Børn med mælkeallergi??? Mælkeprodukter efter 6 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

misslea

Drømmer skriver:

Siden www.maelkeallergi.dk giver en masse gode fif når i skal over på mere fast føde.

tusind tak.... den vil jeg lige gå ind og lure på!!! Hun er jo 5½ måned nu, så det varer jo ikke så forfærdelig længe, før hun skal til at have mere fast føde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

misslea

A. skriver:

nej der er overhoved ikke nogen vitaminer osv i det  det kan man bruge kun som erstatning for alm yoghurt eller mælk og hvis man får kun det skal man huske spise ekstra kalk og d vitaminer

Nej... det var også det, jeg tænkte!!! Men ja... så man jpo suplere op med de manglende vitaminer, for dte nytter jo ikke noget at give hende mælkeprodukter, his hun bliver dårlig af det

Ja Wilma får også Profylac. Hun får en natflaske, og så putter jeg det i hendes grød og mos. Derudover ammer jeg hende!

Anmeld

20. marts 2011

misslea

Tulle28 skriver:

Ja ikke?!! Jeg drikker ikke rigtig mælk, men drikker soyamælk istedet... Her for nylig fik jeg en artikel af min mor om at soyamælk indeholder phytoøstrogener, som man mistænker for at kunne være kræftfremkaldende, men øhhh.... Komælk er da meget værre?!!!

hmm.. jeg drikker også soyamælk...!! Eller dvs. jeg putter det i kaffen... heheh!!! Ja - det er da ikke til at finde ud af... det er næsten lige gyldigt hvad man putter i sig, så er det skadeligt på den ene eller anden måde.. puha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.