0)

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Rigtig mange gange tillykke med brylluppet søde.

Hvor ser I bare allesammen skønne og glade ud på billederne!

Håber I havde en dejlig og uforglemmelig dag.

Ps. Asta er bare SÅ skøn, rigtig køn pige...

Tak)

Det var en uforglemmelig dag - en vi altid vil kigge tilbage på med glæde - og for mig stolthed - jeg var fandme ikke til at skyde igennem:0)

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

misslea skriver:

KÆMPE STORT TILLYKKE!!!!!

Hvor ser I bare lykkelige ud..... og waaaau, hvor ser du også bare virkelig smuk ud.... super FLOT kjole!!!!

Taaaaaaaak:0)

Jeg følte mig også smuk - trods så meget vand i benene at jeg ikke kunne bukke i vristen:0)

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ihhh HJERTELIGT TILLYKKE Hvor ser I bare lykkelige ud Det ser virkelig ud til at have været en helt igennem fantastisk dag

Dejligt du ville dele billederne med os Man bliver jo helt selv i bryllupstanker hehe

Tusind tak - og det var så lidt - det er mig der takker for at jeg må dele billederne med Jer:0)

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

MoarJ skriver:

Hej søde... 

Jeg har luret billederne på FB.... Nøøøøj hvor er I super dejlige på alle de skønne billeder..... 

Ser så glade ud... Årh ja... Havde et par tårer der trillede forsigtigt ned af kinden.... 

Stort tillykke med Jeres store dag igår... 

Tak søde:0)

Anmeld

21. marts 2011

Valle81

B&J skriver:

Kæmpe tillykke med jer og hvor ser i bare så dejlig ud og hold op elsker virkelig din buket den er så enkel og bare så smuk wauw altså.

Tak tak tak:0)

Ja buketten er så fantastisk - bar også rundt på den som en besat hele dagen:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.